Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muistoja 9 vuoden takaa

Vierailija
03.07.2009 |

Siivosin tänään kaappeja ja löysin päiväkirjani 9 vuoden takaa.

Olin jo silloin yhdessä mieheni kanssa, mutta meillä meni huonosti ja ajauduin yhdenillan suhteen jälkeen erään miehen kanssa vuoden mittaiseen "sähköpostisuhteeseen" eli emme nähneet, mutta pidimme yhteyttä tekstiviestein ja sähköpostilla.

Voi luoja miten rikki olen silloin ollut - päiväkirjassa oli sivukaupalla tilitystä miehestä, jota en koskaan tämän yhden illan jälkeen tavannut livenä.

Näin jälkeenpäin täytyy ihmetellä, miten saatoin hurahtaa noin pahasti ja täysillä.

En ole kuullut em. miehestä mitään 8 vuoteen ja luettuani päiväkirjani tuli mieleeni, että olisi TODELLA mukava kuulla, miksi hän piti yllä tuollaista "suhdetta".

Nimittäin, mä väitän, että tunne oli molemminpuolinen - en vain tajua miksi emme tavanneet ja selvittäneet asioita.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
03.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

me taas oltiin menty naimisiin aiemmin paivalla tasan 9v sitten eli haapaivaa vietetaan. mies istuu ja kattoo telkkaria ja mina tassa koneella, etta silleen romanttisesti. paiva 9v sitten oli kylla ihan jees.

Vierailija
2/4 |
04.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin hänen kanssaan naimisiin ja erosinkin. Oltiin vain ystäviä, ei muuta.

Nyt olen 29, menossa uudelleen naimisiin ja perheen aiomme perustaa niin pian kuin suinkin. Olen onnellinen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

9 vuotta sitten - kuitenkin niin eri tavalla

Hyvää hääpäivää - myös sille telkkarin ääressä istuvalle miehelle :-)

Vierailija
4/4 |
04.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

taytys varmaan ens vuonna vahan tsempata kun tulee 10v tayteen. tai sitten roikun taas tassa koneella... hih

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kahdeksan