Vastaisku ketju: Mitä ihanaa miehesi on tänään/lähipäivinä tehnyt : )
Aina kaikki vaan haukkuu miehiään. Miten olisi jos nyt kehuttais omat höpömörrikkämme ja jaettais niitä positiivisiäkin juttuja : )
Aloitan: eilen hieroi mun sormia ja lupasi tänään lenkin ja suihkun jälkeen rasvata ja hieroa mun jalat. Niin ja antoi mun aamulla nukkua pitkään ja hoiti vanhemman lapsen aamutouhut kun valvoin eilen liian myöhään ja olin väsy.
Kommentit (24)
ja antaa minun notkua täällä koneella. Vaihtaa vaippaa ja syöttää, klo 18 aikoihin teki hänelle perunaruoan ja nyt kohta alkaa puuron keittoon. Illalla saunan jälkeen silittelee ja hieroo minun jalkojani, kun katselemme telkkaria.
Toi minulle eilen töistä tullessaan kukkia, ihan muuten vaan.
Rakastelee kanssani illalla.
Ja on aivan ihana ja huomaavainen muutenkin.
Meillä 3 lasta ja neljäs tulossa.. en voisi parempaa miestä löytää!
Eikä ole vaatinut minua nostamaan pebaani tästä nojatuolista.
ja nyt vei lapset ajelemaan radio-ohjattavalla autolla puistoon että saan av:lla lepuuttaa aivojani.
minä nuorimmaisen kanssa ja mies jollain toisella osastolla esikoisen kanssa. Esikoinen 5-v oli sitten kysynyt, että missä äiti on. Mies oli sanonut pojalle, että etsi kaupan kaunein nainen, niin löydät äidin. Esikoinen tulikin pian mun luo huutaen: "Täällä se kaunis nainen on!". Voi että tuli ihanan rakastettu olo. :)))
kun menin neuroosikäynnille, koska vauva ei mielestäni liikkunut tarpeeksi. Saatiin sydänäänet kuunneltua, ja hengissä oli. =) (Mies oli siis ollut yön töissä, ja olisi mieluusti nukkunut pidempään)
Vei minut ja poikamme kauppatorille herkuttelemaan herneillä ja mansikoilla.
on hoitanut lapsia kun minä olin töissä.
on hoitanut myös siskoni lapsia parituntia kun siskoni oli kampaajalla.
osti minulle uudet bikinit sekä shortsit
osti minulle karkkia työpaikalleni
nämä siis eilen/tänään
Ollut ihan innoissaan uudesta navigaattoristaan, mutta käynyt SILTI välillä pussaamassa ja haalamassa mua (ei ole aina kovin hyvä huomioimaan etenkin kun on omissa maailmoissaan...). Nyt tyhjentelee tiskikonetta. Kehui myös tänään että mahani on kasvanut ja se näyttää kivalta (olen siis raskaana).
"Käski" menemään selkähierontaan ja sen jälkeen terassille juomaan viiniä : )Sanoi rakastavansa minua ja kehui kauniiksi.
lasten mentya nukkumaan grillasi parvekkeella minulle ruokaa ja oli ostanut myos ihana cavaa.. siina sitten nautiskeltiin.
Aamulla ohjelmassa oli pikaseksia (ennenkuin lapset heras...)
Ihana lukea noita teidän kehuja :)
Mun mies:
-jaksaa tehdä tosi pitkää päivää töitä
-kotona ollessaan leikkii lasten kanssa intensiivisesti mm. legoilla
-jaksaa kuunnella huoliani
-rakastelee mielellään kanssani
-kehuu minua kauniiksi
-pyytää anteeksi jos loukkaa minua
-kysyy, miten mulla menee
Toi minulle kukkia!
Sitä tapahtuu ehkä kerran vuodessa, ja sekin on äitienpäivä. Nyt vain aivan yllättäen meni kesken shoppailureissun kukkakauppaan ja toi minulle kukan. Olin koko loppupäivän pelkkää hymyä :)
Hän kertoo rakastavansa minua.
Hän kertoo, kuinka ihana olen.
Hän laittaa ruokaa.
Hän tekee pihatöitä kanssani.
Hän hemmottelee minua esim tuomalla kukkia ilman syytä.
Rakastan häntä niiin paljon!
-Laittaa lapsille parhaillaan iltapalaa
-Kannustaa itselleni tärkeissä asioissa
-Kuunteli mukisematta vakavana tänään pitkän valitukseni vaikka valitinkin hänen käytöksestään
-Kun hermo menee lasten kanssa, hän pistää homman ojennukseen
-Osti minulle vaikka mitä alesta
-Kysyi mielipidettäni työhänsä liittyvästä asiasta
-Siivoaa ja puunaa
- - - - ranskalaiset viivat eivät riitä
ihana lukea muiden juttuja ihanista miehistä, onnea vaan teille! :)
Mä en edes muista milloin tuo oma mies on tehnyt mitään ihanaa.. Siittä on monta vuotta kun on kauniiksi sanonut, muutama kk kun sanoi rakastavansa.. Noh, eiköhän tämä tästä vielä joskus :)
ainut mitä nyt keksin on, että heräsi aamulla aiemmin kuin minä olemaan lasten kanssa. sekin varmaan sen takia kun oli joka tapauksessa töihin herättävä.
no, ruokaa teki myös tänään. mutta en osaa pitää sitä niin erityisen ihanana, vaan sellaisena mitä hänen osaltaan kuuluukin tehdä. teenhän minäkin ruokaa ja kotitöitä vähän väliä.
kunpa löytäisin rakkauden, rakastamisen tunteen, olisin onnellinen niin itse kuin parisuhteessakin.
touhuaa esikoiseni kanssa aamusta iltaa ettei minun tarvi rasittaa itseäni rv34:llä.
kehuu ihanaksi,halii ja suukottelee. tyhjensi ja täytti tiskikoneen.
teki pastaa kun nukutin esikoista.
on ymmärtäväinen ja pitkämielinen meidän kanssa.
hieroi jalkoja illalla.
on vaan aidosti läsnä joka päivä 100% :-)
Hieronut hartioita, siivonnut koko kämpän, laittanut ruokaa, pessyt pyykkiä, vienyt lapsia uimakouluun ja neuvolaan, leikkinut lasten kanssa ja ollut loistava isäntä tyttären syntymäpäivillä... Olen oikeasti taas kerran miettinyt kuinka mua onkaan siunattu!
osti kaupasta mulle pepsi maxia ja lounaalla(kun lapset oli syönyt ja minä vasta aloittelin) sanoi lapsille että "mennääs me ulos siksi aikaa kun äiti syö että saa syödä rauhassa ja lukea lehteä".