Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mies ei ole kiinnostunut suuseksistä

Vierailija
06.07.2009 |

olen yrittänyt vihjailla, että musta olisi kiva häntä tyydyttää suullani ja että tykkäisin sellaisesta itsekin, mutta mies ei ole innostunut. On vain pari kertaa pyytänyt ottamaan suihin siis kahdeksan vuoden aikana. Onkohan vika minussa vai onko tavallista että mies ei ole kiinnostunut suuseksistä?

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
06.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä sitä miestä vaivaa minä tykkään ainakin nuolla naisen ala päätä on mukava katsoa kun nainen tykkää nuolemista ja kun nainen saa orgun nuolemista e

Vierailija
2/36 |
06.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ei tykkää kaikesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
06.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä sitä miestä vaivaa minä tykkään ainakin nuolla naisen ala päätä on mukava katsoa kun nainen tykkää nuolemista ja kun nainen saa orgun nuolemista

Kaikki ei tykkää kaikesta.

1) sä hyväksyt miehen sellaisena, kuin se on ja kunnioitat sen tahtoa

2) hankit uuden miehen

3) painostat miestä seksiin vasten hänen tahtoaan

Vierailija
4/36 |
06.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on just jonkun hikipervon aloittama juttu.

Kiitos teille perseenkuvaajat!

Vierailija
5/36 |
06.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ottavana enkä antavana osapuolena. Olen nainen siis. Ei kertakaikkiaan vaan sytytä.

Vierailija
6/36 |
07.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat ottaa suihin ja minäkin mieluusti nuolisin sinua ( On intohimoni )

nm. Seksiaddigti

Vierailija
7/36 |
13.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

SAAMISEN ILO SUUREMPI !

Vierailija
8/36 |
13.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mies asiakseen pyytelisi suihin ottamista. Jos tykkäät siitä, ota suihin ihan milloin huvittaa! Kyllä se mies sitten sanoo, jos ei yhtään tykkää! :D

Mutta on tosiaan olemassa miehiä, jotka ei pidä suuseksin antamisesta naiselle, vaikka muuten olisivat seksuaalisia. Älä tee asiasta ongelmaa. Voithan nätisti sanoa, että olisipa kiva vaikka synttärinä tai jouluna saada suuseksiä. Älä kuitenkaan painosta miestäsi siihen ja ota sillä välin suihin iloisesti ja nauti hommasta!

Vierailija
9/36 |
13.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin siitä voisi innostuakin.

Vierailija
10/36 |
13.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi vaan, mutta en ole vielä törmännyt mieheen, joka ei menisi täysin sekaisin suuseksistä. Kuulemma näyttää ja tuntuu niin pirun hyvältä. No, taitotasojahan on siinäkin lajissa erilaisia...

Vierailija
11/36 |
06.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan sen mulukun ottaa suuhun pyytämättäkin jollei mies suoranaisesti asiaa vastusta. Yleensä se on niistä ihan kivaa.

Ja jos itse haluat että sua nuollaan niin voit varmaan pyytää ihan suoraan ettei tarvi kautta rantain vihjailla.

Vierailija
12/36 |
28.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi nyt vain, mutta jos maailmankuvaa vähän laajentaa, saattaa huomata, että miehetkin on yksilöitä, eikä mitään seksiautomaatteja.

Itse olen mies, enkä pidä siitä, että multa otetaan suihin. Tai ei se varsinaisesti inhottavaa ole, mutta en vain saa siitä mitään irti. Jos nainen ehdottomasti haluaa, hän saa toki ottaa suihin, mutta en ole koskaan lauennut suusseksissä ja jos nainen imee minua kovin pitkään, alan tylsistyä ja sen myötä sitten erektiokin laskee. Mulle suihinotto tuntuu yhtä eroottiselta kuin kättely: voihan se käsi tuntua kivalta kättä vasten, mutta kun 10 minuuttia veivaa, alkaa jo vähän vituttaa.

Pahinta on ollut, kun selvästi olen kertonut, etten koskaan ole lauennut suihinotossa ja nainen on päättänyt olla se sankari, joka saa mut laukeamaan ekan kerran sillä tavalla. Ei tahdo lutkutuksesta tulla loppua ennen kuin naisen leuat väsyvät ja sitten arvon neiti onkin huonolla tuulella niin kuin olisin tahallani saanut sen epäonnistumaan.

Vierailija
13/36 |
28.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos niistä. Mistä näitä luupäitä sikiää? Ne eivät ymmärrä, että lähtökohtaisesti IHMISET ovat erilaisia. Huoh.

Vierailija
14/36 |
28.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"minun kokemukseni mukaan" -argumentti ei ole ihan relevantein, ei tällaisessakaan asiassa...

Vierailija
15/36 |
28.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raksun imutteluvideo, niin johan rupeaa suuhunotto kiinnostumaan. Meissä jokaisessa asuu pikkupervo ja siksi tarvitsemme aika ajoin vähän tavallisuudesta poikkeavaa potkua seksielämäämme.

Vierailija
16/36 |
28.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos kumppani tahtoo sitä, niin voisihan tuota vaikka edes joskus tehdä.

mielestäni ei niin kamalaa, etteiko voisi joskus rakkaalleen antaa

Vierailija
17/36 |
28.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla oli joskus sama ongelma... rakastuin mieheen joka ei seksistä niinkään välittänyt, vähiten suuseksistä... me ollaan oltu nyt 6 vuotta yhessä ja ensimmäisen lapsen jälkeen alko kaikki hommat kiinnostaa! :) siis ennen ei ottanu multa suihin ollenkaan, nyt kyllä ja mielellään! kun tarpeeks harjottelee, syntyy mestareita! nykyään haluaa eniten myös että otan suihin ja nauttii siitä todella.. mä luulen että oli niin kokematon, että ei "uskaltanu" nauttii näist asioista! eli kun vaan jaksaa tehä ja harjotella, ni kyl se siitä! ei kun ruinaamaan vaan!

Vierailija
18/36 |
28.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin kuulostaa tooosi oudolta, jos ei suihinotosta pidä:p

Vierailija
19/36 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äskeiselle "vierailijalle": harvinaisen typerä olet, ääliö. Mitä vitun toooooooooooooosi outoa siinä nyt sitten on?

Yhtä hyvin voisi sanoa, että on toooooooooosi outoa jos nainen ei pidä persepanoista tai toooooooooooosi outoa jos nainen ei halua ottaa mällejä naamalle/niellä lasteja.

Älkää nyt olko niin vitun puusilmäisiä.

Vierailija
20/36 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dorka. Kaikki ei vain pidä kaikesta, eikä se painostaminen auta.

Te, jotka vaaditte miestä suostumaan suuseksin vastaanottamiseen "jos nyt kumppani siitä tykkää" - suostuisitteko vaikka siihen että mies kusee suuhunne, paskoo päällenne ja nussii teitä joka kerta perseeseen, "jos nyt kumppani siitä tykkää"?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän