Onko pakko mennä anoppilaan vaan miellyttääkseen anoppia?
Ei huvittaisi pätkääkään! Anoppi itse ei ikinä vieraile meillä, tai jos käy, niin ei viivy kun max. tunnin. Jos me menemme anoppilaan vaan yhdeksi yöksi, niin sanoo lähtiessämme, että kun olimme niin vähän aikaa...
Valittaa ettei ole nähnyt lapsenlastaan aikoihin. Emme ole kieltäneet käymästä meillä... Ja kuitenkin käymme VÄHINTÄÄN kerran kahdessa kuukaudessa yökylässä hänen luonaan.
Oman perheemme yhteinen aika miehen reissutyön takia on vähäistä, joten mielellään olisimme viikonloppuna ihan vain oman perheen kesken.
Kuitenkin ajattelen, että mitä se anoppi nyt ajattelee, jos ei mennäkään. Vaikka kai se oman perheen hyvinvointi on tärkeinä.
Kommentit (6)
Menen vain miellyttääkseni ja joka kerta kun siellä käymme alkaa kiukuttelu, koska emme olleet kauempaa tai käy useammin.
Appivanhemmat eläkkeellä, mutta eivät itse viitsi ajella meille päin + säästävät bensassa. Musta itsestä on reilun tunnin ajomatkan takia outoa, että aina yöpyisimme heillä, kun en muutenkaan jaksa yökyläilyä toisten nurkissa, jos on mahdollista ajaa kotiin.
Ei huvittaisi pätkääkään! Anoppi itse ei ikinä vieraile meillä, tai jos käy, niin ei viivy kun max. tunnin. Jos me menemme anoppilaan vaan yhdeksi yöksi, niin sanoo lähtiessämme, että kun olimme niin vähän aikaa...
Valittaa ettei ole nähnyt lapsenlastaan aikoihin. Emme ole kieltäneet käymästä meillä... Ja kuitenkin käymme VÄHINTÄÄN kerran kahdessa kuukaudessa yökylässä hänen luonaan.
Oman perheemme yhteinen aika miehen reissutyön takia on vähäistä, joten mielellään olisimme viikonloppuna ihan vain oman perheen kesken.
Kuitenkin ajattelen, että mitä se anoppi nyt ajattelee, jos ei mennäkään. Vaikka kai se oman perheen hyvinvointi on tärkeinä.
No, ei ole pakko mennä, mutta jos olet luvannut, niin olisi kohteliasta. Ajattele, sitten saat taas olla vähän aikaa rauhassa.
ei tosin anopin vaan mieheni mieleksi. Anoppi kieltäytyy tulemasta meille, ja joskaan se ei valita siitä ettei näe meidän lapsia (päinvastoin, sen mielestä meidän vierailut ovat hyvin rasittavia) niin miehelle on tärkeää että lapsia käydään näyttämässä sille ainakin kerran vuodessa.
Joka kerta en itse mene mukaan, mutta miestä nolottaa se niin paljon että välillä menen sen mieliksi.
älä myöskään odota näkeväsi omia lapsenlapsiasi.
anna mennä se valitus lyhyistä visiiteistä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Se on sitä samaa virttä aina kaikkien mummojen kanssa.:)
Ja on teillä velvollisuuksia anoppia kohtaan. Ei elämää voi elää asenteella, jossa ainoastaan tehdään niitä itselle sopivia asioita ja unohdetaan toiset ihmiset. Velvollisuuksia on ja toki niissäkin joku raja, mutta kyllä toisten tunteita pitää huomioida, anoppienkin. Jos sinä koet visiitin raskaana, niin mikset jää joskus kotiin? Saat vapaa-aikaa itseksesi.
Onneksi ei tarttekaan kun anoppi vierailee meillä n. kerran viikossa. Se on mun mielestä ok. Nyt en edes haluais että anoppi tulee lapsia hoitamaan kun olen töissä mutta kai se yksi viikko on vain purtava hammasta yhteen.