Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

neuvoa kaipaisin

Vierailija
02.07.2009 |

hei,olen kahden lapsen yksinhuoltaja ja olen korviamyöten veloissa ja nyt vaihtoehtona nimen menettäminen,siis luottotiedot pois tai kitkuttaninen tyylii 5e 2vkoo kahden muxun kanssa.välillä olen täysin muiden ihmisten armoilla,sukulaiset yms ystävät auttavat mm ruuassa,mutta ei kukaan rahallisesti pysty minun laskuja maksamaan.minulla n.4000e kertynyt laskuista perintään ja nyt viiminen mahd maksaa tai nimi menee.olen kärvistellyt ja maxellut ja tuloksena tämä tilanne.peruslaskut sekä vuokrakin maksettava.en enää tiedä mitä tehdä,maxaakko vaiko nimen menettäminen?mitä te tekisitte?ainiin ja sossusta en saa juuri mitään koska se ei kuulu heidän normilaskelmaan velat siis.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
02.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sukulaisilta lainaan sen verran että saat maksettua kaikki velat heti kerralla poissa. Sitten makselet heille velkaa takaisin, niin että rahaa jää ruokaan yms.

Siis jos sukulaisilta vaan löytyy rahaa sen verran.

Vierailija
2/3 |
02.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon yrittänyt pankkilainaa sekä käyny velkaneuvojalla.en saa koska ei ole vakkari duunia täl hetkellä enkä pysty sitoutuu vakituiseen työsuhteeseen täl hetkel ja sukulaisilla ei ole heittää tommosia summii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
02.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auto, telkkari jne.

tosin ei näistäkään tule mitään suuria summia, jos ei ihan luksustavaraa satu omistamaan. Ota töitä myös oman alan ulkopuoleleta, jotta saat velkaantumiskierteen katkaistua.

Oletko ollut jo yhteydessä velkojiin, jkotta voisit sopia maksujärjestelyistä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kaksi