Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten tehdä kanan filesuikaleita ja riisiä uunissa?

Vierailija
14.04.2009 |

paistinpannu niin huonossa kunnossa, ettei kauheasti houkuttele paistamaan.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

teidän innoittamananne aion huomenna kokeilla tätä uuniin laittamista. mutta kertokaahan että mihin asteeseen ja kuinka pitkäksi aikaa se laitetaan? ja sekotetaanko ne ainekset ensin, vai ladotaan päällekkäin uunivuokaan?

Vierailija
2/7 |
19.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilkka oljya uunivuoan pohjalle, levita. Kaada raa'at riisit vuokaan, siihen paalle esim. pilkottua parsakaalia, herneita, maissia, mita nyt haluatkaan. Yleensa paistan kanapalat ensin pannulla ja maustan, mutta voi siis laittaa raakanakin vuokaan. Liemen teen nain: sekoitan puolet valmista kanalienta ja puolet kookosmaitoa, lisaan chilia, kurkumaa, currya jne. mita mausteita nyt haluat. Itse tykkaan tulisesta. Ja sitten kaadan liemen riisi/kana/vihannes-seoksen paalle ja uuniin. Jos riisi nayttaa kuivuvan liikaa, lisaan vetta. Herkullista ja helppoa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertokaa vielä asteet ja aika uunissa?

4/7 |
14.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos pilkkoisi kasvikset riisin sekaan, heittäisi kanat päälle ja kaataisi vuokaan 2-3 dl kanalientä ja uuniin 180 asteeseen.

Tarkkaile ettei riisi kuivu -> lisää vettä.

Maista että riisi on kypsää, kanoista ei huolta tuossa ajassa.

Vierailija
5/7 |
14.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laitan 3 dl riisiä, 5 dl vettä ja liemikuution, pakastepussillisen vihanneksia ja päälle kanafileet (suikaleet kypsynevät nopeammin). Loppuvaiheessa ruokakermaa ja vielä uuniin, kunnes neste on imeytynyt. Hyvää ja vaivatonta!

Vierailija
6/7 |
14.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee tosi hyvää. Teen tuosta kastikeesta vähän tavallista juoksevamman.

Itse paistan suikaleet ensin ja keitän riisin valmiiksi niin uunissa oloaika vähenee, mutta toki voi kaikki laittaa raakanakin uuniin.

Vierailija
7/7 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko kuitenkin puhe broilerista eikä kanasta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yksi