Minkä "tasoinen" olet ulkonäöltäsi näistä? Miehesi mielestä?
Hottis hunajapupu
normaali++
normaali+
normaali
normaali-
normaali--
Petolinnut peräpää
Kommentit (20)
Eli varmaan sitten tuo petolinnun peräpää. Hottis en ainakaan, sen kai voisi sanoa ihan suoraan...
Omasta mielestä normaali tai normaali-. Miehen mielestä hottis.:D
siltä on menny todellisuudentaju varmaanki
vai yleensäkin?
Mieheni mielestä hottis hunajapupu. Ja muidenkin miesten mielestä... Oon mä varmaan muutenkin, etenkin omanikäisteni kategoriassa:P
Mutta en aina jaksa välittää niin tarkkaan miltä näytän, oon silloin ehkä normaali++ tai se seuraava. Mut mieheni mielestä tuo eka aina..
Mies varmaan vastaisi hottis, hehe, mutta kai sekin pohjimmiltaan ajattelee, että normaali+.
Hottis hunajapupu
Ja omasta mielestäni olen:
normaali+
(voi miten ihana se on)
ihan itse arvioisin Catharina Zeta Jonesin tuohon gategoriaan ja itseni samaan kastiin Heli Laaksosen kanssa, lähinnä. Eli normaalia suomalaista naistyyppiä edustan.
tottakai miehet valehtelee!! ei kai kukaan ole niin sinisilmäinen!
Omasta mielestäni olen normaali+.
Itse rankkaan itseni normaali +.
BTW, mä en usko, että miehet valehtelee. Ne syttyy siitä mitä näkee. Kannattais uskoa. Minunkin. Kai mä sitte oon hottis hunajapupu, vaikkei siltä tunnukaan : )
Hahaa, katkera akka :D
Ei niitä miehen ajatuksia pysty lukemaan, mutta jos sanoo "hottikseksi" ja kohteleekin kauniisti, niin mikäs siinä vaikka vähän valehtelisikin ;)
Omasta mielestä normaali+, jos pysytään omassa ikäryhmässä. Jos taas vertaan parikymppisiin, synnyttämättömiin ja imettämättömiin nin miinuksen puolelle menee ;-D
vierastan kyseistä ilmaisua...Oman miehen mielestä olen varmaan nyt raskaana ollessa joku normaali -- , muten ehkä normaali ++.
ettei vaimo loukkaannu. Siksi en vaivaudu kysymään. Omasta mielestäni olen normaali.
Mutta totuushan nähdään kun katsotaan peiliin, ja kun ei ole suotu tämän parempaa ulkokuorta, niin se on vasrmasti jotain normaali- luokkaa.
Jos miehenne vastaa normaali+, voitte suoraan vähentää vastauksesta kaksi pykälää.
Itse voin tiputtaa tuohon normaali +:ssaan
se aina kehuu.