Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mikä on se mj:n biisi , jossa lauletaan eddie are you walking??

Vierailija
07.07.2009 |

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
07.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Annie, are you ok?" Nopeatempoinen biisi, voi kuulostaa kuin laulaisi "Eddie are you walking". :D

Vierailija
2/9 |
07.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt paljastui minullekin, että ei ole Eddie are u walking?, oon aina kuvitellu, että siinä lauletaan niin....

toisaalta, olen kanssa aivan vakuuttunut, että siinä yhdessä mainoksessa (joku vesipuisto tms. en nyt muista nimeä) lauletaan: alkaa kiukku ja kaikki, vesipedon unelma. Eipä ole tehnyt mieli mennä sinne kiukuttelemaan:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
07.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen nimittäin aina luullut, että siinä lauletaan "Eddie are you walking". Miten niin moni voi kuulla samalla tavalla väärin?

Vierailija
4/9 |
08.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana!!

Vierailija
5/9 |
08.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkistakaa vaikka videosta, kyllä se on Annie josta MJ laulaa...lisäksi siinä on se hieno nojausliike josta aikoinaan kohuttiin, että miten se sen tekee. :)

Vierailija
6/9 |
08.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkistakaa vaikka videosta, kyllä se on Annie josta MJ laulaa...lisäksi siinä on se hieno nojausliike josta aikoinaan kohuttiin, että miten se sen tekee. :)

Vierailija
7/9 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta livekeikoille kehitettiin erikseen kengät tota varten. Otettiin mallia laskettelumonosta ja rakennettiin tanssiin sopivat kengät.

http://en.wikipedia.org/wiki/Smooth_Criminal#Anti-gravity_lean

Vierailija
8/9 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun piti tuo nojauskohta kattoa. Ihastelin vaan sitä tanssia ylipäätänsä. Mieletöntä.

Vierailija
9/9 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eka kerran joskus oliko 2000 luvun alussa. Joku bändi sitä soitti ja musiikkivideolla se laulaja käveli kadulla yms. Aika soitettu kappale oli silloin. Niin siinä kuulin ne sanat karaooke, karaooke... XD no kyl sit myöhemmin selvis että oli muusta kyse.