Suosittele mulle jotain romanttista elokuvaa!
Kommentit (13)
itse pidin tätä ennen kaikkea romanttisena elokuvana, tiedä muista sitten..
Tietty nykyisistä Notting Hill, Pretty Woman ja vaikka Harry met Sally (nähnyt olet jo varmaan). Ja ei noikaan nykyisiä kyllä ole :), on jäänyt ellut vähän vähille viime vuosina, varsinkin romanttiset.
Ashley Judd. Ihanan kevyttä hömppää.
Rakkautta vain on yksi suosikeistani, samoin Notting Hill, hitsi kun on niin monia tullut katsottua, muttei muista niiden nimiä..
Brokeback Mountain on myös tosi hyvä, pakko suositella kun vasta katsoin, ei hömppää sinällään, mutta rakkaustarina tuokin.
boikotoida, vaikka toisaalta kiinnostaisi nähdä.
Elävät nimittäin kadulla kodittomina edelleen päätähdet, vaikka elokuvan tekijät ovat tahkonneet rahaa mielettömästi.
Katsottiin miehen kanssa eilen. Muhun ei ihan kybällä kolahtanut mutta yllättäen mies liikuttui siitä syvästi. On se niin herkkis.
täällä jo mainitut
-notting hill
-pretty woman
-rakkautta vain
-ps.I love you
...näiden lisäksi ehdottomasti
-love in manhattan !! todella hyvä.
elä kaduilla kodittomina ;) Niillä ihan hulppeat kodit, ja ihan näiden tekijoiden maksamat jne..
Välillä jos lukee ulkomaalaisiakin lehtiä, kuin suomalaisia juoruja niin selviää tämäkin ;)
boikotoida, vaikka toisaalta kiinnostaisi nähdä.
Elävät nimittäin kadulla kodittomina edelleen päätähdet, vaikka elokuvan tekijät ovat tahkonneet rahaa mielettömästi.
Twilight on PARAS romanttinen elokuva, koska se kertoo todella sitoutuneesta rakkaudesta, joka menee yli kaiken.
Missä on se nicole Kidman. Oliko hyvä?
ja itse tykkäsin tosi paljon.. :)
notting hill on mun kaikkien aikojen nro. 1 hömppä. :)