Eikö läskeillä ole tukalaa tässä helteessÄ?
Meinaan vaan ku itse hoikka ja tuntuu että tukehdun ...
Kommentit (35)
eiks ketään muuta ahdista, kun hikoilee vatsamakkaroiden välistä, ja paitaan tulee märät viirut. Olenko ainoa...
Kiva välillä pulahtaa uimaan ja sitten taas kammeta 115 kg puhdasta läskiä aurinkotuolille. Ah tätä ihanuutta.
yäk yäk. no eiku ajattelin vaan ku poljin tänään kaupungista kotii ylämäkeä hiestä märkänä.. että jos olis semmoset 20kg vielä ylimäärästä nii kuolisin.. .. mutta eihä pullukat taia harrastaa tollasia 10km pyörälenkkejä näillä keleillä? Jäätelöä vaan ja PALJON.
Ja tuohon kommenttiin pullukoitten liikkumisesta: tänään olen ollut spinning-tunnilla. Joten kyllä läskitkin liikkuu (ja voi vielä nauttiakin siitä).
Sen jälkeen sitten jäätelöä vaan ja PALJON.
t. 115kg
Juu, kyllä olen nykyään. Olen ollut 2000-luvulla elämäni huippukunnossa ja niin hoikkakin, että on six pack näkynyt. Nyt taas elämä ei ole kohdellut kovinkaan hyvin (paitsi syömisten muodossa) ja painoa on kertynyt ensin lievään ylipainoon ja nyt jopa merkittävään ylipainoon kiitos pitkän kortisonin aiheuttaman järkyttävän ruokahalun sekä rasvan ja nesteen keräämisen ja täydellisen kotona vankilassa olemisen. Juhannukselta sain kortisonin pois ja nyt on suunta tästä toivottavasti parempaan.
Kadehdinkin sinua, AP, etten ole "normaali kokoinen" kuten sinä. Harmikseni en asu siellä Porvoossa, vaan ihan jossain muuaklla, jossa voin purkaa omia turhaumia johonkin muualle kuin av palstalle. = D
Olen 173 cm pitkä ja painan kohta jo 70 kiloa (rv 18)! Peppu hikoilee niin hulluna, että kangastuolit kastuu ja alkkarit saa vaihtaa pari kertaa päivässä...Mutta silti tämä kuumuus on ihanaa
Toisaalta inhosin hellettä hoikkanakin etten tiedä onko kiloilla tässä merkitystä.
Kiva välillä pulahtaa uimaan ja sitten taas kammeta 115 kg puhdasta läskiä aurinkotuolille.
Ah tätä ihanuutta.
yäk yäk.no eiku ajattelin vaan ku poljin tänään kaupungista kotii ylämäkeä hiestä märkänä.. että jos olis semmoset 20kg vielä ylimäärästä nii kuolisin..
.. mutta eihä pullukat taia harrastaa tollasia 10km pyörälenkkejä näillä keleillä?
Jäätelöä vaan ja PALJON.
Ei syö jäätelöä, eikä edes juo limpparia, ei edes näillä helteillä! Eikä tunnu missään! Lenkitän koiraa useamman kerran päivässä, joten liikuntaakin tulee ihan kivasti. Lisäksi olen pessyt 3koneellista pyykkiä +tietty ripustanut ne kuivamaan. Kastellut ulkoistutukset, käynyt kaupassa, hoitanut lapset...
T: 158/93 (+raskaana)
ja kestää sekä kylmää että kuumaa todella hyvin, ei hikoile helteessä, ei palele pakkasilla.
Mulla laiheliinilla taas ainoa sopiva säätila on +23.
Läski eristää ja pitää kehon tasalämpöisenä, luulen.
Ja hiki on kokoajan=) Oon taas tänään veivannu crosstrainerilla reilu 1.5h etten ois niin läski. Saa nähdä kesän jälkeen onko auttanut mitään. Mulla on ainakin kuuma talvellakin ja nukun lähes aina ikkunat selällään=)
Enitenhän tässä rassaa ettei meinaa löytää vaatteita mitkä menis päälle. Ei oo läskeillä helppoo ei
Mulla ei ole edes dödöä ja kainalot on silti kuivat.