Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikaa puri kyy:(

Vierailija
29.06.2009 |

Nyt poika sairaalassa ja itse kotona täällä huolissani enkä saa unta:( Kaikkea sitä pitääkin sattua ja tapahtua noille lapsosille.

Tietääkö kukaan kauan pitävät sairaalassa? tänään ei tuolla osanut hoitaja sanoa, kun ei tiennyt käytännöistä. Toivottavasti pääsee jo huomenna kotiin.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
29.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka vanha poika?

Tsemppiä!

Vierailija
2/9 |
29.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin milloin pääsee kotiin.

Lapsen ikä ja missä kyy pääsi puremaan?

Minun tuntema aikuinen mies oli sairaalassa kaksi viikkoa niin pahaksi jalka äityi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
29.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja koitahan sinäkin rauhoittua, hyvässä hoidossa poika on varmasti :)

Toivottavasti saat nukuttua.

Vierailija
4/9 |
29.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisvointi oli kuitenkin onneksi hyvä. Laittoivat heti antibioottia tippumaan, ettei tule tulehdusta. Jalka turposi aikalailla polveen saakka, mut turvotus oli jo itlasella laskemaan päin. Hirveä huoli kuitenkin on:(

Vierailija
5/9 |
29.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oireet vaihtelevat paljon, joten sen tarkempaa on vaikea sanoa. Aikuisistakaan toiset eivät saa oireita lainkaan ja toiset ovat todella kipeitä (huimausta, tunnottomuutta, turvotusta, ihon värin muuttuu...).

Jotain kuvaa varmasti jo se missä kunnossa lapsesi oli kun hänet sairaalaan toimitettiin

Vierailija
6/9 |
29.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä en olisi lähtenyt kirveelläkään sieltä pois,en olisi voinut jättää yöksi tuon ikäistä yksin? sairaalaan.

vai onko isä hänen kanssaan?

Vierailija
7/9 |
29.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän huolesi, olisin varmasti itse aivan sekaisin tuossa tilanteessa... :( Toivottavasti poika paranee pian! ja toivottavasti käärmeet eivät ole yleisiä pihallanne...

Vierailija
8/9 |
29.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä täällä kotona kaipaan muiden muksujen kanssa:( Jotenkin vaan tuntuu niin pahalle, kun en itse ole siellä paikalla:( Heti aamusta täytyy rientää pojan luo, jospa tässä hiukka saisi nukuttua.

Vierailija
9/9 |
29.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä hämmästy voi tulla sinisenmustaksi se raaja johon kyy pisti. Turvotus ei tule välttämättä heti vaan päivien päästä.

Lisäksi voi tulla pahoinvointia ja imusolmukkeet voi turvota.

http://keskustelu.suomi24.fi/node/4610326

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi