Nuori nainen vs vanha nainen
Itku tulee kun lukee näitä juttuja, kuinka teinitytöt vievät voiton seksin suhteen.. onko parempi lopettaa miehen etsiminen ja tyytyä siihen että on vanhaa lihaa näin 30 vuotiaana? Pidän itse itseäni viehättävänä ja nautin seksistä kyllä tosi paljon mutta se ikä se ikä!
Miehet?
Kommentit (52)
alle 20 kuin amazon suurilta osin tuntematon
20 kuin afrikka kuuma ja kostea
30 kuin amerikka teknisesti loistava
40 kuin eurooppa kahden maailman sodan jälkeen kärsinyt mutta kuitenkin niin ihana.
Valitkaa nyt tosta....
Itte olen aina jostakin syystä tykänny kolmekymppisistä (myös teininä) Nyt kun itse on 30 niin edelleen nuo maistuu..
on naisista 16-52 ikävuosihaitarilla ja enemmän olen kyllä aina pitänyt vanhemmista naisista. Kokemukseni mukaan monet vanhemmat ovat paremmin sinut itsensä kanssa ja pystyvät näin ollen ehkä paremmin antautumaan nautinnolle.
Toki asia riippuu aina yksilöstä, eikä ole täysin yleistettävissä. Ja kolmekymppinen nyt ei missään nimeässä ole mikään vanha, ei silloin kun olin parikymppinen, eikä etenkään nyt kun olen nelikymppinen. :)
- mies, 42 v -
tuntuu tuolta, niin mieti sitä, kun olet 50- 60- vuotias. Seksuaaliset halusi ovat varmaan vielä tallella silloinkin.
kypsä nainen, jos haluaa nautiskella nainnista. Parikymppiset ovat liian usein ylikiihkeitä, tahti on nmin nopeaa, ettei siinä ehdi mitään nauttia ja kaikki lopahtaa jotenkin kesken. Mutta sellainen n40v. nainen, siinä on sitä jotakin. On jo tietoa ja taitoa, rytmin voi passata sopivaksi, välillä vaikka jopa olla vaan kulli sisällä, ja sitten jatkaa. Ne nuoret pennut ei oikein tajua, että naiminen on taitolaji, siinä pitää olla muutakin kuin nopeaa jyystämistä ja sperman heittoa.
Olen ollut saman naisen kanssa 10 vuotta ja kyllä ne ekat 2 vuotta oli parhaita. En väitä, että nykyään seksi olisi huonoa, mutta ei se ainakaan parempaa ole. Liian nopeaa tahti? Hah, olen aina halunnut määrätä tahdin. Se on ollut aina sopiva molemmille. Ainut hyvä asia kypsässä naisessa on se, että orkkuja tulee yhdynnässä helposti, mutta visuaalisena miehenä en suuremmin nauti roikkutisseistä yms. enkä varsinkaan laiskuuden aiheuttamista ikääntymisen merkeistä, kuten lihasten surkastumisesta.
kypsä nainen, jos haluaa nautiskella nainnista. Parikymppiset ovat liian usein ylikiihkeitä, tahti on nmin nopeaa, ettei siinä ehdi mitään nauttia ja kaikki lopahtaa jotenkin kesken. Mutta sellainen n40v. nainen, siinä on sitä jotakin. On jo tietoa ja taitoa, rytmin voi passata sopivaksi, välillä vaikka jopa olla vaan kulli sisällä, ja sitten jatkaa. Ne nuoret pennut ei oikein tajua, että naiminen on taitolaji, siinä pitää olla muutakin kuin nopeaa jyystämistä ja sperman heittoa.
Kyllä kokenut, synnyttänyt ja siinä 40 huitteille oleva nainen vaan on halukkaimmillaan ja seksi sellaisen kanssa on kuin hyvää kallista viiniä joisi. Miksi tyytyä kokemattomaann kun on tarjolla laadukasta naista??
Nainen paranee vanhetessa
Ja täytyy sanoa että 51v nainen on antanut tähän meneessä parhaat seksi kokenukset.
M-1965
..semmoinen alla kakskymppinen tytsy. Ja voi kiesus sen kanssa. Juuri ja juuri kun sai terskan sisään niin jo alkoi duracell-pupumainen pomppaus. Ei siinä auttanut mikään. Painoin niin syvään ja raskaasti kuin suinkin pystyin ja yritin hiukan hillitä tahtia, mutta kun kiima on päällä, niin ei sille voi mitään. Kimuli pomputti minua kuin tyhjää ilmapalloa. Ei ollut tästä naimisesta iloa, ei todellakaan.
nuori vs. kypsä nainen? Pitkässä suhteessa nuori on mahtavaa...
..semmoinen alla kakskymppinen tytsy. Ja voi kiesus sen kanssa. Juuri ja juuri kun sai terskan sisään niin jo alkoi duracell-pupumainen pomppaus. Ei siinä auttanut mikään. Painoin niin syvään ja raskaasti kuin suinkin pystyin ja yritin hiukan hillitä tahtia, mutta kun kiima on päällä, niin ei sille voi mitään. Kimuli pomputti minua kuin tyhjää ilmapalloa. Ei ollut tästä naimisesta iloa, ei todellakaan.
miksi kaikki rikkaat ja vaikutusvaltaiset miehet ottavat aina jonkun 20 vuotta itseään nuoremman muijan? Tuskin on mikään muoti-ilmiö.
Eiköhän ne muijat ota ne vanhat ukot ja nämä reppanat luulevat, että nuorikko on oikeasti rakastunut, vaikka kaiken takana on raha ja omaisuus. On tietysti poikkeuksia, varsinkin jos tytö kärsii jostakin isäsyndroomasta. Aikansa yrittävät olla mieliksi sille kurttuiselle harmaapäälle ja ottavat ritolat. Voi vitja että miehet ovat vietävissä; minkäs ne luonnolleen voi. Täällä Itärajan tuntumassa tiedän niin monta tarinaa vastaan vanha mies/nuori nainen, joten enpä jatka enempää.
on nyt ja vielä monta vuotta edessäsi. Antaa vain nuiden kokemattomien pyöriä tarhassaan, sieltä kun ei löydy teatraalisesti huohottavia pikku-tyttöjä. Ole huoleti:)
Mies 45
Itse jäin sinkuksi pari vuotta sitten 30 vuotiaana ja ei kyllä ollut ongelmia löytää miestä. Nuorin oli 24 ja vanhin 35 ja lopulta päädyin yhteen itseäni muutaman vuoden nuoremman kanssa. Varmasti löytyy niitä idiootteja joillä ikä merkkaa...itsekin kerran törmäsin sellaisen (tyyppi oli kiinnostunut niin kauan kun jostakin syystä luuli mua 18 vuotiaaksi, kun kuuli iän, niin ei enää kiinnostanut). Eli jos jollekin on niin tärkeä, että vain 20 vee kelpaa, niin siinä on muutenkin jotain vikaa.
Olet NAINEN parhaassa iässä, joten anna vaan seksikkyytesi ja kauneutesi kukkia. Se lähtee sieltä sinun sisältä.
Mikään ei ole kiihottavampaa katseltavaa kuin kypsää, itseää arvostavaa naista, jolla on tukevasti jalat maassa.
Päälle päin tämä näkyy muun muassa pukeutumisessa (ei paljastavassa vaan, jossa sinulla on mukava olla), varmoissa ja naisellisissa liikkeissä ja hymyssä... kauniissa hymyssä ;)
M25
Täällä vähän toki yleistellään. Itse olen juuri 40 täyttänyt mies ja asunut yli 2 vuotta yhdessä 22 -vuotiaan nuoren naisen kanssa. Meillä rakastuminen tapahtui ulkomailla yliopistolla (nainen on myös ulkomaalainen) ja asumme nyt hänen kotimaassaan eli ei, ei hän halunnut muuttaa kauttani jonnekin Suomeen muka paremman elintason takia - paremmankin elintason maita maailmalla riittää. Todettakoon, että avovaimoni ei ole mistään Thaimaasta, Filippineiltä tai Venäjältä. Hänellä on myös yliopistotutkinto, joten kyse ei ole aivan ummikosta tietämyksen suhteen.
Meillä menee loistavasti arki-elämässä ja uskomattoman hyvin sängyssä, vaikka nainen olikin neitsyt tavatessamme ja on vasta niin nuori. Tottakai se on kiihottavaa ikäisestäni miehestä rakastella todella kauniin ja kiinteän nuoren naisen kanssa, mutta se ei ole suhteessamme pointtina.
Erosin pari vuotta sitten ex-vaimostani, joka oli samanikäinen kanssani, eikä se asia seksielämää pilannut vaan hänen sairastumisensa psyykkisesti. Nykyinen avovaimoni on kuitenkin elämäni paras seksikumppani ja olemme yhdessä oppineet paljon uutta siltä rintamalta, vaikka ei koskaan ollutkaan seksiä harrastanut ennen suhdettamme. Nainen haluaa seksiä lähes päivittäin, joten itsensäkin saa pitää fyysisessä kunnossa, jotta pysyy hänen vauhdissaan. Minulla oli vaikeuksia avioliitossa ja sen jälkeen parissa yhden yön jutussa erektion kanssa, oikeastaan 7 vuoden ajan, mutta tavattuani nykyisen avovaimoni, ne jostain syytä katosivat kuin taikaiskusta ja ilman mitään lääkityksiä. Jotenkin läheisyys hänen kanssaan vaan tuntuu niin taivaallisen hyvältä.
Olen kysynyt häneltä, että mitä hän näkee itseään 18-vuotta vanhemmassa ulkomaalaisessa miehessä, vaikka hänellä on jatkuvasti vientiä komeiden samanikäisten poikien taholta. Vastaus: "älykkyys, miehinen karisma, sporttisuus, taiteellisuus, kohteliaisuus, romanttisuus".
Todettakoon kuitenkin, että en usko hyvän seksin salaisuuden olevan iässä tai edes kokemuksen määrässä. Se on ennemminkin osapuolten henkisen ja fyysisen suhteen laadussa. Arkielämän asioita pitäisi touhuta yhdessä, puhua paljon ja kosketella.
Miesystäväni on minua 8 vuotta vanhempi, olen 38 v. Ja on monet kerrat sanonut saman, että ei ole eläessään nauttinut näin paljon elämästä, seksistä jne. Ja sama on minulla itselläni, en voi uskoa, että saan kokea tämän ihanuuden. Rakkaus on kaiketi tässä se juttu! Ei ikä!
en edes viitsinyt lukea kirjoitustasi loppuun. Mutta tiedätkö, että psyykkisesti sairaan puolison hylkääminen on laitonta esim. Saksassa ja Itävallassa - ja näin taitaa olla monissa muissakin sivistysmaissa.
Ja sinä kehtaat vielä tulla tänne hehkuttamaan onneasi nuoren 20+ vuotiaan nuorikkosi kanssa elämästäsi onnesta. Luulenpa, että exäsi sairastui juuri sinun takiasi.
Täällä vähän toki yleistellään. Itse olen juuri 40 täyttänyt mies ja asunut yli 2 vuotta yhdessä 22 -vuotiaan nuoren naisen kanssa. Meillä rakastuminen tapahtui ulkomailla yliopistolla (nainen on myös ulkomaalainen) ja asumme nyt hänen kotimaassaan eli ei, ei hän halunnut muuttaa kauttani jonnekin Suomeen muka paremman elintason takia - paremmankin elintason maita maailmalla riittää. Todettakoon, että avovaimoni ei ole mistään Thaimaasta, Filippineiltä tai Venäjältä. Hänellä on myös yliopistotutkinto, joten kyse ei ole aivan ummikosta tietämyksen suhteen. Meillä menee loistavasti arki-elämässä ja uskomattoman hyvin sängyssä, vaikka nainen olikin neitsyt tavatessamme ja on vasta niin nuori. Tottakai se on kiihottavaa ikäisestäni miehestä rakastella todella kauniin ja kiinteän nuoren naisen kanssa, mutta se ei ole suhteessamme pointtina. Erosin pari vuotta sitten ex-vaimostani, joka oli samanikäinen kanssani, eikä se asia seksielämää pilannut vaan hänen sairastumisensa psyykkisesti. Nykyinen avovaimoni on kuitenkin elämäni paras seksikumppani ja olemme yhdessä oppineet paljon uutta siltä rintamalta, vaikka ei koskaan ollutkaan seksiä harrastanut ennen suhdettamme. Nainen haluaa seksiä lähes päivittäin, joten itsensäkin saa pitää fyysisessä kunnossa, jotta pysyy hänen vauhdissaan. Minulla oli vaikeuksia avioliitossa ja sen jälkeen parissa yhden yön jutussa erektion kanssa, oikeastaan 7 vuoden ajan, mutta tavattuani nykyisen avovaimoni, ne jostain syytä katosivat kuin taikaiskusta ja ilman mitään lääkityksiä. Jotenkin läheisyys hänen kanssaan vaan tuntuu niin taivaallisen hyvältä. Olen kysynyt häneltä, että mitä hän näkee itseään 18-vuotta vanhemmassa ulkomaalaisessa miehessä, vaikka hänellä on jatkuvasti vientiä komeiden samanikäisten poikien taholta. Vastaus: "älykkyys, miehinen karisma, sporttisuus, taiteellisuus, kohteliaisuus, romanttisuus". Todettakoon kuitenkin, että en usko hyvän seksin salaisuuden olevan iässä tai edes kokemuksen määrässä. Se on ennemminkin osapuolten henkisen ja fyysisen suhteen laadussa. Arkielämän asioita pitäisi touhuta yhdessä, puhua paljon ja kosketella.
30 v. ei ole vanha vaan lähestyy sitä "parasta" ikää juuri sopivasti. Alle 30 vuotiaat ovat harvoin ns. "kypsiä" mihinkään muuhun kuin pinnalliseen hömppään. Yleensäkin ikä taitaa olla korvien välistä kiinni enempi kuin jalkojen välistä. Seksi on yleensä PALJON nautinnollisempaa kypsän ihmisen kanssa koska silloin ei ole suorittaminen enää niin tärkeää. M40+, joka ei ole mielestään vanha...