Minä toivoisin että Jumala herättäisi Michael Jacksonin
hänelle ei mikään ole mahdotonta.
Raamatussa on kertomuksia siitä kun Jeesus herätti kuolleita, sanoi ettei hän ole kuollut hän vain nukkuu.
Kommentit (60)
herättää kun paratiisi saapuu. Ainakin minä olen rukoillut ja rukoilen hänen puolestaan.
olla aika brutaali näky kahden ruumiinavauksen jäljiltä. Tosin Thriller olisi aika autenttinen lavalla.
Joo, oikea zombi... sillä ei ole aivoja, haudataan ilman niitä kun kuolemansyy tutkimukset on kesken...
ja vaikka oiskin kääntynyt se ei tarkoita sitä että islam on oikeassa. Se uskonto (ihan kuin luterilaisuuskin) on väärässä niin monessa muussakin asiassa.
M.J:n aivot poistettiin/otettiin talteen ruumiinavauksessa. Ne on jäädytetty ja liuskottu uusia tutkimuksia varten.
Että melkoinen tyhjäpää se heräisi henkiin.
onko kuoleman jälkeistä elämää vai ei, ja jos on niin millaisessa muodossa jne.
10.
http://video.google.com/videosearch?sourceid=navclient&rlz=1T4GGLR_enSE…
Viisas päätös josta on maailmassa positiivisia seurauksia. Hän tiesi mitä pitää tehdä.
Ja en ole muslimi itse.
jo eläessään. Sairasta tollainen palvominen, että toivotaan kuolleiden heräävän henkiin, varsinkin kun kyse on jostakin sekopäisestä laulajasta. Kuuntele levyjä, siellähän se biisit on tallella.
Tämä "tyhjäpää" teki historiaa siinä määrin että hänen vaikutuksellaan ihmiset pysähtyivät ajattelemaan maailmaa ja sen tilaa ja varsinkin lasten asemaa maailmassa.
Hän sanoi ettei maailmassa olisi sotia jos huolehtisimme lapsista paremmin. Hänen sanomansa heitettiin lokaan. Itse hän kärsi siitä ettei koskaan saanut olla lapsi. Hänestä ei koskaan tullut aikuista. Maailman pahuus "tappoi" hänet.
Jokaisen pitäisi keskittyä kylvämäään hyvyyttä ympärilleen.
Jos olisin ollut MJ, minulla olisi varmasti ollut Messias-kompleksi.
etenkin niiden pikkupoikien, joiden hyväksikäytöstä oli syytettynä... siinäpä hyvyyden kylvämistä riittämiin.
aito, vilpitön, älykäs, oma tien kulkija joka ei koskaan mukautunut mihinkään Hollywood-muottiin. Hän oli omaperäinen,inhimillinen ja äärettömän lahjakas. Ehkä kuitenkin liian hauras tähän maailmaan.
ei herää henkiin ja uskokin oli muu kuin kristillinen, joten sen mukaan päätyy ihan toiseen paikkaan. Muutama hyvä biisi sillä oli, mutta meni noiden oikeudenkäyntien mukana maku.
ja senhän myönsi oikeusistuinkin. Lisäksi sen 22 milliä saaneen pojan äitikin oli varma, että MJ oli syytön. Vakuutusyhtiö oli kuulemma määrännyt tuon sovinnon omien vahinkojensa minimoimiseksi, vaikka MJ olisi mennyt oikeuteen.
toivo että myös ystävämme herää henkiin sielä ruumishuoneella. hautajaiset edessä :(