entinen julkkis vastailee kysymyksiinne...
Kommentit (30)
entinen sen takia, kun en ole enää tunnettu :) mutta aikoinaan olin.
olin niin tunnetu, että kadulla tosi moni tuli jutteleen ja tuijotti ja kyseli nimmareita. mutta en silti ollut ikinä missään juorulehdessä.
lopetitko itse julkisuudessa paistattelun vai unohdettiinko sut? Harmittaako?
malli, turhis, poliitikko vai mikä?
ihmiset on kuitenkin aika pidattyvaisia ja saa nauttia niista julkisuuden 'hyvista puolista'. mika oli mielestasi parasta jukkuna olemisessa? saitko paljon ilmaista tavaraa?
olisin varmaankin halunnut jatkaa vielä tuota alaa, missä olisi myös julkisuus pysynyt kuvioissa. mutta kilpailu oli/on kovaa ja minulta puuttui suhteet päästä eteenpäin... harmittihan se pitkään.
ei harmita enää. nyt minulla on perhe ja kiva elämä. tuskin olisi näin kivaa olla esim lasten kanssa puistossa jos olisi tunnettu.
Oletko yhtä kaunis kuin ennen (jos siis olit kaunis)? Oletko tyytyväinen valintoihisi? Mikä on parasta elämässäsi nykyään?
olisin varmaankin halunnut jatkaa vielä tuota alaa, missä olisi myös julkisuus pysynyt kuvioissa. mutta kilpailu oli/on kovaa ja minulta puuttui suhteet päästä eteenpäin... harmittihan se pitkään. ei harmita enää. nyt minulla on perhe ja kiva elämä. tuskin olisi näin kivaa olla esim lasten kanssa puistossa jos olisi tunnettu.
se, että pääsi ilmaiseksi vähän joka paikkaan ja oli aina parhaissa bileissä :) olin vielä kivan ikäinenkin siihen. myös "fanejen" kirjeet oli kivoja. tai ystävälliset ihmiset kadulla oli mukavaa....harmi tosiaankin, että se kesti niin vähän aikaa.
Parasta kaikessa oli kuitenkin se, että sai tehdä sitä "työtä" mistä on suurimmat kiksit koskaan saanut...
AP
jo monta vuotta pois julkisuudesta?
on minulla aviomies ja kaksi lasta. olen muuten tyytyväinen, mutta kaipaan kyllä esillä oloa. olen ihan kaunis vieläkin, mutta tietysti vanhentunut. missi en ole.
televisiosta tuttu, mutta en kuitenkaan tunnettu nimi. Jostain syystä vieläkin jotkut ihmiset tunnistavat minut "aa...sä olit aikoinaan..." se on hassua. Mutta sillon kun itse "työ" oli käynnissä, niin ihan joka paikassa tunnettiin. Moni tunsi, muta ei ollut varma mistä tuntee...
AP
ps. onko mielestänne hyvä juttu, että on saanut "maistaa" kerran elämässään julkisuutta, mutta ei ole tarvinut jäädä sen pyörteisiin? Haluaisiko joku tämmöisen tilanteen?
joku tv-ohjelman salkunpitelijä tms.
onko tämä hyvä vai huono tilanne? Teidän mielestänne? Itse koen ehkä miinuksena sen, että olen saanut hetken sitä kokea. Jotenkin sen jälkeen ei ole koskaan saanut enää tyydytystä mistään työstä. Tuntuu kuin mikään ei olisi tarpeeksi merkittävää. Pitäisi varmaan lukea lääkäriksi, että tietäisi todella tekevänsä jotain merkittävää :)
AP
miksi entinen?