Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Erään miehen kanssa ollessa on vahva tunne, että kuulumme yhteen

Vierailija
18.07.2009 |

Ja hän ei ole mun mies.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
18.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama vika täällä...

Vierailija
2/15 |
18.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt tuo mies on vihitty puolisohi. Ja tunne oli oikeassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
18.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

samassa veneessä ollaan.

Vierailija
4/15 |
18.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on varmaan alunperin ollut monella niistä eronneistakin pareista.

Vierailija
5/15 |
18.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tämä mies säikähti tätä tunnetta niin, että ryntäsi itsekin naimisiin =) eli toistaiseksi turvassa...mut, mut...mitäs jos meidän liitot on joskus samaan aikaan kriisissä??

Vierailija
6/15 |
18.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies naimisissa ja kaiken lisäksi tämän hetkinen pomoni.

Vierailija
7/15 |
18.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kans saman ongelman kanssa painiskeleva.

Vierailija
8/15 |
18.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletteko ajatelleet tehdä asialle jotain? itse olen kahden vaiheilla, mutta luultavasti en tee mitään, moraali iskee vastaan..

Vierailija
9/15 |
18.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tunne on niin vahva, etten tiedä, miten pitkään mun moraali kestää. Toisaalta ihana tunne, toisaalta ihan kauheaa. Mulla on nyt hirveän ristiriitainen olo.

Vierailija
10/15 |
18.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivan ihana tunne, mutta itse tiedän, että "pääsen" tilanteesta pois kohta puoliin.. eiköhän ikäväkin hellitä, ihastumaan kun olen mennyt, pahasti. ja kai sitä läpi elämän tuleekin ihastumaan. itse olen sinkku, ja taidan ihastua usein johonkin, jota en voi saada. siihen olen tyytynyt... :(

Vierailija
11/15 |
18.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä seurustelin nuorena erään miehen kanssa. Kerran sitten tapasin yhteisten tuttavien kautta erään toisen miehen ja tiesin jo ensi sekunnilla, että tässä on elämäni mies, kuulumme yhteen. Mies vaihtui lennossa - nyt 11 yhteistä vuotta takana ja 2 vuotta aviossa :)

Vierailija
12/15 |
18.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsotaan kuinka käy, hipuuko tää ajanmittaan vai kasvaako. Ja olen siinä mielessä kohtaloon uskova, että käy niin kuin pitääkin.

Vierailija
13/15 |
18.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se niin kummallista ole eikä sen takia tarvitse mitään dramaattista tehdä. Voi vain nauttia siitä, että on olemassa samalla aaltopituudella olevia ihmisiä, kaikkia sukupuolia ja kaiken ikäisiä. Jännä vaan, että kun on kyse miehestä ja naisesta, parisuhteeseen liittyvät odotukset sotkevat helposti hyvän kuvion. Ei niiden sielunsiskojen ja -veljien kanssa tarvitse sänkyyn mennä eikä koko elämää viettää, hyvät naiset!

Vierailija
14/15 |
18.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh, täällä yksi jolla sama tilanne.

Miten kummassa jonkun ihmisen kanssa voi olla niin syvä yhteys, vaikke tunnetakaan. Tämä mies ajatteli minut nähtyään, että tuossa se nyt istuu, nainen jota olen odottanut.

Miksi elämä menee näin.. miksemme tavanneet jo aiemmin.

Vierailija
15/15 |
18.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainahan elämään flirttiä ja sielunveljiä ja -siskoja mahtuu, mutta, miksi joidenkin kanssa yhteys tuntuu suuremmaltakin, vaikkei edes kunnolla tunne. Minun kohdallani tämän ihanaisen miehen kanssa juttu luistaa ja kiinnostukset täsmäävät. Aivan täydellinen mies minulle, mutta kuuluu jo jollekin muulle.