Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Brio Sing rattaat, toimiiko?

Vierailija
04.07.2009 |

Olisko kokemuskia ko rattaista? Minkä ikäinen mahtuu vielä ratasosaan, näyttää aika pieneltä. Kulkevatko hangessa?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
04.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä olleet käytössä pian 9kk, eli ratasosa vasta 3kk. Vaunuina ei ollut mitään valittamista, aivan rakastuin näihin. Olivat siis talven käytössä ja lumessakin kelpasi lykkiä. Muutenkin ovat aivan ihanan kevyet työntää ja ohjata!

Ratasosa tosiaan tuntuu aika pieneltä ja jännittääkin kauan meidän isokokoinen poika mahtaa niihin mahtua:) Pieni ongelma on myös selkänoja jota ei mielestäni saa tarpeeksi pystyyn, poika viihtyy paljon paremmin matkarattaissa jotka saa aivan pystyasentoon. Singeissä aina kova punkeminen pystympään:) Muuten olen todella tyytyväinen.

Vierailija
2/2 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä rattaat pian 2vuotta täyttävällä käytössä ja hyvin mahtuu. Helppo käyttää ja kevyt työntää. Ainoa moite näistä, kun ostaa kaupasta paljon ruokaa ja tunkee ne alakoriin niin vaunut käy pomppimaan! Jossain keskustelussa valitettiin jousituksen puutetta (nukutukseen) niin suosittelenkin tunkemaan koriin tavaraa ja johan joustaa. Tietty painorajoitus tavaroillehan on 5kg, mutta minulla tuppaa aina ylittymään se kauppareissulla.

Minun mielestäni myös selkänoja on tarpeeksi pystyasennossa. Useimmissa vaunuissa lapsen peppu on kokoajan valunut alaspäin, mutta näissä pysyy asento kokoajan hyvänä eikä tarvi korjailla.

Kuomuun suosittelen lisäsuojaksi Baby Stylestä tilattu Heitmann-Felle Aurinkosuoja jonka saa asettua mitenvaan ja lapsikin nukahtaa paremmin kun ei voi katsella maisemia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla