Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

suosittele lapsettomuuslääkäriä

Vierailija
17.06.2009 |

tai paikkaa.. ollaan alotettu julkisella ja halutaan nyt siirtyä yksityiselle.. eli mikä olisi hyvä paikka? iästä ei ole vielä kiinni kun ollaan 23 ja26 joten tuskin liian vanhoja mihinkään;D joku pk-seudulta..

mites, alotetaanko yksityisellä ihan alusta tutkimaan kun on tuolla julkisella muutama tutkimus jo tehty vai saako ne tiedot otettua tms?

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
17.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kuullut että Naistenklinikallakin saa parempaa palvelua kuin Väestöliitossa

itsellä ei kokemusta

Vierailija
2/43 |
17.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänen luonaan olemme aloittaneet tutkimuksemme nyt 2.5 vuoden yrittämisen jälkeen. Mukava mies, ei kylläkään ole paljoa keskustellut meidän kanssa siitä, mihin olemme valmiit ryhtymään = mihin on varaa! Sanelee aika suoraan mihin tutkimuksiin on tultava ja milloin. Ehkäpä sitten kun kaikki tutkimukset on tehty niin, sitten on juttutuokin aika ja käydään läpi mahdollisuuksia. Meillä tod.näk. vika miehessä.

Saa nähdä mistä revitään rahat hoitoihin... penniäkään ei ole säästössä! Joudutaan varmaan keräilemään rahaa jonkun aikaa tai siirtymään julkiselle hoitoihin. Nyt oli vaan halu selvittää mistä kiikastaa, eikä enää löytynyt malttia jonottaa tutkimuksiin julkisella puolella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
17.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja Aarne Koskimies. GURU Suomessa! Kahdet kaksoset saanut meille aikaiseksi. Felicitas oli ainakin vielä 7 v sitten joustava maksujenkin kanssa, saimme maksaa erissä.

Vierailija
4/43 |
17.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedot (sairaskertomus) käynneistä sekä laboratoriotutkimusten vastaukset. Tällöin pääsette ensimmäisellä kerralla yksityisellä jo jatkamaan siitä, mihin jäitte.

Vierailija
5/43 |
17.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kari ratsula

Vierailija
6/43 |
17.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

felicitasta!

aivan ihanat lääkärit ja hoitajat!

Ja maksuista on pystynyt sopia,me maksettu erissä!

esimerkiksi nyt olin ekassa pakastealkio siirrossa niin reilu 660e lasku maksetaan 2erässä

Vierailija
7/43 |
17.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja Aarne Koskimies. GURU Suomessa! Kahdet kaksoset saanut meille aikaiseksi. Felicitas oli ainakin vielä 7 v sitten joustava maksujenkin kanssa, saimme maksaa erissä.

Vierailija
8/43 |
18.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti!!

Mukavampaa ja symmpiksempää ei ole vastaan

tullut vuosien aikana.

Ei syyllistä ylipainosta, päinvastoin.

Tietoo mihelleä on enemmän kuin laki sallii.

Usko tai älä, en voi sietää lääkäreitä ja koen käsittämätöntä inhoa etenkin gynekologeja kohtaan

vaan Varila sai aikaan sen että en oo hermostunut

lääkäripäivän aamuna ja mieti koko ajan jotain

tekosyytä että voisin peruuttaa ajan.

Vierailija
9/43 |
18.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille Koskimies ei ehkä natsannut persoonana ihan täysin. Oli liian professorimainen ja pohtiva. Minä ylihuolehtivana ja pohtivana itse olisin kaivannut napakampaa lääkäriä joka olisi sanonut että näin se menee eikä jäänyt pohtimaan kanssani erilaisia skenarioita. Tosi kiva hän oli ja 3v yrityksen jälkeen saatiin IVF poika. Koskimies kun on aika paljon poissa (tekee lyhyttä viikkoa, on paljon seminaareissa, aloittaa lomat aikaisin ja lopettaa myöhään) niin kävimme myös muilla lääkäreillä Felicitaksella. Jos nyt joutuisin valitsemaan uudelleen valitsisin Merja Tuomi-Nikulan.

Vierailija
10/43 |
18.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut siellä hyvää palvelua niin vastaanotossa, lääkäreiltä, hoitajilta kuin labrassa. En sitten tiedä, mitkä ovat joidenkin odotukset jos palvelussa muka on vikaa? Ihan vilpittömästi kiinnostaa.

Olen käynyt muistaakseni 5 eri lääkärillä hoitojen aikana, 2 oli vakituisempaa ja 3 oli kerran tai kaksi tuurannutta (esim. alkionsiirrossa heillä on aina tietty lääkäri tietyt päivät, joten siellä ei pääse valitsemaan että kuka sattuu olemaan - eikä se minua ainakaan ole haitannut).

Eli suosittelen kyllä itse Väestöliittoa, palvelussa ei ole ollut vikaa ja ajat ovat aina järjestyneet. Plus nyt sitten vielä se odotettu raskauskin :)

Vierailija
11/43 |
18.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvänä esimerkkinä punktio.

Väestöliitolla ei tosiaan saanut päättää kuka punktion tekee. Minulle sillä oli väliä. On paljon mukavampi tulla punktioon kun tietää että tuttu lääkäri (joka takuuvarmasti tuntee sinut ja tapauksesi muutenkin kuin vaan papereista) tekee punktion.

Felicitaksella saa automaattisesti "humautuksen". Väestöliitolla ei.

Väestöliitolla pyydettiin ottamaan eväät mukaan että punktion jälkeen saa jotain syödäkseen. Tarjosivat kahvia ja teetä. Felicitaksella punktion jälkeen sai automaattisesti: kahvia, teetä, appelsiinimehua, kaakaota, jogurttia, suolakeksejä ja tuorejuustolevitettä, keksejä kahta sorttia, suklaata. Nämä siis ilman erityistä lisämaksua (tokihan ne on hintaan leivottu sisään).

Felicitaksella koin olevani asiakas ja että lääkärini todella muisti ja tiesi tilanteemme vaikkapa kesätauon jälkeen (kun tehtiin PAS). Väestöliitolla aikaa meni aina lääkärikäynnin alussa siihen kun lääkäri pläräsi papereita ja katsoi ketkä olemme ja missä mennään.

Vierailija
12/43 |
18.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Felicitaksella saa automaattisesti "humautuksen". Väestöliitolla ei.

...ovat saaneet anestesiahoitajan koulutuksen. Väestöliitolla näin ei taida olla. Minäkin olen kuullut parilta ystävältä ikäviä kertomuksia Väestöliiton punktiosta kun särkylääkitys on ollut aika minimaalinen. Felicitaksella saa taas olla taju kankaalla. :D

Vierailija
13/43 |
18.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ymmärrän kyllä tuon eron. Itselleni nuo asiat eivät taas olleet niin tärkeitä - paitsi tietenkin se, että lääkäri muisti meidät. Ihan alussa ei luonnollisesti muistanut, mutta sittemmin meistä tuli sellainen "erikoistapaus", että kyllä muistivat.

Pakko taas sitten todeta että itse en muista kuka teki punktioni! Taisi olla toinen vakiläääkäreistäni. Tai sitten ei. Mutta olisi kyllä eväät kelvanneet punktion jälkeen, siinä puhut ihan totta.

terv. se Väestöliittoon tyytyväinen

Vierailija
14/43 |
18.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitaja kyseli vielä useamman kerran kesken lyhyenkin toimenpiteen että onko riittävästi, pistetäänkö lisää.

[/quote]

Minäkin olen kuullut parilta ystävältä ikäviä kertomuksia Väestöliiton punktiosta kun särkylääkitys on ollut aika minimaalinen. Felicitaksella saa taas olla taju kankaalla. :D

[/quote]

Vierailija
15/43 |
18.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

voin suositella, tosi symppis.

Vierailija
16/43 |
18.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mutta nämähän ovat henkilökohtaisia asioita. Itse tykkään, ettei paapota ja lässytetä, mutta tuetaan, ymmärretään ja kuunnellaan. Olen monet itkut vuodattanut asiasta sun toisesta Tuomi-Nikulan vastaanotolla ja saanut ihanaa ymmärrystä:-) Tyttö nyt 2v.:-) Lisäksi tosi tyylikäs nainen:-)

Vierailija
17/43 |
18.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Niklas Simberg. Todella taitava ja mukava mies, kuten loput henkilökunnasta.

Fertinovaan tultaessa tunsi itsensä aina tervetulleeksi, se on pieni ja kotoisa paikka.

Felicitaksesta myös kokemusta, sekin on hyvä, mutta näistä kahdesta suosittelisin Fertinovaa. Simberg on tehnyt meille kaksi ihanaa ICSI-lasta :-))

Ai niin, myös labran henkilökunta ja laitteet on Fertinovassa aivan huippuluokkaa. Silläkin ON merkitystä kun IVF- , PAS- ja ICSI-hoidoista on kyse.

Vierailija
18/43 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemusta on viidestä lapsettomuuslääkäristä. Tämän perusteella suosittelen Eero Varilaa (Graviditas, Helsinki) ja Marja-Leena Anttilaa (Väestöliiton Turun klinikka). Molemmat ovat mahtavia lääkäreitä: hyvä asiantuntemus, asiallisia, realistisia ja hyvin lämminhenkisiä.

Vierailija
19/43 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä komppaan myös Simbergiä.

Ei yhtään "lääkäri"mäinen tai kylmä. Sellainen silti hyvin suoraan asian esittävä, mutta myös huumorintajuinen.

Kiva oli aina mennä hoitoihin!

Mukavaa oli myös, että tilat olivat pienet ja kotoisat.

Vierailija
20/43 |
02.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain huonoa hoitoa Fertinovassa verrattuna siihen, mitä olen saanut klinikkaa vaihdettuani. Lääkärit vaikuttivat kiireisiltä ja stressaantuneilta eikä yksittäisiin ongelmiin ehditty perehtyä. En aio todellakaan suositella klinikkaa enkä Tulenheimo-Silfvastia ystävilleni. Jos Fertinova olisi ainoa hoitopaikka maailmassa, menisin Simbergille, joka tuntuu olevan ainoa oikeesti osaava lääkäri klinikalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä neljä