Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö läskeillä ole tukalaa tässä helteessÄ?

Vierailija
26.06.2009 |

Meinaan vaan ku itse hoikka ja tuntuu että tukehdun ...

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
26.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. rv 40+3

Vierailija
2/35 |
26.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

muttä sä et periaatteesa oo läski 2 :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
26.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävää kyllä ei ole. Mä olen aina voinut tosi huonosti kuumassa. Ja nyt kun olen valaan painoinen, niin ei ota helle voimille ollenkaan.

Vierailija
4/35 |
26.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä olo on.

T. 124kg

Vierailija
5/35 |
26.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva välillä pulahtaa uimaan ja sitten taas kammeta 115 kg puhdasta läskiä aurinkotuolille.

Ah tätä ihanuutta.

Vierailija
6/35 |
26.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva välillä pulahtaa uimaan ja sitten taas kammeta 115 kg puhdasta läskiä aurinkotuolille.

Ah tätä ihanuutta.

yäk yäk.

no eiku ajattelin vaan ku poljin tänään kaupungista kotii ylämäkeä hiestä märkänä.. että jos olis semmoset 20kg vielä ylimäärästä nii kuolisin..

.. mutta eihä pullukat taia harrastaa tollasia 10km pyörälenkkejä näillä keleillä?

Jäätelöä vaan ja PALJON.

Vierailija
7/35 |
26.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. 6

Vierailija
8/35 |
26.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

saako kysyä, mite ihmeessä sulla on tota painoa noin paljon?

Vierailija
9/35 |
26.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt 105kiloisena, eikä silloin 6v sitten kun osallistuin bodybuilding kilpailuun painolla 68...

Vierailija
10/35 |
26.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ahmimishäiriö, ollut kohta 30 vuotta. Kohtauksen tullessa syön ihan mitä tahansa, miten paljon tahansa. Syön kaiken, mitä eteen osuu, niin kauan, että on paha olo, mutta en oksenna. Tämä sairaus on korvien välissä, mutta lääkärit ei ole ottaneet sitä tosissaan, vaan puhuvat itsekurin puutteesta. Mutta ei se sitä ole. Mä pystyn tarvittaessa olemaan vaikka kuinka kauan syömättä, joten se ei johdu itsekurin puutteesta vaan jostain muusta.

Mä olen jo "hoikka" tyttö siihen verrattuna, mitä olin vielä 2004, painoin silloin ainakin 160kg (ehkä enemmänkin...kun vaaka ei enää suostunut näyttämään enempää..).

Liikun paljon (kävelen, pyöräilen, uinkin, jos sattuu sopiva paikka, ettei ole supattelijoita ja huutelijoita paikalla) ja mulla on parempi kunto kuin hoikalla ystävättärelläni, joka on täysi sohvaperuna.. Jos mulla ei olisi syömishäiriötä, olisin varmasti kaunis, sopusuhtainen ja kiinteä.

En mä muuta osaa sanoa..

Vierailija
11/35 |
26.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva välillä pulahtaa uimaan ja sitten taas kammeta 115 kg puhdasta läskiä aurinkotuolille. Ah tätä ihanuutta.

yäk yäk. no eiku ajattelin vaan ku poljin tänään kaupungista kotii ylämäkeä hiestä märkänä.. että jos olis semmoset 20kg vielä ylimäärästä nii kuolisin.. .. mutta eihä pullukat taia harrastaa tollasia 10km pyörälenkkejä näillä keleillä? Jäätelöä vaan ja PALJON.

5 kilometrin juoksulenkkejä. Käyn 5 kertaa viikossa juoksemassa.

t. 115 kg

Vierailija
12/35 |
26.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja on todella tukalaa...lähinnä jalat ovat aivan muodottomiksi turvonneet!!!

Kotona on ok, kun voi olla vähissä vaatteissa, mutta töissä ihan kauheeta!!! :(

Onneksi alkoi juuri kesäloma!!!:)

Vierailija
13/35 |
26.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lukiessä on pakko vaan todeta että noila yli 100kg on paljon parempi kunto ku mulla, jolla painoa 60kg.. siis mä en millää jaksas juosta 5km :D

Vierailija
14/35 |
26.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut kävely ja pyöräily on "mun lajeja".

T. 6/13

Vierailija
15/35 |
26.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etelässä käydään kahdesti vuodessa ja talvella mennään mahdollisimman kauas ja kuumaan. Joku Kanaria on aivan liian kylmä. Kesällä taas voidaan mennä heinä-elokuulla Kreikkaan ja nautitaan siitä kuumuudesta...

Vierailija
16/35 |
26.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

onpas se läskin elämä niiiin helppoa!!

yäk yäk sanon minä.

Vierailija
17/35 |
26.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävää kyllä ei ole. Mä olen aina voinut tosi huonosti kuumassa. Ja nyt kun olen valaan painoinen, niin ei ota helle voimille ollenkaan.

En ole seurannut oletko maininnut asiasta aikaisemmin, mutta olen aina kuvitellut sinut hoikaksi... :) Hassua.

Vierailija
18/35 |
26.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hikoiluta yhtään.

t.175cm/97kg

Vierailija
19/35 |
26.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinkaan nyt raskaana. ilmankin raskautta on niin tukalaa. täytyy ens kesäksi laihduttaa jos olis sit viileämpi ja kehtais uimaankin mennä.

t.173/76

Vierailija
20/35 |
26.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai siis hikoilen herkemmin kuin laihana. Siksi kannattaa olla viileässä sisällä tai uida tai jotain.

Tämän helle viikon aikana on kiloja alkanut tippua taas ihan kivasti. Muutenkaan kesät ei ole kivaa aikaa läskille.