Kamomilla, Timjami ja...? Mikä vielä (pojalle)
Eli esikoistyttö on xxxxx Kamomilla, isompi poika on xxxxxxxx Timjami ja kolmannesta lapsesta tulee Aapo ????????? Mikä toiseksi nimeksi? Joku mikä olis Kamomillan ja Timjamin kanssa yhteensopiva! :)
(niin ja ihan vaan tiedoksi, mitkään yrttisuola tms ehdotukset ei nyt jaksa naurattaa)
Kommentit (30)
Tämä ehdotus ei enää rimmaa muiden lasten nimien kanssa, mutta nimillä on hauska herkutella.
Mun mielestä Aapo ei ehkä ole tarpeeksi vahva nimi heti Syysmyrskyn viereen, mutta jos siihen väliin panisi jotain...
Miten olisi Aapo Apollo Syysmyrsky?
t. kaino punastelija
No pitäkää nimeksi vaikka Chilipepper niin on muodikkaasti kansainvälinen.
Yritin nimipalvelusta kokeilla vaikka mitä M:n sisältäviä "maustenimiä", mutta ei tule osumia tai jos tulee, niin ne on tyttöjen nimiä:
Kardemumma, Meirami, Muskotti, Mustikka, Kumina, Seesami, Rosmariini...
Sinilevä, Pujo, Mäkikuisma, Sammal, Rahkasammal, Rakkolevä
Ei oel mauste, mutta samoja kirjaimia kuin sisaruksilla ja viittaisi sinne syysmyrskyynkin.
meidän kolmella lapsella olisi kaikilla toisena nimenä Kertalaaki.
Syysmyrsky on hauska, mutta itse ujostelisin kamalasti niin selkeästi hedelmöittymishetkeen liittyvää nimeä... t. kaino punastelija
Aapo Apila
Aapo Illakko
Aapo Kanukka
Aapo Keltamo
Aapo Kirveli
Aapo Kipukka
Aapo Kullero
Aapo Kuusama
Aapo Maruna tai Merimaruna
Aapo Meirami
Aapo Paatsamo
Aapo Siniheinä
Aapo Sauramo
Aapo Timotei
Tässä kasvikuntaa, t. hortonomi
meidän kolmella lapsella olisi kaikilla toisena nimenä Kertalaaki.
Syysmyrsky on hauska, mutta itse ujostelisin kamalasti niin selkeästi hedelmöittymishetkeen liittyvää nimeä... t. kaino punastelija
Joakim?
Onko ok ja sopiiko sisarusten jatkoksi? Nuorimmalla vähän pidempi ikäero edelliseen (5v) joten olisi ankeaa jos nimelläkin vielä erotettaisiin isommista, samat vanhemmat on.
ap