Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten niin monet miehet raaskivat jättää lapsensa?

Vierailija
27.06.2009 |

Olen tässä seurannut ympärilläni eroja. Ja ihmetellyt suunnattomasti, miten iso osa eroavista miehistä ottaa "eron" vaimon lisäksi myös lapsistaan. Minusta vaikkapa viikonloppu joka toinen viikko lasten kanssa olisi järjettömän vähän, sydän särkyisi ja kuolisin ikävästä... mutta niiiin monet miehet eivät halua viettää lastensa kanssa edes sitä aikaa.

Varsinkin kun perustavat perheen uuden naisen kanssa.

Miten tämä on mahdollista? Eivätkö miehet yleisesti ottaen rakasta lapsiaan?

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
28.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silkkaa biologiaa. Yksi saatu raskaaksi niin jo on uusi naaras kiikarissa.

Emo hoitaa jälkikasvun ja uros pääsee siittämään lisää jälkeläisiä.

Emolla on oltava vahva tunne side lapseen jotta se saadaan pidettyä hengissä ei miehellä tarvitse olla samallaista kiintymystä koska mies on yhdentekevä lapsen henkiinjäämiselle.

Vierailija
22/42 |
28.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin: niillä miehillä. Sen sijaan, että vellovat omassa surkeudessaan voisivat keskittää energiansa lapsen parhaaseen.

Siinä samalla saisi myös itsekunnioitusta ja oman olonsa paremmaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
28.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsi menisi isälle.

yh äidit ku vedättää rahojen takia isiä minkä kerkiää.

Kaikki mahdollinen raha pois ex-mieheltä ja lapsen isältä.

Vierailija
24/42 |
28.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsi menisi isälle.

yh äidit ku vedättää rahojen takia isiä minkä kerkiää.

Kaikki mahdollinen raha pois ex-mieheltä ja lapsen isältä.

Tässä ketjussa tosin ihmeteltiin niitä isiä jotka vapaaehtoisesti ovat valmiita jättämään lapsensa ja ottavat "eron" lapsistaan samalla kuin lasten äidistä. Niitä on yllättävän paljon.

Toki on yhtä kamalaa jos äiti katkeruuttaan katkoo lasten ja isän välit!

Vierailija
25/42 |
28.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi naida ketä haluaa ja tehdä mitä haluaa....ne miehet ei ole ikinä kasvaneet aikuisiksi...Mutta ehkä siellä kunnalliskodissa istuessa yksin huomaakin että olis voinu tehdä toisin,se vaan on myöhä silloin....

Vierailija
26/42 |
28.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

se omien oikeuksien hakeminen oikeuslaitoksen kautta on ainoa vaihtoehto, jos niitä haluaa. Todella monella naisella on hyvin itsekkäät lähtökohdat erohetkellä.

Uskon, että on myös empatiakyvyttömiä paskiaisia. Samalla tavalla uskon - itse asiassa tiedän - että on myös monia isiä, jotka yksinkertaisesti luovuttavat, koska näkevät miten riidat repivät lapsia.

Minulla on ollut tuuria.

Se vuoroviikko-isä.

Vierailija
27/42 |
28.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

koskaan kasva aikuisiksi, eli eivät opi vastuullisuutta.

Vierailija
28/42 |
28.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ero tulee, hän ei tahdo lapsia enää koskaan tavata, koska ei tahdo nähdä minua.

Minä olen sitä mieltä, että jos ero tulee pitäisi aikuisten laittaa oma katkeruutensa taustalle ja huolehtia, että lasten elämä muuttuu mahdollisimman vähän. Eli että lapset saavat pitää molemmat vanhemmat elämässään.

Kenties mies sanoi tuon vain satuttaakseen minua eräässä riidassa eikä kuitenkaan oikeasti niin tekisi.

Vierailija
29/42 |
28.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo miesten suorittamat rikokset kertovat omaa karua kieltään siitä että mies on todella heikko, typerä ja alkeellinen olento.

Vierailija
30/42 |
28.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

omilla aivoillaan mitä omalla viestilläni tarkoitin.

edelleen vuoroviikkoisi

Vierailija
31/42 |
28.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tajua. Ensinnäkin loistavaa, että olet läsnä lastesi elämässä. Ei tässä ketjussa ole tarkoitus mollata kaltaisiasi vastuunsa kantavia isiä. Noinhan sen pitääkin mennä! Täällä haukutaan niitä luusereita jotka EIVÄT lapsestaan tarpeeksi välitä.

ap

Vierailija
32/42 |
28.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän hoitaa lapsiamme paremmin ja tunnollisemmin kuin minä, on aina hoitanut. Luotan häneen lapsenhoidossa enemmän kuin itseeni. Hänen sukunsa on kiinteämpi ja osallistuu lasten asioihin enemmän, joskin ei omassanikaan ole mitään vikaa. Rakastan lapsiani, niin paljon että haluan heille parasta. Viikonloput tai vaikka viikko/viikko saisi riittää minulle.

Vierailija
33/42 |
28.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta voisitko katkaista välisi lapsiin kokonaan? Siitähän tästä oli kyse. Ei kukaan ole viikonloppuvanhempia haukkunut.

Vierailija
34/42 |
28.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet eivät ole samalla tasolla kuin naiset

Jo miesten suorittamat rikokset kertovat omaa karua kieltään siitä että mies on todella heikko, typerä ja alkeellinen olento.

Yritän tässä hieman tuoda sitä toistakin näkökulmaa keskusteluun, kun olen sen luottamuksellisessa keskustelussa ihan aidosti monelta isältä kuullut.

Vierailija
35/42 |
28.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinusta sitten oikein heittää hanskat tiskiin ja alkaa murjottaa, että "Ei sitten! Ei olla isiä enää, kun kerran mua NIIN pahasti loukkasit?"

Minusta se kuulostaa keskenkasvuiselta... itsekin olet vastuusi kantanut ja varmaan aidosti lapsistasi välität ja heidän vuokseen taistelisit. Miksi et siis odota sitä muiltakin?

Vierailija
36/42 |
28.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Mitä yhteistä on miehellä ja siittiöllä?

- Vain yksi miljoonasta kehittyy aikuiseksi.

Vierailija
37/42 |
28.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on mielestäni ihan totuus.

Vierailija
38/42 |
28.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettakaapa se siis pojillennekin. :D

Vierailija
39/42 |
28.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tietenkään. Poikaani rakastan ja aion kasvattaa hänestä sen "yhden miljoonasta" niin kuin tuossa siittiövitsissä. =D

ap

Vierailija
40/42 |
28.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempiko olisi ymmärtää isejä jotka eivät kanna vastuutaan? Sekö olisi lapselle hyväksi? Just joo... miksi teitä äijiä nyt loukkaa niin kauheasti, että täällä haukutaan miehiä, jotka HYLKÄÄVÄT LAPSENSA?

Kukaan ei ajattele, että vastuunsa kantavissa miehissä olisi vikaa. Vai?