*+*+*Syyssäteiden torstai *+*+*
Kommentit (12)
Vihdoin pääsin tännekkin. Luin kyllä aiemmat pinot, mutta eilinen meni niin nopeesti kun oli kaikenlaista etten kerennyt edes konetta aukaseen.
ONNEA plussaneille! Nyt on pupuiltu siihen malliin ,että jos nyt ei tärppää niin menee hermot. Tosin tiistaina varasin ajan jo gynelle tarkastukseen, joten kuukausi olis armonaikaa...
Tänään olis kurssin vika tentti, joten nyt en enempää kerkiä kommentoida, mutta LUPAAN tulla myöhemmin.
-Taelsa-
Hei, vaan pitkästä aikaa. Ilmoittauduin jo jokin aika sitten mukaan palstailemaan ja kuumeilemaan. Silloin oli täti yllättänyt ja mieli maassa.
Nyt kuitenkin parhaat puuhastelupäivät on käsillä...alotettiin kyllä mieheni kanssa varmistelemalla jo hyvissä ajoin :) heh, en tiedä oliko niin hyvä idea...nyt nimittäin tuntuu, että ei voisi vähempää kiinnostaa tuo pupuilu.
Mutta koska vauvakuume on kova eikä muita keinoja kaiketi ole, niin pitänee vaan vielä jaksaa pari päivää :) Olenko ainut joka välillä toivoisi, että vauvoja voisi tehdä vaikka istumalla miehen kanssa käsikädessä sohvalla telkkaria katsellen?! :0
Toivon kaikille jaksamista kuumeiluun ja onneksi täältä saa välillä lukea myös niitä iloisisia plussa uutisia. Ne antaa uskoa itsellekin. Jokaisen meidän vuoro tulee ajallaan...sen kun tosiaan muistaisi, eikä olisi näin kärsimätön.
Mutta nyt takaisin opintojen pariin. Jotenkin aina " vahingossa" lipsahdan tänne sivuille...
Plussatuulia puhaltaen
HariboNalle
[color=VioletRed3]Kivaa kun heti aamusta on actionia meidän pinossa ;)
Joo Haribo, mä voisin kans välillä tehdä niitä lapsia kädestä kiinni pitäen ;) No ne päivät vasta tuloillaan että vielä jaksaa :) Tärppionnea teille!
Taelsalle tsempit tenttiin!!! Hyvin se menee... :)
Yoginokselle ja pojalle mukavia mammatapaamis hetkiä ;)
Riika, joo kyllä se parisuhde pitää olla kunnossa ennenkuin lapsia alkaa edes harkita joten oikeilla raiteilla olet ;) Ja totuushan on se että ei niitä hyvin miehiä niin helposti löydä joten jos yksi sellainen on omana, kannattaa siitä yrittää pitää kiinni ja saada homma toimimaan mutta eihän se niinkään aina mene.. Mutta toivon että kirkonkellot vielä soi... :)
[color=DodgerBlue2]Minä taas menossa iltaan, sitä ennen pankkiin ja ostamaan viime hetken lahjat asukkaille.
Eipä tässä sen ihmeitä... mukavaa torstaita kaikille! Onkos meillä ketään testailijoita/piinailijoita?!?!? Tahtoo lisää plussia!!!!
Plussatuulin, Kathy ♥
olipas kirkkaat värit, sori... ei kyllä tullu sellaisina kun piti ..hmm...
Niin ja hyviÄ miehiä ei hyvin... senat sakasin ;)
[color=green]Täällä oli jotain galluppia jouluruoista. Mun mielestä MAAILAMAN parasta jouluruokaa on mun mieheni tekemä kala! NAM!!!
Joo ja sitä mieltä kanssa olen, että välillä vois niitä lapsia tehdä vain istumalla toisen sylissä. Ei aina jaksa innostaa, vaikkakin nyt oon ihan täpinöissäni taas pupuilemassa.
Mutta, nyt ruokkikselle ja sit tentin pariin. Kiitti tsemppauksesta!!!
-Taelsa-[/color]
En sitten malttanut pysyä poissa, kun pinokin näyttää kaipaavan vähän kasvattamista =) Joulun tulon kyllä huomaa! Pitäisiköhän ensi viikoksi tehdä viikkopino, kun meillä on paljon perheellisiä kuumeilijoita, joilla varmasti on kädet täynnä joulutohinoita?
Anny: kiva, että jaoit ajatukseni! Tosiaan on aika ihmeellistä noiden testien kanssa. Minäkin jo elättelin toivoa myöhäisemmästä oviksesta, mutta se ei paljoa auttaisi, koska sitten puuttuisi munasolun kaveri touhusta!
Ei siis tosiaan olla puuhasteltu kohta kolmeen viikkoon¿ säälittävää. Tämä on kyllä pisin tauko naismuistiin. Meni vähän överiksi se viime oviksen aikainen paniikkipuuhastelu. Nyt ottaakin ihan hirveästi päähän se, että jos kierto kerran on venymässä, me touhuttiin ihan väärään aikaan! Toisaalta, oli ovistuntemuksetkin hukassa, joten ehkä en ovuloinut ollenkaan. Ja kaikenlisäksi tämä venyminen (nyt kp 32/27-29) alkaa uhkaavasti näyttää siihen suuntaan, että ei ehditä yrittää kuin seuraava kierto ennen ¿hää- ja matkataukoa¿. Pitäisiköhän ottaa ne tikut käyttöön. Blaah, mitä spekulointia.
Kathy: No ymmärrän kyllä ahdistuksesi. Itse en noista kiloista jaksa niin välittää (tosi harvoin käyn puntarissakaan), mutta vaatteiden kiristäminen on ärsyttävää! Ja kun ei ihan hirveästi viitsisi kasvuvaraakaan niihin ostaa =)
Taelsa: Toivottavasti tentissä tärppäsi!
Yoginos: Ensi yönä sitten takaisin kaikki menetetyt ihanat vauvaunet, eikös juu?!?
Annylle ja Hannakolle lähettelen vauvaliimaisia säteitä (ei kuulosta kauhean herttaiselta, mutta ajatushan on tärkein!)!!!!
Pyrtsi
Helou Säteet!
Hirmuisesti onnea plussanneille!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tarrasukkia!!
Pikaisesti...
Kathy:Olen Pyryn(olikohan se hän?) kanssa samoilla linjoilla lihasmassasta! Ja kiitos myötätunnosta finnien kanssa! Itselläni on myöskin tapana harrastaa naaman rassausta! Ja kun tuo veskinpeili on niiiiin julma että näyttää kaikki finnit ja mustapäät kolminkertaisina!! Välistä tulee vesi silmistä ja pitää vaan rutistella!
Riika: Sinähän asuit Oulussa! Opiskelin siellä aikanani ja Oulu kaupunkina on varastanut sydämmeni! Muuttaisin vaikka heti sinne... Mutta miehen mielestä on liian pohjoisessa.... Pah, sanon minä!!
Nyt en enää muista kenelle piti sanoman ja mitä...
Mein naapuriin muutetaan ja kamalalla kolinalla...
Ei sen puoleen että se muuttaminen ikinä mitään hiljasta hommaa oliskaan!
Me olimme eilen katsomassa miehen iäkästä mummoa ja enää on päivistä kyse koska hän poistuu keskuudestamme...
Ei minulle niin läheinen, mutta silti piti eilen itkustaa kun olimme hänen luona kun hän sai viimeisen siunauksen.
Mutta, omaan napaan 28/30... Jännitys tiivistyy!
Olen päättänyt että testaan vasta synttärinä jos tilanne niin vaatii =)
Mutta, alan tehdä itsestäni ihmisen näköistä, kun meillä kanssa mammatapaaminen niinkuin Yoginosilla!
Säteitä siskot säteitä! Teille kaikille!
Palaan kulholle jossain vaiheessa taas...
-S-
on tullut hieman tavaksi, että kirjoittelen näin torstaisin kuulumisia. On ollut hieman kiireisiä nämä viimeiset kouluviikot, mutta onneksi huomenna helpottaa:)
Joulunlaitto alkaa siis meillä vasta viikonloppuna. Tietysti muutama tonttu ja kynttilät löytyy jo ikkunoista, mutta suurimmat koristelut ovat ihan alkuvaiheessa.
Omaan napaan nyt sen verran, että kp 26/28-32. Viime torstaina kirjoittelin siitä, että ovis menetettiin. Mutta perjantaina alkoi ilmaantua jonkinlaisia raskausoireita. Edelleen on sellainen olo, että pikkuinen olisi mahassa. Joten nämä koulujutut ovat jääneet hieman taka-alalle, kun olen vain unelmoinut vauvasta.... saisikohan sen todella halutun joululahjan (?) No täytyy odotella vielä muutama päivä, ennekuin käy apteekissa.
Onnea kaikille plussanneille ja toivotaan parasta piinailijoille!!
En eilen päässyt nettiin ollenkaan niin en voinut pinoutua..oli palveluntarjoajalla jotain häikkää tähän pvään asti kun ei edes yrittänyt yhdistää nettiä..no soitin eilen ja valitin ni nyt taas sitten toimii.=)
Omaa napaa..väsyttää ja pinna on kireellä..tänäänkin suutuin miehelle jostain ihan tyhjästä..kp on vissiinkin nyt 20/27-32..laskin uudelleen nuo ja olihan niissä päivien heitto..luulin ihan et kp on 28-33,mut minä lahopää olin vain laskenut väärin..mut tosiaan en usko enkä luule että oisin raskaana..
JA PALJON ONNEA PLUSSANNEILLE!!!JA TARRASUKKIA MUKAAN!!!
Jonzu joka lähtee potemaan pääkipua sohvan pohjalle
[color=violet]Tentti tais mennä ihan kivasti, ainakin tuntui siltä. Tosin pari virhettä saattaapi olla. Toivottavasti ei liikaa, jotten joudu sitä sitten maanataina vielä uusimaan. Mullahan loppuu tuo koulu nyt sitten keskiviikkona. Tänään aamulla soittelivat mua töihin, mutta tentin takia en päässyt ja en kyllä olisi kahden päivän takia mennytkään.
Ei mulla oikein mitään asiaa ollut. Kyllä se varmaan olis hyvä että jos ensviikko alkaa näyttään hiljaselta, niin tehtäis viikkopino.
Plussaneille edelleen ONNEA ja plussatuulia koko suomeen!
Nyt tiskaamaan ja sit kyläileen miehen veljen luo (siis miehen kanssa ; ) )
Huomiseen!
-Taelsa-[/color]
Olipas ihana lueskella pinoja ja lukea plussa uutisia! Onnea hurjasti Annylle ja Hannalle! Niin se yritys on palkittu ja salaisuus kasvaa masussa!
Riikka - kuulosti mukavalle lukea että teillä parisuhde menossa parempaan suuntaan. Ihanalle kuulosti lukea että rakkautta riittää ja vauvahaaveitakin olet siirtämässä eteenpäin vielä, kunhan suhde kunnossa. Viettäkäähän mukavia päiviä yhdessä ja nauttikaa yhdessä olosta ja toisistanne!
Pyry - Vielä on toivoa plussasta, kun tätiä ei kerran ole näkynyt. Täällä varpaat ja sormet pystyssä!!!
Serafi ja Anu - plussatuulia teillekin päin toivottelen!
Taelsa - onnea tentin läpi menosta!
Kathy - sinun juttujasi on mukava lukea! Jatka samaan malliin! =)
Kaikille muillekin plussatuulia ja mukavaa joulunodottelu aikaa! Tänne vaan kaivataan lunta, että olisi jouluisenpi fiilis... :( Vettä tänäänkin satanut....
Oma olo aikas hyvä. Ruoka maistuu ja en ole taas hetkeen oksennellutkaan. Tuntuu vaan että nälkä on koko ajan. Tällä hetkellä vaalea leipä in, sitä voisi syödä vaikka kuinka. Makeaa ei minunkaan tee mieli, kerrankin näin sillä aikamoinen herkkusuu olen. Ensi viikolla neuvola, toivon että ne sydänäänet kuuluvat sillon!
Nyt taidan mennä syömään taasen.
Joulumielellä, Kidelma
[color=blue]Miten ihminen voikin nukkua näin huonosti yönsä kuin minä viimeyönä?
Jatkuvasti heräilin, enkä saanut oikein unta.
Mies lähti 5:10 töihin ja mä olin jo paljon ennen sitä hereillä.
Nyt ei edes enään väsytä yhtään.
Poika nukkuu vielä sikeesti, mutta muutaman kerran yöllä se kitisi jotakin.
Tänään pitäis kymmeneltä mennä mammatapaamiseen leikkipuistoon.
Saa nähdä mitä meidän poju keksii tekemistä, kun se ei oikein vielä osaa leikkiä puiston vehkeillä.
Saan varmaan taas juosta sen perässä. =)
[color=red]Hyvää huomenta kaikille.
T: yoginos