Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Brokeback Mountain

Vierailija
01.07.2009 |

Olipas ihana leffa! Näin sen ekan kerran lauantaina, ja lumoavan riipaiseva rakkaustarina pyörii mielessä vieläkin. Aivan uskomattoman hienosti kuvattu tarina, ja upeat näyttelijät! Tykkäättekö muut leffasta? :)

Heath Ledgerin kohtalokin alkoi taas mietityttää. Olen tykännyt kaikista hänen rooleistaan jotka olen nähnyt, mutta tää Ennis oli ihan paras. Surullista että niin hyvä näyttelijä kuoli niin nuorena!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
01.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen katsonut kerran läpi, yritin sitten toisenkin kerran jos vaika paranisi, mutta kesken jäi. Minun makuun aivan käsittämättömän puuduttava ja pitkäveteinen elokuva. Toinen vastaava kovasti kehuttu leffa jote en voi sietää on Englantilainen potilas.

Vierailija
2/11 |
01.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kyllä hyvä! En oikeastaan ole "elokuva-ihminen" mutta tuo tarina oli hyvä ja mielenkiintoinen. Samoja ajatuksia mietin leffan jälkeen (Ledgerin elämä jne).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
01.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hieno on myös novelli, johon se perustuu: Annie Proulx: Lyhyt kantama (viimeinen novelli kokoelmassa). Suosittelen, jos lukeminen maittaa! Mulla on sekä leffa että kirja hyllyssä, moneen kertaan on nautittu molemmat.

Jos haluat ihailla Heath Ledgerin hienoa näyttelemistä suosittelen elokuvaa Monster's Ball.

Brokebackistä vielä sen verran, että vaikka Ledger on leffassa todella hyvä, niin hyvä on myös Jake Gyllenhaal. Joskus harmittaa kun hän jää Ledgerin varjoon.

Vierailija
4/11 |
01.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan yhtä hyvä kuin Ledgerkin. Hän on vain mulle vieraampi näyttelijä, en muista yhtään leffaa missä olisin aiemmin nähnyt, joten siksi ehkä kiinnitin enemmän huomiota "tutumpaan" Ledgeriin. Kiitos tosta leffavinkistä!

ap

Vierailija
5/11 |
01.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niinkuin aina, kun näen sanat Brokeback ja Mountain. Jake Gyllenhaal on ollut monessa ns indie-elokuvassa. Mulle on kovasti kehuttu leffaa Zodiac, jossa hän on pääosassa ja aion hakea sen jostakin.

Mä olin varmaan 3 :)

Vierailija
6/11 |
01.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vaan kyyneleet valui, kun se Ennis kävi siinä lopussa Jackin lapsuudentalossa..

Olen nähnyt tämän elokuvan kaksi kertaa, novellia en ole lukenut.

Tuntuu, että se muutos Heathilla esim. Emnniksestä, Yön Ritarin Jokeriin on aika huima. Ja mitä se Jokerin rooli vaatikaan... Sekopäisyyttä, josta tuli levottomutta & unettomutta.

Niin säälittää se loppuajan Heath, joka yöllä haahuilee puistossa ja toivoo saavanasa edes hetken unta ja rauhaa.

Vierailija
7/11 |
01.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen yritin löytää kyseistä DVD:tä Prismasta, vaan eipä ollut =(

Vierailija
8/11 |
01.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivan ihana näyttelijä. Ekan kerran näin indie-leffassa Donnie Darko, joka ihan mielettömän hyvä leffa. Suosittelen katsomaan.

Vierailija
9/11 |
01.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta leffasta tulee aina mieleen tilanne, jossa sitä katsoin...

Näin sen lentokoneessa, siinä mallissa vielä isolta screeniltä. Aika kummaa oli, että screeenin edessä istuvan perheen lapsukaiset saivat katsella enenäsä edessä heiluvaa karvaista persettä niissä panokohtauksissa...

Yhtiö oli vielä amerikkalainen (Delta?), ihme, että uskalsivat näyttää.

Vierailija
10/11 |
01.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäsin myös Brokeback Mountainista! Erilainen, mutta hyvä elokuva, ja näyttelijät sopi kyllä rooleihinsa loistavasti. Minäkään en montaa Gyllenhallin elokuvaa ole nähnyt, ainoa Brokebackin lisäksi taitaa olla The day after tomorrow.

Vierailija
11/11 |
01.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 17-vuotias tyttö suositteli sitä jo paljon aikaisemmin, ja tykättiin kyllä kovasti, jopa mun mies, mitä suuresti ihmettelen. Mua ärsytti alkuun se Ledgerin puhetyyli, mutta kyllä siihenkin tottui. Ja J.G. oli tosiaan ihan yhtä hyvä kuin H.L.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi