Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vastaisku ketju: Mitä ihanaa miehesi on tänään/lähipäivinä tehnyt : )

Vierailija
02.07.2009 |

Aina kaikki vaan haukkuu miehiään. Miten olisi jos nyt kehuttais omat höpömörrikkämme ja jaettais niitä positiivisiäkin juttuja : )

Aloitan: eilen hieroi mun sormia ja lupasi tänään lenkin ja suihkun jälkeen rasvata ja hieroa mun jalat. Niin ja antoi mun aamulla nukkua pitkään ja hoiti vanhemman lapsen aamutouhut kun valvoin eilen liian myöhään ja olin väsy.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
02.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

- hoiti lapsen saunan jälkeen yökuntoon (iltapala, rasvaus jne)

- pyysi mua viime yönä istumaan naamallaan ja nuoli mua, rakasteltiin kunnolla (tää oli oikeesti upeetamahtavaa, mulle tuli niin haluttu ja rakastettu olo ettei pitkään aikaan :))

Vierailija
22/24 |
02.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään kun tulin töistä ja olin ihan helteenlyömä se hoiti ihan kaikki kotihommat, ruuat, lapset, tiskit. Mä vaan makasin kuopuksen kanssa kasassa. Ja se teki tän kaiken ihan itsestäänselvästi, vaikka ei silläkään ollut ollut mikään helppo päivä. Kehuin sen tietysti maasta taivaaseen (ja lapset komppas). Se on ihana mies, ei ole höpöä nähnytkään :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
02.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

-osti meille auton! Ihanan :)

-antoi minun nukkua tänä aamuna niin pitkään kun halusin (vei siis muksun päiväkotiin)

-vei meidät tänään ulos syömään

Vierailija
24/24 |
02.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

antaa minun nukkua aamulla siihen asti kun lähtee töihin, hoitaa aamutoimet ja puurot lapsille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän