Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

rv 38, syntyis jo..

Vierailija
29.06.2009 |

olen niin kypsä jo tähän odottamiseen..

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
29.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedän tunteen, mulla 40+1, mutta tänään siis lähdetään.. voit vaan realistisesti varautua vielä 3-4vkoon odotusta.. nimim. kokemusta on..

Vierailija
2/54 |
29.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin se on aika epätodennäköistäkin, koska aikaisemmat lapseni ovat syntyneet noin viikoilla 38-39.. mut voihan se olla et just tämä menee sit yli.... ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
29.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kärsivällisyyttä.. toivottavasti tuo helle vähän hellittää, jos ei odotus vielä olekaan ohi.. kävin hakemassa lehden ja totesin, että ihanan raikas aamu, ku oon tämän "palloni" kanssa tuskaillu, hoidettavana vielä pojatkin 1v ja 2v.. tosin ovat helppoja, ettei voi valittaa..

-2

Vierailija
4/54 |
29.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottavasti synnytyksesi menee hyvin. ja juu tosiaan nää helteet on aivan pyllystä.. missään ei ole oikein hyvä olla, kun on tällainen valas ap

Vierailija
5/54 |
29.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tunnu vielä syntyväiseltä olo. En kyllä tuskailekaan asian kanssa, mutta järkyttävän tylsää on elo. "Pitkä kuuma kesä eikä mitään mitä ajatella." H

Vierailija
6/54 |
29.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kotona 5,4 ja 2v kanssa, meno on aika hurjaa eikä äidille paljon armoa anneta.

Tänään olis 39+4 ja tuntuu ettei tämä lopu koskaan. Kaks ensimmäistä meni 16 ja 18 päivää yli, kuopus syntyi sitten tasan 3 vk etuajassa. Tämä näyttää menevät näiden isompien mukaan, eli vielä pari viikkoa, ainakin...

Vierailija
7/54 |
29.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

... ainakin minun tuttavapiirissä "yliajalla" syntyneet lapset ovat olleet aika helppoja. Kehittyvät siellä masussa ja syntyvät valmiimpina. Mut joo, tuskaisaahan tuo odotus oli - itsellä tuli 42+2 käynnistettynä.

Vierailija
8/54 |
29.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

rv 39+5 ja oma olo on niin kypsä niin kypsä. Mitään ei jaksa näillä helteillä, onneks miehellä sentään alkoi loma niin on jotain helpotusta noiden isompien 5v. ja 3v. kanssa. Ei vaan yhtään tunnu siltä, että synnytys olis lähelläkään. Tosin jos samoihin menee kuin edelliset, niin eiköhän tuo tällä viikolla tapahdu. Aiemmat syntyneet 39+6 ja 40+1

Vierailija
9/54 |
29.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on vaa niin kauhee olo. painoa tullu 3 kiloa viikossa, verenpaine noussut, leposyke 130, verensokeri korkealla vaikka pistää insuliinia.

Esikoinen käynnistettiin rv 38+4 ku painoarvio oli 4,1kg. Saas nähdä miten tässä sitten käy.

Vierailija
10/54 |
29.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istuminen sattuu, käveleminen sattuu vielä enemmän ja makaaminen on kaikista pahinta. Toivottavasti synnytys pian käynnistyisi.

Vierailija
11/54 |
29.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on viikkoja kasassa 40+6 ja tulin just äitiyspolilta kontrollista. Sunnuntaina menen uudestaan ja ehkä sitten viikon päästä ma tai ti pikkuhiljaa käynnistellään. Olen ihan varma, että ei tuo tuolta itsestään synny, sillä supistellut on jo vaikka kuinka kauan ja viimeiset pari viikkoa välillä ihan kipeästi ja säännöllisesti jonkin aikaa, mutta eipä tapahdu kohdunsuulla juuri mitään. Olen ihan kypsä ja sain äsken kunnon itkupotkuraivarit, kun niin vituttaa.

Vierailija
12/54 |
29.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikolla 41+2 ja koville ottaa. Unettomia ja hikisiä öitä useampi takana, torstaina vasta äitipolille kontrolliin...

Jaksamista meille!

Vierailija
13/54 |
29.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun vauva on alle 3,5 kg arvion mukaan mutta liikkuu tuolla mahassa niin, että sattuu välillä kamalasti.

t. 12

Vierailija
14/54 |
29.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee pitkäksi aika, jos koko ajan käytät vaan odottamiseen. kehitä itsellesi joku isompi projekti tai aloita joku uusi harrastus.

Vierailija
15/54 |
29.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tänään äippäpolilla kontrollissa, kohdunkaulaakin vielä 0,5 cm jäljellä, kohdunsuu ihan kiinni. Huoh. Ja v***u nämä helteet vielä hikoiluttaa.

Käynnistystä ei todellakaan edes lupailla, koska edellinen syntyi sekstiolla. Siis odotellaan odotellaan odotellaan odotellaan odotellaan odotellaan odotellaan odotellaan...

Vierailija
16/54 |
29.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

postimerkkien keräilyäkö ajattelit?

Tulee pitkäksi aika, jos koko ajan käytät vaan odottamiseen. kehitä itsellesi joku isompi projekti tai aloita joku uusi harrastus.

Vierailija
17/54 |
29.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä 39+4 ja tuntuu, ettei mistään tuu enää mitään.. Kotoa ei kiinnosta lähteä minnekään, ku on niin kuuma. Supistelee vällillä aivan valtavasti, mutta säännöllisyydestä ei tietoakaan. Välillä niin kamala olo, ku tuntuu, ettei tää synny ikinä! Täällä esikoinen tulossa, ni ei mitään hajua, millanen synnyttäjä oon... Argh! Äidillä ja siskolla kaikki mennyt vähintään kaksi päivää yli... Varmaan saan oottaa vielä vähintään kaksi viikkoa, mut pakko kai se on jaksaa, vaikka tekemisen puute on kova.

Voimia sinulle ja teille kaikille muilleki! Toivotaan, että päästään kaikki mahd. pian synnärille...=)

Vierailija
18/54 |
29.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Mullakin pää naksaa ihan tyhjää et mitä vois alkaa niinku harrastaan nyt tässä heti... Mut oikeesti. Kaikki asiat tuntuu joko liian isoilta tai liian pieniltä, että niitä viittis tehdä. Olen tipahtanut ihmeelliseen toimettomuuden suohon. Kas kun kirjoitin tällaisen viestin tänne. Oikein yllätyin itsekin. &) H

Vierailija
19/54 |
29.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nautin viimeisistä viikoista täysillä, nyt rv 40+6, enkä haluaisi vielä synnyttämään. Nautin tästä isosta masusta, helteestä ja uimisesta, olo ja kunto on mitä mainioin ja energisin.

Kohta menemiset vaikeutuu entisestään, vauva roikkuu tissillä ja valvottaa öisin:-(

T. Kohta viiden äiti

Vierailija
20/54 |
29.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä ole edes mitenkään fyysisesti väsynyt, vaan lähinnä todella tylsistynyt. Ärsyttää ihan hirveästi, kun naapurit kyselee rappukäytävässäkin, että eikö se ole vieläkään syntynyt ja anoppi soittelee joka päivä ja kysellee ja jopa kotona etätöitä tekevän mieheni työpuhelut alkaa aina vauvauteluilla.

Odotan innokkaana, että pääsen hoitamaan vauvaa eikä yövalvominen ajatuksena ahdista juurikaan tällä hetkellä.

t. 12

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi