Nuori nainen vs vanha nainen
Itku tulee kun lukee näitä juttuja, kuinka teinitytöt vievät voiton seksin suhteen.. onko parempi lopettaa miehen etsiminen ja tyytyä siihen että on vanhaa lihaa näin 30 vuotiaana? Pidän itse itseäni viehättävänä ja nautin seksistä kyllä tosi paljon mutta se ikä se ikä!
Miehet?
Kommentit (52)
Alle 40v naiset ei tiedä seksistä mitään,häpeävät vaan vartaloaan eivätkä tohdi nauttia. Yli 40v tietää että tämä ei tästä enää parane ,antaa mennä ja osaa nauttia kunnolla. ETTÄ NÄIN
Vierailija kirjoitti:
Nainen on parhaimmillaan EHDOTTOMASTI yli 35-vuotiaana, kaikin puolin. Ja vielä kun lapsia niin se vain parantaa naista. 4-kymppinen nainen on kauneimmillaan, ellei sitten ole päästänyt itseään ihan plösähtämään. Hän on eroottinen, itsevarma, halukas seksiin (toisin kuin monet nuoremmat naiset), hän on osaava sängyssä, estoton, nauttiva, saa helposti yli kymmenenkin orgasmia yhdellä rakastelukerralla, hän tietää mitä haluaa ja myös sanoo sen, tekee aloitteita..on lisäksi ymmärtäväinen, kokenut, ei niin tiukkapipoinen, hellä, rento, ihana, kertakaikkiaan täydellinen!
2-kymppinen on rypytön ja kiinteä, mutta muuta iloa hänestä ei olekaan..oikuttelee, kiukuttelee, on itsekäs ja USEIN haluton, itsestään epävarma, ei tiedä mitä mies tai edes itse haluaa. Kaikki naintiasennotkaan ei käy kun sattuu, ei tahdo olla riittävästi kosteutta, ei osaa suihinottoa kunnolla (hampaistakin on tullut) ja joskus koko pano on sitä suuren O:n metsästystä, kun ei tule ei ei millään, siis nainen. Kypsä nainen sen sijaan...aina vähän kostea ja orkut seuraa toistaan, kaikki asennot käy ja saa naida miten tykkää...aah..
Niin, olen rakastunut. Vaimooni, naisista ihanimpaan!
Tunnistin itseni tuosta, olen siis 40v. Tosin löysin muutama vuosi sitten samanhenkisen kumppanin , sellaisen jota olen etsinyt aina. Ihmiset ovat erilaisia niin miehet kuin naiset. Pidän intohimosta, toisen kunnioittamisesta, tässä iässä ei kukaan jaksa tuijottaa mitään muhkuraa tai mahaa. Rakastan sitä tunnetta kun mies saa naisen tuntemaan itsensä halutuksi.
Vierailija kirjoitti:
..semmoinen alla kakskymppinen tytsy. Ja voi kiesus sen kanssa. Juuri ja juuri kun sai terskan sisään niin jo alkoi duracell-pupumainen pomppaus. Ei siinä auttanut mikään. Painoin niin syvään ja raskaasti kuin suinkin pystyin ja yritin hiukan hillitä tahtia, mutta kun kiima on päällä, niin ei sille voi mitään. Kimuli pomputti minua kuin tyhjää ilmapalloa. Ei ollut tästä naimisesta iloa, ei todellakaan.
Tosi mies ottaa..
Hei AP!
30v on nuori ja parhaassa iässä. 20v teinit on liian nuoria ollakseen hyviä sängyssä. Nyt 30 vuotiaat on taas sopivan kokeneita ja kuumia sängyssä.
Vanhoja on +40v naiset joilla on erilainen nuoruus.
Elän kylmässä liitossa, elän vaan lapsieni kautta.
Ulkoinen kulissi kiiltää.
Kun jaksan pitää suuni kiinni ja kehua kuinka hyvä ja viisas hän on. Ja kun mennään sänkyyn hän Osoittaa läheisyyden kääntämällä selkänsä minulle.
Joku sanoisi että hyväilyllä ja hellyydellä... Ja pah.
Kylmä mikä kylmä.. Kysyin kerran
Vastaus oli että eihän sulla seiso??
Tapasin sattumalta 22v kauniin naisen, juteltiin hän kertoi kuinka rikki on, hyväksi käytetty raiskattu. Olin hiljaa,ja lopulta sanoin miten joku voi tehdä niin.
Hän kysyi saako tulla syliin.
Otin hänet syliin ja koedoin kädet ympärille. Emme puhuneet mitään, hän nukahti siihen.
Otin pienen käden käteeni, kuinka siro se oli.
Tapasimme silloin tällöin, eräällä kerralla hän halusi että sais suudella minua, se eteni ihanaan suusexiin. Nuolin hänelle ensimmäiset orkut, ne oli kuin tulivuoren purkaus,huomasin että olen kivikova että se siitä ettei seiso. Kolmannella kerralla
Hän halusi nähdä sen, kuiskasin että katso ja kokeile. Meinasin tulla heti.
Hän tiesi että olen naimisissa.
No olen eronnut, ja onnellisesti naimisissa jo useamman vuoden tämän nuoren naisen kanssa.
Seksi sujuu, elämä sujuu teemme toisemme onnelliseksi, vaikka mut toivotettiin helvettiin.
En ole rikas, tienaan uutta asuntoa uutta autoa.
Lapset sain pitää, ne on suurelta osin mun luona.
Joudun tekemään töitä vuoteessa mutta joka kerta ku silmät kiiltää enkelilläni, masu on pyöreä.
Joten menen tuohon porukkaan mikä ei katso oman ikäisen kans.
Enkelini on kaikkea mitä tarviin.
Kerran on hän itkenyt, kun kosin häntä, ja sekin oli ilon kyyneleitä.
Paras kyyti ollu 50v emäntä. 18v oli ihan pihalla kaikesta. M40
Länsimaalaisen naisen parasta ennen päiväys on noin 30v ja aasialaisen naisen noin 40v.
Paras on ollut 62 itse olin 45. Ei pyytänyt muutakin seksiä. Ja sitä sai ja paljon. Viellä 11 vuoden päästä muistan. Toinen on ollut 64 olin 50 ei niin hyvä mutta Ossi myös käyttäytyä hillitysti. Nykyään vanhenmatkin naiset vaativat kaikkea. Ja haluavat kaikkea.
Noo, naisen pitää vaan ruveta katselemaan itselleen sopivan ikäistä seuraa. kakskymppiset panee keskenään, 30v miehelle sopivan ikäinen on 25v ja 30v naiselle about 40v mies.
Sen yhden autokauppiaan mainitsema kaava antaa aika hyvin suuntaa. Perehdy markkina-arvoteoriaan. Se on oikeassa, vaikka tällä palstalla sitä haukutaan paljon.
Vaihdevuodet voivat vaikuttaa seksuaalisuuteen paljon, mutta kyllä vanhempi nainen on petipuuhissa todella paljon parempi kuin nuori.
Nuoret on hyviä, jos vain kaipaa nopeaa tyydytystä. Vanhempien kanssa voi sitten tutkiskellä myös tuntemattomia aistimuksia. Mee nyt sanoo nuorelle tytölle, että työnnä sormi mun perseeseen... joo ei. Se ei vaan tulisi toimimaan.
Juuri näin! Samastun.
Olen harkinnut samaa.
M41