Gigantin parkkikirppis (Tammisto, Vantaa), käykö ostajia?
Onko täällä kokemuksia tuosta kirppiksestä? Ajattelin huomenna mennä kokeilemaan saisiko mitään myytyä. Joskus olen itse käynyt ostoksilla, mutten pitkään aikaan..
Millainen tavara siellä liikkuu parhaiten? Latenvaatteet? Aikuisten vaatteet? Kirjat?
Kommentit (6)
Ei auta kuin mennä kokeilemaan siis..voi olla hiljaista mutta kuluupahan siinä yksi sunnuntaiaamupäivä sitten.. ;)
Lähde mielummin vaikkapa Hietsuun tai sitten Valtteriin. Siellä saat varmaan myytyä paljon paremmin.
miten kävi. mitä maksaa siellä paikka ?
eli jotain pitäisi saada myytyäkin..
No, menossa olen kuitenkin huomenna, joten on siellä ainakin yksi myyjä! :)
Tuo on nyt sopivan lähellä kokeilulle.. Yleensä olen vienyt itsepalvelukirppikselle, mutta se on nyt kiinni, enkä muutenkaan jaksa nyt sitä laputushommaa..
Katsotaan miten käy.
Kylmästä ja tuulisesta säästä huolimatta, jokunen ostajakin sitten kävi..n.55e tuli voittoa. Ei paljon, mutta parempi kuin ei mitään.
Myyjiä oli aika vähän ainakin tänään, n.10-12.. moni ostaja ihmetteli ääneen kyllä että onpa vähän myyjiä tänään, eli ilmeisesti on ollut enemmän aiemmin.
ei siel ollu kun varmaan 8-10 myyjää...Tais olla yksi tai kaksi lasten vaatteiden ja tarvikkeiden myyjää..muut myi villasukkia, astioita, lehtiä, kirjoja yms..
Itse en mene enää..