Nuori nainen vs vanha nainen
Itku tulee kun lukee näitä juttuja, kuinka teinitytöt vievät voiton seksin suhteen.. onko parempi lopettaa miehen etsiminen ja tyytyä siihen että on vanhaa lihaa näin 30 vuotiaana? Pidän itse itseäni viehättävänä ja nautin seksistä kyllä tosi paljon mutta se ikä se ikä!
Miehet?
Kommentit (52)
Olen sinulle hieman kade, mutta toisaalta tuollaistahan seksi on tuoreessa suhteessa normaalisti.
Nainen haluaa seksiä lähes päivittäin, joten itsensäkin saa pitää fyysisessä kunnossa, jotta pysyy hänen vauhdissaan. Minulla oli vaikeuksia avioliitossa ja sen jälkeen parissa yhden yön jutussa erektion kanssa, oikeastaan 7 vuoden ajan, mutta tavattuani nykyisen avovaimoni, ne jostain syytä katosivat kuin taikaiskusta ja ilman mitään lääkityksiä.
ja oikeastaan pedofiili, joka nyt sitten uskaltaa vasta nelikymppisenä "kuvitella" itselleen sen lapsiuhrin.
vaikka niitä ostavat 4-kymppiset "pedofiilit"? On tämä sairas maailma. Italian pääministerinä istuu itse pedofilian perikuva, Berlusconi, jota miellyttää itseään 40-50 vuotta nuoremmat naiset ;) Entäs Sauli Niinistö? Minun mielestäni hän on ihan asiallinen äijä, vaikka morsian on 30 vuotta nuorempi.
Oletko miettinyt, että olet ehkä itse sairas tai asennevammainen?
ja oikeastaan pedofiili, joka nyt sitten uskaltaa vasta nelikymppisenä "kuvitella" itselleen sen lapsiuhrin.
Olenko siis sairas ja pedofiili, jos olen suhteessa 22-vuotiaan kanssa ja itse tasan 40? Vähemmän sairas ja pedofiili kai edes verrattuna vaikkapa Niinistöön?
Tyttö rakastui minuun, eronneeseen vapaaseen mieheen ja itse rakastuin häneen puolen vuoden piirityksen jälkeen - edelleen vapaana miehenä vapaana tekemään valintoja elämässä. Olisinko ollut parempi kansalainen, jos uusi puolisoni olisi ollut ikähaitarilla 35-45?
Kommenttisi on mielestäni aika luokkaava.
Olen sinulle hieman kade, mutta toisaalta tuollaistahan seksi on tuoreessa suhteessa normaalisti.
Kolmatta vuotta mennään ja seksi on loistavaa, mutta mikä parasta, tulemme loistavasti toimeen arkielämässä. Vaikeudet aviolittossa johtuivat vaimon sairaudesta, eivät hänen iästään. Kuusi vuotta sairaan ihmisen kanssa on aika pitkä aika, kun rakastaan ei saa hoitoon suostuteltua, edes yhdessä hänen perheensä kanssa. Miksi helvetissä minun olisi pitänyt pysyä loppuelämäni siinä suhteessa, jossa jokainen päivä oli viimeiset 2-3 vuotta kärsimystä?
en edes viitsinyt lukea kirjoitustasi loppuun. Mutta tiedätkö, että psyykkisesti sairaan puolison hylkääminen on laitonta esim. Saksassa ja Itävallassa - ja näin taitaa olla monissa muissakin sivistysmaissa.
Ja sinä kehtaat vielä tulla tänne hehkuttamaan onneasi nuoren 20+ vuotiaan nuorikkosi kanssa elämästäsi onnesta. Luulenpa, että exäsi sairastui juuri sinun takiasi.
Luulo ei ole aina tiedon väärti. Lakiasioista sinua täällä jo oikaistiin/päivitettiin, minäpä tarjoan sinulle vähän kontekstia ymmärtää avioeroni psyykkisesti sairaasta ihmisestä:
Ex-vaimollani diagnosoitiin paranoia kaksi vuotta ennen naimisiinmenoamme eli ennen kuin aloitimme suhteemme. Olin tietoinen diagnoosista, mutta jotenkin uskoin, että rakkaus voi muuttaa asiat ja ex-vaimoni tuntui "parantuneen" sairaudestaan siihen mennessä, kun avioon aioimme. Kaunis ja erittäin älykäs nainen. Kaksiviikkoinen häämatkamme olikin jo sitten hälytysmerkkejä täynnä. Vaimo heräsi muutamaan otteeseen keskellä yötä ja alkoi huutaa minulle siitä, että en rakasta häntä ja että toimin tietoisesti hänen tuhoamisekseen ja että hän haluaa erota samantien. Illalla olimme juuri käyneet nukkumaan mukavan päivän päätteeksi ja sitten yhtäkkiä olenkin ilmeisesti nukkuessani tehnyt tietämättä jotain pahaa.
Välillä oli parempia jaksoja, välillä vaikeampia, mutta koko avioliiton aikana toistuivat syytökset minua kohtaan pettämisestä, "liittoutumisesta häntä vastaan". Vaimoni muuttui agressiiviseksi ja usein takoi minua nyrkeillä naamaan, rikkoi tavaroitani, vahingoitti itseään ja lopulta hyökkäsi päälleni veitsen kanssa, jolloin minun oli pakko puolustautua pitelemällä käsistä kiinni (vaimo sai pari mustelmaa käsivarteen kamppaillessamme veitsen hallinnasta). Koskaan en käyttänyt väkivaltaa, koskaan en pettänyt millään muotoa, vaan yritin seisoa tukena hamaan loppuun saakka. Tuon veitsiepisodin vaimoni kertoi myöhemmin lakinaiselleen sitten toisin päin, kuten kaikki muutkin aggressiokohtaukset - minä olin siis se, joka teki sen kaiken hänen sijaansa.Vaimoni äiti oli asiasta huolissaan ja yritti auttaa, mutta ei pystynyt.
Avioeroa puitiin 2 vuotta oikeudessa, koska maassa, jossa asuimme, puoliso saa pitkittää oikeudenkäyntiä halutessaan jopa 3 vuotta - vaimoni halusi. Anyway, lopulta vaimoni lakinainen ja oma lakinaiseni neuvottelivat asiasta ja kertoivat minulle, että vaimoni on todella sairas ja että kaikkien osapuolten suhteen parempi, että avioero astuu voimaan niin pian kuin mahdollista. Asia sitten esiteltiin tuomarille noin. Vaimoni raivostui tietenkin omalle lakinaiselleen, mutta minkäs teet, kun tuomarin nuija heilahtaa ratkaisevan kerran.
Olen mielestäsi varmaan edelleen heikkoluontoinen pedofiili, joka jätti avioliittonsa nuoren lihan takia, vaikka olisi vaan pitänyt seistä jatkossakin tulessa ilman rakkautta ja ilman mitään toivoa huomisesta.
4 vuoden olleen juuri lähes pelkkää seksiä ja hienosti sujuvaa arkea. Sellaista huoletonta opiskelijaelämää. Nyt 10 vuoden jälkeen on ollut kaikenlaista kriisiä, vaimon vieraissakäyntiä yms. pientä. Olosuhteisiin nähden meillä menee kuitenkin hyvin. Suhde on arkipäiväistynyt huomattavasti, mutta enempää en voisi odottaakaan. Oliko entisen vaimosi kanssa alku samanlaista?
Kolmatta vuotta mennään ja seksi on loistavaa, mutta mikä parasta, tulemme loistavasti toimeen arkielämässä.
4 vuoden olleen juuri lähes pelkkää seksiä ja hienosti sujuvaa arkea. Sellaista huoletonta opiskelijaelämää. Nyt 10 vuoden jälkeen on ollut kaikenlaista kriisiä, vaimon vieraissakäyntiä yms. pientä. Olosuhteisiin nähden meillä menee kuitenkin hyvin. Suhde on arkipäiväistynyt huomattavasti, mutta enempää en voisi odottaakaan. Oliko entisen vaimosi kanssa alku samanlaista?
Kolmatta vuotta mennään ja seksi on loistavaa, mutta mikä parasta, tulemme loistavasti toimeen arkielämässä.
Ei ollut ihan samanlaista, valitettavasti. Ongelmat tulivat esiin jo ensimmäisten viikkojen aikana - nimittäin vaimon psyykkiset ongelmat. Ex-vaimo ei muutenkaan ollut maailman eniten seksistä nauttivia ihmisiä - osaltaan koska oli aiemmin ollut hyväksikäyttösuhteessa.
ymmärrän. Itse olin 8v sairaan miehen kanssa ja se oli helvettiä. Arvostelijat voisivat ajatella hetken tilannetta, jossa henkinen yhteys puuttuu täysin eikä toiseen saa mitään otetta, on kuin pleksi välissä. Se on erittäin raskasta, jos alkuun toista rakastaa. Sitten se rakkaus kuolee jossain välissä ja alka turtuminen siihen tuskaan.
Ikä ei merkitse, vain rakkaus.
ja kiitos sinulle tilanteeni ymmärtämisestä. Omasta mielestäni annoin kaikkeni avioliiton eteen. Irtisanouduin hyväpalkkaisesta työstäni ja muutin Suomesta vaimoni kotimaahan, koska ajattelin sen auttavan häntä henkisesti (arvostelijat: kuinka moni mies muuten uhrautuu tuolla tavoin suhteen eteen?). Avioero-oikeudessa olisin voinut marssittaa esiin huomattavan määrän todisteita vaimoani vastaan, mutta edes tuota toistuvaa väkivaltaa en tuonut esille, vaikka lakinaiseni halusikin.
Tuskaa lisää se, että menetin oikeudessa (kun en itse tuonut esille edes hänen psyykkisiä ongelmiaan) huoltajuuden rakkaaseen tyttäreemme. Onneksi ex-vaimoni kanssa homma nyt pelaa niin, että saan viettää pidempiäkin ajanjaksoja tyttöni kanssa-tuo oli toki myös oikeuden päätös.
"Kaiken se kestää" sanotaan avioliitosta ja rakkaudesta, mutta kyllä kotipsykologin rooliin joutuminen on ihmisen elämänlaatua valtavasti alentava seikka. Puhumattakaan siitä, jos olet tuossa tilanteessa jossain ulkomailla ilman läheisiä ystäviäsi. Minä olin siitä onnekas, että jopa yksi ex-vaimoni ystävä tuki minua prosessin aikana, koska tiesi minun olevan oikeassa.
ja taatusti sängyssä parempi kuin parikymppisenä. Varmaan oli kroppa silloin piukeampi, mutta muuten olin estynyt, teennäinen jne. Nykyään luen toista paljon paremmin, osaan ajatella myös itseäni ja en kuvittele, että seksi on pelkkää sisään-ulos -jyystöä.
Sama se miehissä on. Parasta seksiä olen saanut nelikymppisiltä miehiltä, jotka osaavat lukea toista, olla tarpeeksi hitaita ja eivät ole yli-innokkaita. Ihan rehellisesti pelkkään seksisuhteeseen ottaisin mielummin nelikymppisen ja nuorekkaan kuin kaksikymppisen six-pack -tyypin, jos pitäisi ilman parempaa tietoa päättää.
Nainen on parhaimmillaan EHDOTTOMASTI yli 35-vuotiaana, kaikin puolin. Ja vielä kun lapsia niin se vain parantaa naista. 4-kymppinen nainen on kauneimmillaan, ellei sitten ole päästänyt itseään ihan plösähtämään. Hän on eroottinen, itsevarma, halukas seksiin (toisin kuin monet nuoremmat naiset), hän on osaava sängyssä, estoton, nauttiva, saa helposti yli kymmenenkin orgasmia yhdellä rakastelukerralla, hän tietää mitä haluaa ja myös sanoo sen, tekee aloitteita..on lisäksi ymmärtäväinen, kokenut, ei niin tiukkapipoinen, hellä, rento, ihana, kertakaikkiaan täydellinen!
2-kymppinen on rypytön ja kiinteä, mutta muuta iloa hänestä ei olekaan..oikuttelee, kiukuttelee, on itsekäs ja USEIN haluton, itsestään epävarma, ei tiedä mitä mies tai edes itse haluaa. Kaikki naintiasennotkaan ei käy kun sattuu, ei tahdo olla riittävästi kosteutta, ei osaa suihinottoa kunnolla (hampaistakin on tullut) ja joskus koko pano on sitä suuren O:n metsästystä, kun ei tule ei ei millään, siis nainen. Kypsä nainen sen sijaan...aina vähän kostea ja orkut seuraa toistaan, kaikki asennot käy ja saa naida miten tykkää...aah..
Niin, olen rakastunut. Vaimooni, naisista ihanimpaan!
..kesämökki naapurin leskiakkaa. Ikää sellaiset reilut 60v. ja oli niin saakutin hyvä pano, että mieli tekisi toisenkin kerran kiksauttaa. Mutta kun tuo ei selvänä anna. Itellä on avokki 40v, ja se jää reilusti toiseksi. Niin se vaan menee, että mitä kypsempi nainen on, sitä parempi on meininki. Jossakin vaiheessa ne vanhat sitten oikein yltyy. Se johtuu siitä, että he saavat munaa harvemmin, ja sitten kun tärppää, niin silloin viedään taidolla.
Oon saanut oikean hyvää 55v ja hyvää 22v. Olen kuitenkin itse enempi kallellaan vanhempaa, koska heidän kanssaan voi kokeilla jotain uutta. Nuoremmat usein tyytyy johonkin perus seksiin. Vanhemmat saavat voimakkaampia orgasmejakin verrattuna nuoriin naisiin. Nuoret ei anna nuolla orgasmiin saakka, mutta vanhemmat antavat ja sen jälkeen saa vielä panna oikein villisti. Tavoittelen seuraavaksi 43v naista kokeiluun.
Mies 30
Vierailija kirjoitti:
ja kiitos sinulle tilanteeni ymmärtämisestä. Omasta mielestäni annoin kaikkeni avioliiton eteen. Irtisanouduin hyväpalkkaisesta työstäni ja muutin Suomesta vaimoni kotimaahan, koska ajattelin sen auttavan häntä henkisesti (arvostelijat: kuinka moni mies muuten uhrautuu tuolla tavoin suhteen eteen?). Avioero-oikeudessa olisin voinut marssittaa esiin huomattavan määrän todisteita vaimoani vastaan, mutta edes tuota toistuvaa väkivaltaa en tuonut esille, vaikka lakinaiseni halusikin.
Tuskaa lisää se, että menetin oikeudessa (kun en itse tuonut esille edes hänen psyykkisiä ongelmiaan) huoltajuuden rakkaaseen tyttäreemme. Onneksi ex-vaimoni kanssa homma nyt pelaa niin, että saan viettää pidempiäkin ajanjaksoja tyttöni kanssa-tuo oli toki myös oikeuden päätös.
"Kaiken se kestää" sanotaan avioliitosta ja rakkaudesta, mutta kyllä kotipsykologin rooliin joutuminen on ihmisen elämänlaatua valtavasti alentava seikka. Puhumattakaan siitä, jos olet tuossa tilanteessa jossain ulkomailla ilman läheisiä ystäviäsi. Minä olin siitä onnekas, että jopa yksi ex-vaimoni ystävä tuki minua prosessin aikana, koska tiesi minun olevan oikeassa.
Aika narsistisen kuvan annat itsestäsi. Miksi et eronnut heti kun näit oireet? No ei kun nainen oli kaunis ja se sua hiveli. Ei kaunis olisi jäänyt heti. Menehän itseesi eikö näin ole? Korostat naisessasi vain ulkonäköä ja seksiä - narsistista. Monesti vanhemmat yliopistokoulutetut miehet on juurikin tuollaisia. Silmänpalvojia ja kylmiä sisältä.
Nuori on kaunis, mutta luulee seksiä voivat olla vai tietyn määrän elämässä eikä muutenkaan pidä siitä tarpeeksi. Vanhempi on taas tajunnut, että seksiä voi olla loputtomasti ja se on kivaa.
No nuoret naiset ovat epätasapainoisempia. Oma avokki on 25, suhde alkoi kun hän oli 20. Mä olen yli 10 v vanhempi. Nyt hänellä joku vaihe, nuoruus pitäisi elää uudelleen, kävi pettämässä, kriiseilee ja ei tiedä mitä haluaa. Lapsia on joiden takia tässä nyt ollaan vielä. Että vanhemmat miehet, harkitkaa kun jahtaatte niitä nuorempia, voitte löytää vain ongelmia. Muutama vuosi menee huumassa kauniin nuoren naisen takia, sitten saa mitä tilaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika narsistisen kuvan annat itsestäsi. Miksi et eronnut heti kun näit oireet? No ei kun nainen oli kaunis ja se sua hiveli. Ei kaunis olisi jäänyt heti. Menehän itseesi eikö näin ole? Korostat naisessasi vain ulkonäköä ja seksiä - narsistista. Monesti vanhemmat yliopistokoulutetut miehet on juurikin tuollaisia. Silmänpalvojia ja kylmiä sisältä.
Jos tykkää ulkonäöstä ja seksistä, ei se ole narsistista. Jokainen saa pitää niistä piirteistä joista tykkää ja korostaa niitä. Jokaisella on parisuhteessa eri kannattimet.
Vierailija kirjoitti:
ja taatusti sängyssä parempi kuin parikymppisenä. Varmaan oli kroppa silloin piukeampi, mutta muuten olin estynyt, teennäinen jne. Nykyään luen toista paljon paremmin, osaan ajatella myös itseäni ja en kuvittele, että seksi on pelkkää sisään-ulos -jyystöä.
Sama se miehissä on. Parasta seksiä olen saanut nelikymppisiltä miehiltä, jotka osaavat lukea toista, olla tarpeeksi hitaita ja eivät ole yli-innokkaita. Ihan rehellisesti pelkkään seksisuhteeseen ottaisin mielummin nelikymppisen ja nuorekkaan kuin kaksikymppisen six-pack -tyypin, jos pitäisi ilman parempaa tietoa päättää.
Hassua, kuinka projisoit omia mieltymyksiäsi miehiinkin.
Itävallassa pidetään huoli vain omista asioista, jolloin ketään ei kiinnosta, pitääkö joku omaa lastaan vankina kellarissa 20 vuotta. Nämä ovat niitä mahtavia sivistysvaltioita. Heitteillejättö on rikos. Avo- tai avioliiton päättäminen ei ole rikos missään länsimaassa.