Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meeri vai Elianna + toiset nimet?

06.07.2009 |

Tyttö tulossa ja pähkäilen nimien kanssa. Tällä hetkellä minua viehättää jostain syystä nimet Meeri ja Elianna. Mutta toisia nimiä en osaa keksiä. Täällä on ollut hienoja ehdotuksia, saisinko minäkin?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
06.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elianna on mulle ihan uus tuttavuus ja varmaan siksi vähän vierastan. Vois makustelun jälkeen olla ihan hyväkin. Meeri on ihana, yhtenä vaihtoehtona kiikkuu meidänkin listoilla..

Meeri Amalia

Meeri Matilda

Meeri Olivia

Meeri Anna Ulriika

Meeri Josefiina

Meeri Alma Kerttuli

Meeri Lotta Lyydia

Elianna Maaria

Elianna Ottilia

Elianna Iida Onnia

Elianna Sara Sylvia

2/2 |
07.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nehän sopisi vallan mainiosti samaan nimirimpsuun!

Elianna on mullekin uusi tuttavuus (ja eipä noita vrk:ssa olekaan kuin 3 kpl vasta). Mulle tutumpi nimi on Eliana (vrk:ssa 50kpl) joka on minusta hyvin kaunis nimi!! Ihan omissa top20 suosikeissani! Elianna on myös erittäin kaunis nimi kun sitä vähän makustelee. Anna on yksi ikisuosikkejani, ja kaikki nimet missä se näkyy (Marianna, Annabel) ovat minulle mieluisia.

Meerejä on sitten paljon enemmän, se on kasvattanut suosiotaan 2000-luvulla selvästi. Kuten moni muukin "mummonimi". Meeri on mulle hyvin reippaan ja pontevan ja hyväitsetuntoisen tytön nimi. Eliana tai Elianna kuulostaa hempeämmältä tytöltä, mutta kyllähän nimi sitten alkaa kantajaltaan näyttää, eikä päinvastoin.

Molemmat siis ovat kauniita nimiä :o)

Muutamia toisia nimiä

Meeri Aleksandra

Meeri Matilda

Meeri Mariella

Meeri Elliida

Meeri Rosalia

Elianna Maaria

Elianna Rebecca

Elianna Lilia

Elianna Marleena

Elianna Isabel