Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, jotka pitää pojalle kovempaa kuria kuin tytölle?

Vierailija
01.07.2009 |

Meillä on selkeästi kovempi kuri pojalle kuin tytölle, vaikka poikakin on melko kiltti. En ole epäreilu, mutta olen pojan kanssa rajoittavampi ja tiukempi. Poikien luonne on erilainen pienestä pitäen ja tarvitsee eri otteet kuin tyttö. Niin kuin sanotaan, pojista tulee muuten poikia: villejä, äkkipikaisia ja usein luonnehäiriöisiä.

Ei ole vitsi tämä. Miehet vain kasvavat helpommin kieroon. Rakastan kuitenkin lapsiani ihan yhtä paljon, enkä ole poitsulle mikään hirmu.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kurin tytölle. Annan pojalle anteeksi enemmän, koska en odota pojalta niin paljoa kuin tytöltä. Olen itse ollut hurjan vastuuntuntoinen tyttö ja minun on vaikea ymmärtää, että tyttäreni ei ole. Siksi ojennan häntä kovemmin ja yritän sitä kautta (turhaan?) istuttaa häneen oikeaa vastuuntunnon asennetta.

Vierailija
2/7 |
01.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosi kumpakaan tietoisesti, tosin pojan tunne läheisemmäksi itselleni kuin tytön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tuntuu aika epäreilulta odottaa tytöltä enemmän kuin pojalta, tai päin vastoin ja tämän takia pitää toisella kovempaa kuria. Toki kasvatuksessa pitää aina ottaa huomioon lapsi omana itsenään ja lapsen ikä, mutta outoa, jos toinen saa enemmän anteeksi vain sukupuolensa takia.

Vierailija
4/7 |
01.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöä joutuu ojentamaan tietyistä asioista enemmän ja poikaa tietyistä, mutta ei me poikaa pidetä mitenkään kovemmassa kurissa sen takia että se on poika.

Vierailija
5/7 |
01.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulosti pojan suosimiselta.

Vierailija
6/7 |
01.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etenkin jos perheessä on vain yksi poika niin häntä kohdellaan "paremmin" kuin siskojaan. Samaten kuopusta, sukupuolesta riippumatta mutta sen varmaan kaikki tiesivätkin.

Vierailija
7/7 |
01.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidetään kuria ja rajoja, miksi pitäisi suosia? miehen perheessä on nuorimmaiselle, tytölle, pidetty lepsumpi kuri kuin pojalle ja se näkyy, 28vuotias nainen ei pärjää ilman vanhempiaan. ollaan yhdessä päätetty että niin ei meillä käy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yhdeksän