Miten niin monet miehet raaskivat jättää lapsensa?
Olen tässä seurannut ympärilläni eroja. Ja ihmetellyt suunnattomasti, miten iso osa eroavista miehistä ottaa "eron" vaimon lisäksi myös lapsistaan. Minusta vaikkapa viikonloppu joka toinen viikko lasten kanssa olisi järjettömän vähän, sydän särkyisi ja kuolisin ikävästä... mutta niiiin monet miehet eivät halua viettää lastensa kanssa edes sitä aikaa.
Varsinkin kun perustavat perheen uuden naisen kanssa.
Miten tämä on mahdollista? Eivätkö miehet yleisesti ottaen rakasta lapsiaan?
Kommentit (42)
niin: niillä miehillä. Sen sijaan, että vellovat omassa surkeudessaan voisivat keskittää energiansa lapsen parhaaseen.
Siinä samalla saisi myös itsekunnioitusta ja oman olonsa paremmaksi.
lapsi menisi isälle.
yh äidit ku vedättää rahojen takia isiä minkä kerkiää.
Kaikki mahdollinen raha pois ex-mieheltä ja lapsen isältä.
lapsi menisi isälle.
yh äidit ku vedättää rahojen takia isiä minkä kerkiää.
Kaikki mahdollinen raha pois ex-mieheltä ja lapsen isältä.
Tässä ketjussa tosin ihmeteltiin niitä isiä jotka vapaaehtoisesti ovat valmiita jättämään lapsensa ja ottavat "eron" lapsistaan samalla kuin lasten äidistä. Niitä on yllättävän paljon.
Toki on yhtä kamalaa jos äiti katkeruuttaan katkoo lasten ja isän välit!
Voi naida ketä haluaa ja tehdä mitä haluaa....ne miehet ei ole ikinä kasvaneet aikuisiksi...Mutta ehkä siellä kunnalliskodissa istuessa yksin huomaakin että olis voinu tehdä toisin,se vaan on myöhä silloin....
se omien oikeuksien hakeminen oikeuslaitoksen kautta on ainoa vaihtoehto, jos niitä haluaa. Todella monella naisella on hyvin itsekkäät lähtökohdat erohetkellä.
Uskon, että on myös empatiakyvyttömiä paskiaisia. Samalla tavalla uskon - itse asiassa tiedän - että on myös monia isiä, jotka yksinkertaisesti luovuttavat, koska näkevät miten riidat repivät lapsia.
Minulla on ollut tuuria.
Se vuoroviikko-isä.
koskaan kasva aikuisiksi, eli eivät opi vastuullisuutta.
jos ero tulee, hän ei tahdo lapsia enää koskaan tavata, koska ei tahdo nähdä minua.
Minä olen sitä mieltä, että jos ero tulee pitäisi aikuisten laittaa oma katkeruutensa taustalle ja huolehtia, että lasten elämä muuttuu mahdollisimman vähän. Eli että lapset saavat pitää molemmat vanhemmat elämässään.
Kenties mies sanoi tuon vain satuttaakseen minua eräässä riidassa eikä kuitenkaan oikeasti niin tekisi.
Jo miesten suorittamat rikokset kertovat omaa karua kieltään siitä että mies on todella heikko, typerä ja alkeellinen olento.
omilla aivoillaan mitä omalla viestilläni tarkoitin.
edelleen vuoroviikkoisi
en tajua. Ensinnäkin loistavaa, että olet läsnä lastesi elämässä. Ei tässä ketjussa ole tarkoitus mollata kaltaisiasi vastuunsa kantavia isiä. Noinhan sen pitääkin mennä! Täällä haukutaan niitä luusereita jotka EIVÄT lapsestaan tarpeeksi välitä.
ap
Hän hoitaa lapsiamme paremmin ja tunnollisemmin kuin minä, on aina hoitanut. Luotan häneen lapsenhoidossa enemmän kuin itseeni. Hänen sukunsa on kiinteämpi ja osallistuu lasten asioihin enemmän, joskin ei omassanikaan ole mitään vikaa. Rakastan lapsiani, niin paljon että haluan heille parasta. Viikonloput tai vaikka viikko/viikko saisi riittää minulle.
Mutta voisitko katkaista välisi lapsiin kokonaan? Siitähän tästä oli kyse. Ei kukaan ole viikonloppuvanhempia haukkunut.
Miehet eivät ole samalla tasolla kuin naisetJo miesten suorittamat rikokset kertovat omaa karua kieltään siitä että mies on todella heikko, typerä ja alkeellinen olento.
Yritän tässä hieman tuoda sitä toistakin näkökulmaa keskusteluun, kun olen sen luottamuksellisessa keskustelussa ihan aidosti monelta isältä kuullut.
Onko sinusta sitten oikein heittää hanskat tiskiin ja alkaa murjottaa, että "Ei sitten! Ei olla isiä enää, kun kerran mua NIIN pahasti loukkasit?"
Minusta se kuulostaa keskenkasvuiselta... itsekin olet vastuusi kantanut ja varmaan aidosti lapsistasi välität ja heidän vuokseen taistelisit. Miksi et siis odota sitä muiltakin?
- Mitä yhteistä on miehellä ja siittiöllä?
- Vain yksi miljoonasta kehittyy aikuiseksi.
Opettakaapa se siis pojillennekin. :D
ei tietenkään. Poikaani rakastan ja aion kasvattaa hänestä sen "yhden miljoonasta" niin kuin tuossa siittiövitsissä. =D
ap
Parempiko olisi ymmärtää isejä jotka eivät kanna vastuutaan? Sekö olisi lapselle hyväksi? Just joo... miksi teitä äijiä nyt loukkaa niin kauheasti, että täällä haukutaan miehiä, jotka HYLKÄÄVÄT LAPSENSA?
Kukaan ei ajattele, että vastuunsa kantavissa miehissä olisi vikaa. Vai?
Silkkaa biologiaa. Yksi saatu raskaaksi niin jo on uusi naaras kiikarissa.
Emo hoitaa jälkikasvun ja uros pääsee siittämään lisää jälkeläisiä.
Emolla on oltava vahva tunne side lapseen jotta se saadaan pidettyä hengissä ei miehellä tarvitse olla samallaista kiintymystä koska mies on yhdentekevä lapsen henkiinjäämiselle.