Te, joilla silmiin laserleikkauksessa jätetty toiseen silmään -1 näkö!
Kuinka nopeasti on oppinut näkemään hyvin? Alkuunhan on varmasti samalla tavoin aivoilla tottumista kuin jos saa silmälasit uuilla vahvuuksilla.
Oletteko olleet tyytyväisiä leikkaukseen?
Kommentit (29)
Muutama päivä meni. Ympyrätalon Diacor. Elämäni parhaiten käytetyt 3000,-
[quote author="Vierailija" time="29.03.2013 klo 23:54"]
Minä haluasin silmänlaserleikkaukseen. Mutta haluaisin että operaatio tehtäisiin vain toiseen silmään. Onnistuukohan se?! Toinen silmä on -3.5 ja toista en muista :P Harmittaa että leikkaus on kallis, niin moni tarvitsisi leikkauksen ja kaikilla ei edes ole varaa omiin silmälaseihin. Mitä mieltä olette onko leikkaus sen arvoinen?
[/quote]
olen itsekin miettinyt mutta leikkaus kuivattaa silmiä, eli mahdollisesti pitäisi aina olla silmätippoja mukana
Up - lisää kokemuksia monovisionista?
Mietin, että jos jättäisi toiseen silmään -0,25 ja nykyisinkin huonompaan silmään -0,75 tai -1. Haluaisin säilyttää lähinäön hyvänä ja silmälasinäköni ei ole sitä. Luen siis aina ilman laseja.
Olen tänään kokeillut piilareiden avulla, ja tuntuu lähinäkökin olisi mennyt, vaikka yksittäin molemmilla silmillä näkee oikein hyvin. Mahtaisiko tähän tottua...?
t. ap
mutta silmäni leikattiin lasik-tekniikalla jo 12 vuotta sitten. Näkö ollut siitä asti toisessa silmässä +0.25 ja toisessa -0.25. Näin pärjään kyllä hyvin.
Lähtöarvot mulla ennen leikkausta oli -10.0 ja -7.0
-0,6 ja toisessa 0,0. Näen ihan hyvin, eikä ole tullut mieleenkään käyttää piilareita. Näin hyvin heti leikkausta seuraavana päivänä, eikä tilanne ole muuttunut mihinkään. Leikkauksesta nyt noin puoli vuotta.
Minä haluasin silmänlaserleikkaukseen. Mutta haluaisin että operaatio tehtäisiin vain toiseen silmään. Onnistuukohan se?! Toinen silmä on -3.5 ja toista en muista :P Harmittaa että leikkaus on kallis, niin moni tarvitsisi leikkauksen ja kaikilla ei edes ole varaa omiin silmälaseihin. Mitä mieltä olette onko leikkaus sen arvoinen?