+++Syyskuun salaisuudet vk 22+++
Josko aloittelis uutta ketjua, kun ei vielä oo kukaan ehtinyt :D
Viikonloppu meni likkojen lenkillä tarpoessa ja vähän taisin katua koko hommaa, kun pääsin puoleen väliin. Pahoinvoinnin ja kaikkien muiden vaivojen takia, en oo paljon raskausaikana urheillut, joten melko rankkaa oli reissulla. No nyt se on ohi...
Mahdoinkohan jo laittaakin tonne edelliseen pinoon, että meilä kans ne Gessleinin swingit. Tosin odottavat vielä kaupassa noutoa.
Tahtoisin kovasti kans siihen 4D:hen, mutta mies ei halua tietää sukupuolta ja kokee sen turhaksi. No äippäpolilla vielä rv:lla 30 ultra. Lohduttaudun sillä.
Hyvää alkavaa viikkoa kaikille :D
Mirrel ja Pähkinä 22+5
Kommentit (23)
Massumamma: Olihan tuo pakkaus 2008 vuoden mallia. Onhan se jo ollut kuukauden päivät kelan sivuilla joten eiköhän ole jo pelkästään uusi painos jaossa. Itse vein paperit kelalle eilen, joten päätöstä odotellaan.
Ja piti vielä hehkuttaa, että esikoinen täytti tänään 2v. Kakkua syödään vasta viikonloppuna.
Elohelmi ja pirkko rv 25+5
Toisin kuin monella muulla, mulla on vihdoin alkaneet ne hieman virkeämmät ajat, liekö rautalääkityksen ansiosta?! Vaikka nyt sitten olenkin mennyt ihan siihen toiseen äärilaitaan, eli nukun vain muutaman tunnin yössä ja monena yönä olen ollut klo 3 hereillä, eikä enää sen jälkeen kunnon nukkuminen onnistu. No, kerkiää ainakin suunnitella päivän ohjelman ja touhut kunnolla :)
Närästystä on ilmaantunut kehiin, täytyisi käydä hakemassa jotain lääkettä apteekista, Rennie varmaan on hyvä?
Ihanaa kun on lämmintä! Vaikkei mulla ole kovin paljoa noita lämpiämän ajan vaatteita, silti on niin kiva, kun ei tarvii pelätä palelemista! (Se on mun taitolaji, mulla on yleensä aina kylmä, kun kaikki muut valittaa kuumuutta...)
Ei tässä kummempia, aurinkoista viikonvaihdetta kaikille!
t. sanelma 22+6
Ihan vaan ilmoittamalla, että äitiyspakkaus tulikin tänään ja sisältö on jo pariin kertaan siroteltu olohuoneen lattialle. Wau! Ihanaa puuhaa hypistellä...
t. massumamma ja toukkis 25+2.