Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

yksityisellä työskentelevät (palkantarkistuksesta)

Vierailija
29.06.2009 |

miten usein teillä tarkistetaan palkka,pyydättekö itse korotusta vai miten se menee?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
29.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen ollut nyt 6v töissä ja palkkaa ei ole tarkistettu ollenkaan,työkaverilta on siirretty mulle lisää töistä koska hän on uupunut ja niin kohta minäkin,palkka olisi musta kyllä nyt aiheellista tarkistaa

Vierailija
2/8 |
29.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pyyntö myös hyvin perustella. Olen ollut kolmessa yksitysessä firmassa (asiantuntijatyössä) ja mitään automaattisia palkantarkistuksia ei ole ollut missään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
29.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka nostaa töiden lisääntyessä tai vaatimustason kasvaessa itse palkaani. Muutama kuukausi sitten sain juuri 400,- lisää liksaa.

P.s ei kaikilla firmoilla mene huonosti eikä kaikki yritykset kärsi lamasta. yritys jossa työskentelen, tekee tänä vuonna historin parhaan tuloksen.

Vierailija
4/8 |
29.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että pomo nostaa noin vain pyytämättä satoja euroja palkkaa, ellei taustalla ole muutos tehtävissä tms.

Itsekin olen/ olen ollut ihan hyvissä firmoissa töissä, mutta ei tuollaista ole tapahtunut missään niistä. Lucky you :)

Vierailija
5/8 |
29.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

saatteko korotuksen kerran viidessä vuodessa,vai useimmin,harvemmin??

ap

Vierailija
6/8 |
29.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ja saanut kerran palkankorotuksen. Pyytänyt olen neljä kertaa. Perustelut kieltämiseen ovat aina samat: just nyt ei ole varaa, mutta katsotaan hetken päästä... Tämä aikana, jolloin yleinen ansiotason nousu on ollut yli 10 % vuodessa. Meillä monet hoitavatkin palkankorotusneuvottelut sanomalla itsensä irti. Piipahdus toisella työnantajalla ja jo nousee palkka, kun palaa takaisin.

Vierailija
7/8 |
29.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

palkankorotusta, ja saikin sen. Myös alunperin neuvotteli ite palkan ja sopivat, et tarkastelevat sitä palkkaa sitten jonkun ajan päästä.

Vierailija
8/8 |
29.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tämä on totinen tosi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi