Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kirppislöytö nenän edestä

Vierailija
17.07.2009 |

Miten reagoit kun huomaat kirppiksellä jotain ihanaa, mutta joku toinen ehtii ostaa sen nenäsi edestä? Minulle kävin näin eilen Hietsun kirppiksellä ja vieläkin v*tuttaa, vaikka tilanne oli täysin reilu - itse vaan olin aavistuksen liian hidas. Onko ketään muuta harmittanut moinen vielä seuraavanakin päivänä? ;) Kyseessä oli ihana 70-luvun retro-lastenvaate.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

muttei enää niin paljoa, multa meni kans nenän eestä pari viikkoa sitten pojalle sopiva mari-paita, lähes uusi 3 eurolla. Ärsyttävää :(

2/9 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama päivä sitten meni ihan hamstraamiseksi.

Löysin hyvän pöydän jossa oli siistejä meidän näköisiä vauvanvaatteita halvalla.

Tietysti aloin tutkia ja mättää niitä syliini kun pöytään tuli kilpaileva naaras.

Molemmat pengoimme suorastaan raivon vallassa pöytää ja teimme kilpaa löytöjä.

Harmitti siinä pari vaatetta jotka se toinen sai.

Lohduttavaa kuitenkin että varmaan harmitti sitä toistakin ilmeestä päätellen ;-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsekin olen vienyt yhtä sun toista muiden nenän alta

Vierailija
4/9 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

muttei enää niin paljoa, multa meni kans nenän eestä pari viikkoa sitten pojalle sopiva mari-paita, lähes uusi 3 eurolla. Ärsyttävää :(

Ei kai tää kestä paria viikkoa?! ;-D

ap

Vierailija
5/9 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsekin olen vienyt yhtä sun toista muiden nenän alta

olen aika kokematon kirpparikävijä ja olin tuosta vaattesta niin pöllähtänyt, etten tajunnut edes hintaa kysyä, kun toinen tuli sujuvasti kauppoja tekemään. Vaatteella olis ollut rutkasti tunnearvoa, kun olen itse vastaavassa lapsen kulkenut.

Vierailija
6/9 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain ämmää vitutti kun ostin muumimukin 8e:lla sen nenän edestä, naama meni norsunvitulle.

Vierailija
7/9 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain ämmää vitutti kun ostin muumimukin 8e:lla sen nenän edestä, naama meni norsunvitulle.

tosin muumimukeja saa kaupastakin, mutta näitä retro-ihanuuksia ei... joten hänen v*tutus tuskin kestää yhtä kauan kuin mun!

ap

Vierailija
8/9 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei saa vanhempaa tuotantoa olevia muumimukeja kaupasta.

Vierailija
9/9 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja varsinkin jos ei ole löytänyt mitään muuta "aarretta".

Mä käyn aika useasti lähi-itsepalv.kirpparilla. Olen pannut merkille erään tuttavarouvan,joka on jo eläköitynyt ja siis on paljon aikaa kierrellä. Ilmeisesti käy kaikki lähitienoon kirpparit tms. paikan päivittäin läpi. Mutta siis se asia. Kun on itse katsomassa jotain pöytää hyvinkin intensiivisesti niin hänen on pakko tulla siihen myös penkomaan.Ja oli penkoja kuka tahansa hän tunkee väkisten viereen.Välillä on hauska katsoa kun sillä meinaa mennä konseptit sekaisin kun ei kerkee joka päytään,jossa on joku katsoja... Juoksee sinne tänne koreineen hätääntynyt ilme naamalla- Hassu eukko :)

-M.-