Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*¨¨*¨¨* 3-KUUMEILIJAT *¨¨vko 22

26.05.2008 |

Uusi pino uudelle viikolle

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
28.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mp73 hurjasti Onnea plussasta!

Miuwau; hienoa että viiva vahvistui.

Mimmille ja Rilla-Ma-Rillalle tsempitykset, toivottavasti tässä kierrossa tärppää.

Ja tietty kaikille muillekin, nyt tuli plussa-aalto, niin toivottavasti se yltyy oikein isoksi aalloksi ;-)

Ja Mimosakukka; unohda ne matamin ennustukset, plussatuulia sinnekin päin!

Mä en voi ymmärtää, kun nyt olis rv 4+4 ja mulla on maha ihan turvoksissa jo! Ja väsyttää melkoisesti ja ekat hormoni-itkutkin on itketty...

Plus että ne liitoskivut, ne tekee tuloaan JO nyt. No, päivä kerrallaan ja pelko päällä kokoajan. Varasin alkuraskauden ultran, sinne olis kolme viikkoa. Jos nyt sinne saakka päästään...

Ihanaa kun on lämmin ja kesäkuu alkaa sunnuntaina!

T.Jaffa

rv 4+4

Vierailija
22/50 |
28.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea vielä kerran kaikille plussanneille! Me onnettomat, jotka tänne joudumme vielä jäämään, niin koitetaan nyt pitää palstaa vielä pystyssä, eikös vaan?! Minä en taas noihin kuukausipinoihin viitsi kirjoitella, kun tuntuu, että olisi liian raskasta tippua joka kuukausi sieltä. Käyn kyllä lukemassa, mutta tämän olen kokenut kotipinoksi.

Mimosakukka - tunnustaudun samanlaiseksi sekoboltsiksi. Ikinä ekan tai tokan kohdalla tällä tavalla en höyrynnyt. Tosin nyt tuntuu, että kun odottelen menkkoja vaan alkavaksi (ja salaa tietenkin toivon, että jos ei sittenkään...), että onko sillä vauvalla nyt niin kiirettä tai haluanko oikeastaan ollenkaan... Kävin juuri kaverin luona, olla pienokainen, joka roikkui jalassa ja vaati muutenkin kauheasti huomiota ja huoltoa. Huomasin, että itseä rupesi oikein ihmetyttämään, että minkä takia se lapsonen siinä koko ajan pyörii, kun on itse jo tottunut siihen, että omat touhuavat kovasti omiaan. Tuntuu hassulta taas tähän hankkia yksi roikkuja... Nooh, näitä ajatuksiahan on.

Ja Mimosakukalle vielä, että unohda tosiaan ne ennustukset ja reippaasti vaan yritystä päälle, oikein uhallakin!

Väsyttää, olisipa jo viikonloppu... Ellei täti yllätä, niin lauantaina on varmaan pakko testata, kun illalla ollaan menossa juhlimaan. Mutta eiköhän se kohta niitä kassejaan ala ovesta työntelemään sisään, mokomakin kyläluuta...

Hilpsu

yk 1, kp 27/27-30

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
29.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain todella kovan tuomion gyneltä eilen.... En ole paljon nukkunut, itkenyt vaan koko ajan.

En ole raskaana enkä ehkä enää koskaan tulekaan.... Ultrassa ei näkynyt mitään. Kohdun limakalvo oli todella ohut, kuulemma liian ohut. Munasarjoja ei ultralla löytynyt ollenkaan! :´(

Nämä mun kuumat ja kylmät aallot viittaisivat varhaisiin vaihdevuosiin. Tuntuu vaan jotenkin epätodelliselta, olen ns vasta 34, kesällä 35vee! Mutta gyne epäili kyllä sitä koska onnistuin olemaan raskaana maaliskuussa. En ole kyllä km:n jälkeen bongannut ovista ollenkaan kunnolla... Tai sitten munasarjat ja kroppa on nukahtanut hetkeksi ton km:n jälkeen, vaikka yhdet menkat tulikin välissä.

Nyt tarttee varata aika papa-kokeeseen. Gyne teki lähetteen sairaalan puolelle, tehdään kaikki mahdolliset hormonaaliset testit. Määräsi Terolut kuurin, että saadaan vuoto aikaiseksi. Jos vuotoa ei tule se oli sit tässä... =(

Gyne kehotti pudottamaan painoa (sitä kyllä on liikaa) edes viisi kiloa lisäisi mahdollisuuksia 40% ja hän kehotti lopettamaan kaiken mahdollisen stressaamisen. Oli ihana lekuri, sanoi vielä: ota aikaa itsellesi ja murehtimalla eivät asiat etene eikä parane, aika on parasta maailmassa.

Alotin eilen sen Terolut kuurin heti. Katsotaan nyt auttaako mitään. Taidan siirtyä takavasemmalle ainakin joksikin aikaa. Kiitos vaan kaikille tsempityksestä!

Toivon Teille Kaikille Parempaa Onnea!!!

mp73, yk 18, kp 54/30

Vierailija
24/50 |
29.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköjään tuo nicikin on vaihtunut... en oikein ymmärrä näitä uusia sivustoja mutta olen siis tästä lähtien Marinella ja yk 6 kp 26/26.

Vierailija
25/50 |
29.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä ei ole kyllä kovinkaan reilua!! Tsemppiä ja jaksamista ja uskoa tulevaan sinulle mp73!!! Toivotaan nyt kuitenkin että kaikki vielä järjestyisi, pieniä ihmeitäkin tapahtuu!!

Plussanneille onnea ja tarrasukkia!!

Itse olen yrittänyt olla käymättä palstailemassa mutta tuleehan teidän kuulumiset luettua joka päivä... Viime kuun tädin tulo oli sellainen pettymys että olen yrittänyt olla ajattelematta koko asiaa. Mutta niin sitä vaan huomaa että kun kp on 26/26 niin käy 5 min välein vessassa tarkastamassa joko ilkimys täti tuli...

Joten se siitä piinaamattomuudesta...

Mukavan aurinkoista päivää kaikille...

Vierailija
26/50 |
29.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan varmasti masentaa tuollainen tuomio... Jospa tuo terolut saisi aikaan toivotun lopputuloksen! Jotenkin tuntuu, että miten muka voi tulla varhaiset vaihdevuodet noin yhtäkkiä. Siis, että maaliskuussa vielä raskauduit ja nyt tilanne olisi noin huono!? Ehkä lääkäri ei halunnut antaa liikaa toiveita? Jospa lääkkeillä saisi noita vaihdevuosia siirrettyä, ja teillä olisi mahdollisuus raskauteen... Sinä olet vielä noin nuorikin! Kovasti jaksamista sinulle, uskon että olet nyt todella allapäin (ja vielä kun nuo hemmetin hormoonit heittelee mielialoja)... Käy kuitenkin kertomassa meille kuulumisiasi! Kyllä sinä edelleen sitä kolmatta kuumeilet, vai mitä?!

Vierailija
27/50 |
29.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selasin tuossa kalenteria, niin huomasin, että jos en tässä kierrossa raskaudu ja seuraava kierto on suunnilleen saman mittanen kuin tämä (clomien kanssa), niin minä olen juuri oviksen aikaan reissussa... Vähä rupes masentaan! Siis, että vauvatoive siirtyy taas! Tai sitten mun on tultava raskaaksi tässä kierrossa!!! Mitä mieltä olette, jos en nyt tule raskaaksi, niin kannattaako mun ens kierrossa edes syödä clomeja, kun ne menee tavallaan hukkaan? Mulla olis kaapissa yksi 10kpl teroja, niin jos popsisin ne, niin ei kierto venyis! Mitä mieltä te olette? Mitä te tekisitte???

Mimmi75, kp.18/??, dpo 2 tai 3

Vierailija
28/50 |
29.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

... niin paljon etten menny töihin ollenkaan. Silmätkin on niin turvoksissa ja pää kipeä itkemisestä. Kiitos myötätunnoista, sitä tarvitaankin. Joo voi olla että lekuri ei halunnut minulle pienintäkään toivonkipinää antaa. Ainakaan vielä kun tutkimuksia ei olla tehty.

Kuumeilusta joku kyseli, en tiedä mitä ajatella asiasta. Minulta kyllä vedettiin matto jalkojen alta ja rajusti... Toivo meni kyllä totaalisesti. Eipä auta muu kun vaan odotella testeihin aikaa ja mennä päivä kerrallaan eteenpäin...

Itkuisin ja sekavin tunnelmin mp73

Vierailija
29/50 |
29.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan todella järkyttävää kuulla tuollaista.

Toivottavasti lääkkeet auttavat ja saat vielä kokea ihmeen vatsassasi. Olen jotenkin herkillä ja kyynel vierähti kun luin viestisi. Todella paljon jaksamista. Voimia!

Tee asioita joista saat mielihyvää ja nauti auringosta!

Kiitos jaffa ja hilpsu tsempityksistä. Ennustukset on ennustuksia, ei niitä pidä ottaa vakavasti, mutta olisin toivonut vastauksen olevan jotain ihan muuta.

Mimmi, kyllä sä plussaat tässä kuussa. Älä vielä mieti seuraavaa kiertoa. Mitä lukenut niin eikö nyt sinulla pitäisi olla pullat varsin hyvin uunissa.

On, ehkä tämä flunssa ala hellittämään, yläpäästä räkä lentää ja eilen illalla sain levättyä. Mies kerrankin passas mua. Toi kattilan makkariin että voin höyryhengitellä. En kyllä koskaan itse ole sitä tehnyt ja enkä usko sen vaikutukseen, mutta ajatus tärkein.

Tämä aamu oli kuin unelma, lapset nukku pitkään, mies toi aamukahvin sänkyyn ja käytti koirat. Kummatkin tytöt heräs hyväntuulisina. Kumpa päivä jatkuis yhtä ihanasti.

Kp 16/28-30

Oviksesta ei tietoa. Toivottavasti jotain on jo tapahtunut.

Vierailija
30/50 |
29.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mp73: Pahoittelut minultakin tilanteeseesi. On kyllä varmasti raskasta, uskon sen. Toivottavasti sinulle suotaisiin vielä pieni ihme.

Itsekin olen 34v. enkä usko enää 100% että raskautuisin. 10 kk kohta yritetty ja ei tärppää. Oviksen olen lähes aina löytänyt, mutta jonkin syyn takia mitä en tiedä ei vaan tärppää. Minä ajattelin vielä yrittää tuonne syksyyn asti, mutta sitten riittää (silloin on vuiosi täynnä yritystä). On tämä sen verran stressaavaa. Ajattlein, että sitten laihdutan kunnolla nämä raskauskilot pois, jos ei tärppää siis. Laihdutinkin pari kiloa, mutta sitten menkat alkoi jäämään pois, joten sen takia en ole nyt laihdutellut.

Lääkäri (gyne) sanoi, että vuoden voi yrittää minun tapauksessani ja sitten voi mennä tutkimuksiin, mutta en minä tutkimuksiin enää jaksa lähteä. Ja saas nähdä mitä käy jos saan lääkityksen tähän kilpirauhasjuttuun. Ja mieskin on alkanut taas empimään tätä "projektia". Joten saas nähdä.

Kovasti jaksamista! Annan itselllesi aikaa. Tee vaikka jotain mukavaa että se piristäisi. :)

Omaan napaan ei ihmeitä. Ovista TAAS odottelen. Ja mies tulee tänään reissusta kotiin. Oli messuilla ulkomailla. Ja tänään olin pienemmän kanssa ostoksilla. Esikoisella on viimeinen päiväkotipäivä tänään ennen syksyä, joten täytyi käydä ostamassa jotain. Ja samalla reissulla ostin lapsille vaatteita vähän.

Miehellä on synttäritkin kohta, joten tekemistä riittää. :)

Aurinkoista viikonloppua! =)

Kp 10/26-30

Vierailija
31/50 |
29.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myonnettava on etta kuumeilen kolmosta, eli jos joukkoon mahtuu niin tulisi mukaan.

Taman verran minusta/meista: esikoinen tayttaa parin viikon paasta viisi, ja kakkonen on kohta 2,5 vee ja olen jo jonkin aikaa miettinyt etta jos kuitenkin viela se kolmonen. Mies suhtautuu positiivisesti mutta aika neutraalisti, ikaa mulla on jo kuitenkin 37 vuotta ja muutenkaan kaikki ei oo ihan yksinkertaista mun raskautumisessani (ks. alh.), joten voi olla etta pillit pistetaan viela pussiin lopullisesti ja me jaamme kaksilapsiseksi perheeksi. Mutta jotenkin se "viimeinen" vauva mielessa vaan kajastelee...

Nyt kuumeilu on kuitenkin edennyt sille asteelle etta varasin ajan perinatologilleni (joka seurasi kakkosraskauteni ja on siis korkean riskin raskauksiin erikoistunut laakari) ensi viikoksi. Jannittaa, koska en tieda saanko lupaa enaa kolmannelle raskaudelle. Mulla todettiin kakkosraskauden jalkeen munuaisvaltimon ahtauma joka aiheutti jo raskauden aikana ja ennen sita huomattavan korkeaa verenpainetta. Ahtauma hoidettiin pallolaajennuksella ja stentilla jo yli vuosi sitten, ja olen nyt normipaineinen. On kuitenkin periaatteessa aina mahdollista etta stentti menee tukkoon ja paineet nousevat taas pilviin ja se joudutaan avaamaan (joka ei ole ihan riskiton toimenpide ja jossa joudutaan kayttamaan rontgensateilya pidemman aikaa etta nahdaan missa mennaan).

Laaketieteellinen kirjallisuus nayttaisi talla hetkella (netista tutkimani perusteella ;-)) tuntevan tasan 6 tapausta, jossa naisella on korjattu tallainen ahtauma ja han on sen jalkeen tullut raskaaksi; kaikki nama raskaudet paattyivat onnellisesti, joten siina mielessa ennuste lienee hyva, mutta kuuden tapauksen otos on tosi pieni... Osa laakareistani tuntuu olevan sita mielta etta eihan tassa ole mitaan ongelmaa, ja toinen osa vaantelee huolestuneena naamaansa. Nyt sitten paatin vihdoin ottaa harkaa sarvista ja kayda kysymassa raskausalan asiantuntijan mielipidetta, vaikken raskaana olekaan. Eli siis jannittaa kovasti mita han sanoo.

Vierailija
32/50 |
29.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas se kylmä suihku niskaan. Mutta ehkä onni onnettomuudessa, että menit gynelle ja asiaa nyt tutkitaan, kirvestä ei kannata vielä heittää kaivoon. Toivotaan, etteivät vaihdevuodet ole yllättäneet, olisi tosiaan hirmu aikaista. Olen kuullut, että se olisi "perinnöllistä", että suunnilleen samoihin aikoihin alkaisi kuin omalla äidillä. Pitkääköhän paikkansa? Kuulostaa tosiaan, että gyne oli mukava ja puhui asiaa. Hirveällä kiireellähän näitä vauvoja aina haluaisi, mutta se onnistunee vain harvoilta. Toivottelen jaksamista ja tsemppiä, varmasti se kultareuna pilvestäkin jossain vaiheessa pilkahtaa!

Marinella, onko sinulla jotain oireita? Peukutteluja! Täällä kp 28/27-30 eikä oireita oikein ole. Lauantaina testaan, jos ei tätiä kuulu. En oikein usko raskauteen, kun ovista en huomannut ollenkaan, mutta elättelen kuitenkin toiveita. Eli piinailua.

Heh, viime yönä näin outoa unta, josta heräsin onnellisena. Olin unessa saanut kaksi viivaa raskaustestiin ja herättyäni tajusin pian, että höh, se oli unta... Mutta niin kauan kuin unta kesti, se oli mukavaa.

Salilla missä käyn, on parikin pitkällä (vähintään rv 30+) raskaana olevaa naista. Toinen heistä vaikuttaa todelliselta himoliikkujalta ja juoksee juoksumatolla todella kovaa ison mahansa kanssa... Olen miettinyt, että voiko tehdä hvyää vauvalle ja eikö jotain sykerajoja pitäisi noudattaa? No, jos on kokenut liikkuja, ehkä itsekin tietää, mutta vähän pahalta näyttää todella vauhdikas juoksu masun kanssa.

Hilpsu

yk 1, kp 28/27-30

Vierailija
33/50 |
29.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni viimeinen viesti, mikä täällä näkyi, kun aloin kirjoittamaan edellistä viestiä oli Mp73:n viesti aamulta. Nyt kun tulin katsomaan, niin täällähän oli litania muitakin viestejä..! Joko olen kierosilmäinen tai sitten tämä sivuosto ihan pikkasen vieläkin tökkii.

Mimmi75, samaa mieltä Mimosakukan kanssa eli keskity tähän kiertoon, nythän oli hyvät mahdollisuudet. Vielä ei kannata uhrata paukkuja ensi kierrolle, jota kenties ei koskaan tule.

Mimosakukalle tsemppiä flunssan selättämiseen! Höyryhengitystä minä olen harrastanut lähinnä saunassa, eli saunaan aika matalassa lämpötilassa ja vettä kiukaalle, niin johan tulee höyryä. Ja se on mukavaa. Höyry auttaa mielestäni kyllä siihen, että saa röörejä auki (nimimerkki nuhainen astmaatikko).

2poj@näidilläkin oli synkeitä mietteitä, mutta näinhän nämä vaihtelee. Kohta koittaa kesä ja lämpö tekee hyvää, unohtaa ehkä tämän jatkuvan kyttäämisen vähäksi aikaa. Että eikun tsemppiä sinnekin!

ElsaAlicelle tervetuloa kuumeilemaan, tai kunhan saat lääkäriltä ensin siunauksen kuumeilulle. Kuulostaa hurjalta tilanteesi. Ja jotenkin tutulta. Minulla on ollut raskauden aikana maksaongelmia ja toisaalta mielipide on, että ennuste on erinomainen ja toisaalta, että mm. alkoholiin liittymättömän maksakirroosin todennäköisyys kasvaa. Näitä olen pähkinyt, mutta kun kukaan ei ole kieltänyt, niin täällä sitä ollaan. Toivotaan, että sinullakin kaikki menee hyvin ja sen kolmannen ihanuuden vielä saatte.

Uskokaa leidit, että kyllä se vielä iloksi muuttuu!

Hilpsu ylipirteänä

Vierailija
34/50 |
29.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ElsaAlise: Tervetuloa mukaan! Täällä onkin käyny kato plussatuulen myötä...

Mimosakukka ja Hilpsu: olette ihan oikeassa... Yritän nyt elää päivä kerrallaan. Kehitän varmaan miljoona raskausoiretta, vaikken olisikaan raskaana! :)

).( Ei mitään ihmeellistä... Toinen täysin kuiva päivä ja napukka kiinni. Odotellaan mahdollisia oireita ja mietitään ensimmäistä mahdollista testauspäivää...

Mimmi75m kp.18/??, dpo 2 tai 3

Vierailija
35/50 |
29.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Kuume on puraissut myös täällä ja eilen lähti kierukka jorpakkoon. Yllättävän "villi" olo tuli kun tiesi olevansa ilman ehkäisyä...On vissiin liian tasaista tämä elämä kun jaksaa tuosta kiihtyä Nyt jännityksellä odottelen mitten nopeasti kierto palautuu hormonikierukan jälkeen. Miten superkiihkeää yritystä tuskin on tarjolla.Enemmänkin sellaista katselua ja tjottailua. Toisaalta ei millään malttaisi odottaa toisaalta ei ole mikään kiire.

Meillä on siis ennestään tyttö 04 ja poika 02, kotona olisi kiva olla kun esikko menee kouluun...Perheeseen kuuluu myös koiruus.

Vierailija
36/50 |
30.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minttumii: sinulla on jännät ajat menossa. Zemppiä piinailuun.

Kai tää flunssa nyt alkaa helpottamaan, mutta muksut nyt sitten aamulla valittelivat oloaan. Toivottavasti he eivät nyt sairastu.

olo on levoton ja toivoisi jotain oireita, että olisi tärpännyt. vielä pitäisi ainakin kymmenen päivää jaksaa odottaa että voisi testailla.

Päivät kuluvat jotenkin niin hitaasti. Onneksi ulkona on ihana ilma ja muksujen kanssa hiekkiksen reunalle istuskelemaan ja paistattelemaan päivää.

Inhottavaa kun olen äitini luona juuri silloin kun menkkkojen pitäisi alkaa enkä todellakaan halua hänen tietävän asiasta ensimmäisenä. äideillä on paha tapa aavistaa asioita.

Siskollani on juhannuksen tienoilla laskettu aika, vauvakuume kyllä voimistuu varmaan ihan maksimiin kun näkee hänen suloisen vastasyntyneensä. tuntuu että kaikki saavat ympärillä lapsia.

tytöt huutelevat jo eteisessä että eiköhän tässä pidä mennä.

kp 17/28-30

Vierailija
37/50 |
30.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...se on PLUSSA!!!!

En nimittäin itsekään meinaa uskoa. Testasinkin jo tänä aamuna, kun oli vähän oireita ja mietin, että uskallanko syödä lääkkeitäni. Joten sitten testasin ja heti paukahti kyllä vahva plussa näyttöön! ClearBlue:lla testasin, ei tietoa miten herkkä tai luotettava on, mutta sillä muistelen kyllä ennenkin testanneeni ja silloin ainakin piti paikkansa.

Töissä ei meinannut tulla työnteosta mitään, virnistelin vain leveästi... Ja luikin jo kahden jälkeen pois. Mieskin oli vähän kuin puulla päähän lyöty, että miten se nyt näin nopeasti kävi. No, nyt on tietenkin vielä aikaista, normikierron mukaan rv 4+1, mutta viime kuukausina kiertoni on olleet 30 pv, jopa kerran 31 pv, joten viikon verran yritän maltillisesti (kukkua kanssa!) odotella. Lapsille emme kerro kuin vasta nt-ultran jälkeen näillä näkymin.

Oireista: Rinnat on vähän arat sivuilta ja niitä on nyt pari päivää vähän pistellyt. Lisäksi nälkä iskee kovana ja hajuaisti on herkkä, mutta se minulla on muutenkin herkkä, joten en osannut siitä mitään päätellä. Muutenkaan en todellakaan ollut varma, toivoin vain kovasti.

Ajoitus on sikäli loistava, että raskaus on kokonaan pahimman astma-aikani ulkopuolella sekä että jään parin viikon päästä lomalle ja voin yökkäillä rauhassa kotosalla. Ja elokuun on vielä kollegani lomalla, joka muuten kyllä varmasti arvaisi. Olen kyllä ihan yli-iloinen ja onnellinen, mutta yritän nyt niitä jäitä tunkea hattuun kovasti. Että jos ette pahastu niin vähän aikaa voisin roikkua vielä tässä pinossa ennen odotuspuolelle siirtymistä.

Anteeksi, nyt ei omaa napaa pidemmälle näe....

Hilpsu

kp 29/27-30 tai rv 4+1

Vierailija
38/50 |
30.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoitteluja huonoja uutisia saaneille, jaksamista teille.

Itse en ole saanut aikaiseksi kirjoitella kun tällä hetkellä vaan odotan kesäkuun yhdeksättä päivää ja silloin tapahtuvaa kierukan poistoa. Pääsee vihdoinkin sitten tosi toimiin... Piinailuvaiheessa viimestään musta tulee varmaankin "maanvaiva" tähän pinoon.

Mutta nyt tarttee mennä. Esikoisella on tänään kaverisynttärit, mahtaa olla vauhdikas ilta tiedossa!

Piqu :)

Vierailija
39/50 |
30.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hilpsu: Tosi paljon onnea plussasta! Voin vain kuvitella sen onnen huuman tunteen... Ihanaa... Tarrasukkia ja vauvaliimaa mukaan! bd bd bd

Piqu: Ei se haittaa vaikka olet "maanvaivaksi". Täällä on nyt niin paljon pino hiljentynyt tämän plussa(hyöky)aallon myötä, että keskustelun vilkastuminen on ihan hyvä juttu!

kotilo: Tervetuloa mukaan! Olitko -04 syntyneen tytön odotusaikana täällä odotus-palstalla? Ihan kuin muistelisin, että joku saman niminen tai saman tyylinen nimimerkki olisi silloin kirjoitellut. Meillä esikoinen on kans -04 syntyny tyttö.

ON: Päivä kerrallaan... Odotellaan viikko, että vois testailla. Jos hedelmöittyminen on tapahtunu, niin lähipäivinä vois olla kiinnittyminen, ja sen jälkeen varmaan alan kehittää itselleni oireita! (Toivon tosissaan, että lopputulos olisi se kaksi viivaa...)

Mimmi75, kp.19/??, dpo 3 tai 4

Vierailija
40/50 |
30.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, siis hyvää perjantai-iltaa kaikille tasapuolisesti! Ihana ilma oli tänään. Koirakin sai kunnon iltalenkin, kun oli niin kiva ulkoilla...

Rilla-ma-rilla; Huhuu?! Missä olet? Onko oireita? Milloin aiot testata???

Hilpsu; TOSI PALJON ONNEA! Voin vain kuvitella sun onnen huuman... Ihanaa... Tarrasukkia & vauvaliimaa! bd bd bd

Piqu; Ei haittaa, vaikka alat täällä enemmän luuhaamaan... Tämä pino on kärsinyt kadosta tämän ihmeellisen plussa(hyöky)aallon myötä! Tuskin sinusta kenellekään maanvaivaksi on!

kotilo; Tervetuloa joukkoon mukaan! Kirjoittelitko vauvan odotus-palstalle silloin, kun odotit -04 syntynyttä tytärtä? Mulla on saman ikäinen tyttö, ja muistelen että ihan kuin olisi saman niminen/ saman tapainen nimimerkki silloin kirjoitellut.

ON; Eipä kummempia... Jos hedelmöittyminen on tapahtunut, niin kiinnittymisen pitäisi olla su-ma tienoilla. Sen jälkeen alan varmaan kehittään itselleni valeraskausoireita, jos en oikeasti ole raskaana. Nyt kun tiedän, että varmasti olen ovuloinu! Toivotaan nyt kuitenkin, että se lopputulos näkyy kuitenkin kahtena viivana... Viikon päästä varmaankin testaan, kun lauantaina menen yhteen koulutukseen, jonka jälkeen saunotaan ja varmaan siellä tarjotaan olutta ja siideriäkin...

Mimmi75, kp.19/??, dpo 3 tai 4