rv 38, syntyis jo..
Kommentit (54)
Hip!
Kuulostaa jo hyvältä (ei siis yhtään yököttävältä :)! Ja juu, kertoillaan sit.
Tekemisen puutteeseen olen nyt yrittänyt hampaat irvessä :E keksiä jotain viime hetken shoppailtavaa. Sain siihen menemään yhden päivän. Jes! Mukaan lähti turvakaukalo (meillä ei ole autoa.. hmmm...). Jos joku keksii jotain ihanaa (semiturhaa?) ostettavaa, niin kertoileepi. Kaikki perusjutut taitavat jo löytyä, en kyllä oo varma (tää eka), mut.. jotain... No, kisspuss. t. H (38+5)
JA ei olisi verisestä limatulpasta jo 1,5 vkoa aikaa. JA kun ei supistelisi säännöllisen lievästi tai vahvasti jokaToinen hetki...
Niin siten tämän vatsan kanssa olisi kivaa:) Nyt koko Perhe on odottanut viikon kaupungissa ja mihinkään ei uskalla lähteä....
Ja ärsytys on kova aina kun supistukset muutaman tuntien jälkeen loppuu;)
rv 38+6
viimeiset viikot oli niin tylsiä, että lauloin virsikirjan läpi kannesta kanteen.
Alkoi ihan naurattaa, kun ajattelin, millaista kommenttia sitä saisi kuulla - saati niitä katseita! - kun tuollaista menisin ilmoittamaan.
Mitä näihin harrastuksiin tulee niin minä olen hankkinut itselleni vimman järjestellä kaikki vaatekaapit uuteen uskoon. Myös liinavaatekaappi on ihkauudessa järjestyksessä. Laittelin siinä joutessani jokaiseen hyllyyn maalarinteipillä mitä se hylly sisältää. Loppuisikohan miehen risteily väärillä hyllyillä vihdoin?
Lisäksi olen ahkerasti uusiokäyttänyt vanhoja palapelejä, joista puuttuu paloja. Saa nättejä kortteja tehtyä mosaiikki-periaatteella. Nyt on sitten vaaleanpunaisia sekä sinisiä "meille syntyi vauva" -kortin alkuja lähetettäväksi puolelle sukua, kunhan se lapsi nyt ilmestyisi. (emme tiedä kumpaa sukupuolta tulokas on)
Jos sitä vaikka seuraavaksi aloittaisi esikoisromaanin ;)
T: rv38+5
Viime yönä alkoi pientä ruskeaa vuotoa tulla, tihutellut pikkasen pitkin päivää, antaa vähän toiveita josko jotain tapahtuisi hiljalleen.
Mullakin LA huomenna, mutta ei tunnu ei sitten niin missään.
t: 9
Viime yönä tuli kamalia supistuksia mutta ne loppuivat sitten. Tänään olen ollut reippaasti liikenteessä ja on ollut oikeastaan ihan ok päivä. Sain jopa jostain uskoa siihen, että ehkä tämä voisi itsestään käynnistyä.
t. 12
Viime yönä alkoi pientä ruskeaa vuotoa tulla, tihutellut pikkasen pitkin päivää, antaa vähän toiveita josko jotain tapahtuisi hiljalleen.
Mulla huomenna la, eikä mitään tuntemuksia synnytyksen käynnistymisestä.
Tää helle vie hermot ihan totaalisesti.
Tsemppiä kaikille kärvistelijöille.
Akvarellimaalaus? Eurokolikoiden keräily? Kasvion kasvien ulkoa opettelu? Kirjojen lukeminen? Virsikirjan laulaminen kannesta kanteen?
Onhan sitä tekemistä vaikka mitä.
viimeiset viikot oli niin tylsiä, että lauloin virsikirjan läpi kannesta kanteen.
Akvarellimaalaus? Eurokolikoiden keräily? Kasvion kasvien ulkoa opettelu? Kirjojen lukeminen? Virsikirjan laulaminen kannesta kanteen?
Onhan sitä tekemistä vaikka mitä.
En pysty istumaan kuin tietyissä tuoleissa, makaamaankin tosi huonosti. Nukkuisin yötkin mieluiten istuallani, jos vain saisin nukuttua niin. Lisäksi seisominen sattuu selkään aivan julmetusti. Kädet taas ovat hartioista sormenpäihin asti useimmiten melkein tunnottomat turvotuksen, puutumisen ja varmaan jonkin hermopinteen takia.
Sitten kun tähän lisää nuo kaksi isompaa lasta, niin ei tässä oikeasti voi alkaa harrastaa mitään isompaa. Pyykinpesu on aika kivaa, ja sitä olen tehnytkin aivan tolkuttomasti. Eilen pesin verhotkin kun loppui pyykit kesken. Suurimman osan aikaa vain huokailen, kun aika käy pitkäksi.
t: 40+1
(sori, jos jotakuta yököttää liian yksityiskohtaiset kuvaukset) olen saanut lisää toivoa, että vauva syntyisi itsestään. Nyt on 12 tunnin aikana ollut kuukautiskivun tapaista särkyä alavatsalla ja supistuksia (tai jotain sellaisia 10-15 min. välein) Oon ihan innoissani, kun mitään vastaavaa ei oo koko raskausaikana ollut. Nyt siis 41+4. Toivotaan, tuun kyllä kertomaan, jos edistyy.