G: Oliko sinusta kukaan aikuinen mies kiinnostunut kun olit alle 16v?
Minua yritti vokotella kaksi isäni kaveria ja naapurin setä.
Hyi helvetti... lisäksi sain "kyseenalaisia kohteliaisuuksia" aika usein kaupungilla liikkuessani.
En silloin sitä tajunnut muuten kuin pysymällä ko. tyyppien läheltä poissa. Nyt aikuisena ihmetyttää kovasti, että miten ihmeessä niin moni aikuinen vanhempieni ikäluokkaa oleva mies (ihan kunniallisia isiäkin) oli selvästi kiinnostunut lapsesta.
Kommentit (49)
yhtään ainoaa kertaa, lukuunottamatta isääni. Onkin jäänyt hieman traumoja tuosta.
Itse muistan, kuinka 13-vuotiaasta asti vokoteltiin ja yritettiin flirttailla n.30-40-vuotiaiden miesten kanssa...
Harva lähti mukaan flirttiin, mutta tossa teini-iässä jotenkin janottiin vanhempien (tuntemattomien)miesten huomiota.
Joo, mäkin muistan kuinka teini-iässä(n15-vuotiaana) etsittiin netistä 10-20 vuotta vanhempia miehiä..oli kivaa ja salaperäistä...ja kiihottavaa..
12 ja 22... 12 on ihan lapsi. =O
Saanko kysyä onko teillä henkisesti tasa-arvoinen suhde? Siis valta-asetelmat: miten menee?
Taas laitetaan vanhojen irstaiden miesten käytös lasten syyksi. =P
myös mieheni. Olemme olleet yhdessä 20 vuotta. Uskomaton rakkaustarina, joka kantaa edelleenkin. Olen onnellinen, että hän iästäni huolimatta uskalsi.
En meikannut ja muutenkin olin aika lapsen näköinen. Niitä ehdotteluja taitaa saada enempi ne tytöt, jotka on ikäistään vanhemman näköisiä. Meikkaavat ja jne. Kun olin nuori tytötkin pukeutui löysiin vaatteisiin ja sekin varmaan vaikutti asiaan. Pukeutuminenkin kun on aika iso tekiä siinä kiinostuuko miehet siinä mielessä.
Ei sellaisille kilteille perhetytöille kyllä kukaan eikä varmaan uskaltanutkaan ehdotella.
Minä olin juuri se sinisilmäinen kiltti tyttö ja minua ahdisteli eräs maahanmuuttaja 8-16v. Tajusin tämän vääränlaisen ihailun käydessäni 16v. psykologilla. Sain paljon huomiota miehiltä ollessani vasta n.12-15v. ja he aina ihmettelivät, miten voin omistaa täydellisen muodokkaan vartalon niin nuorena. Kerroin siis päälle käyville parikymppisille ikäni aina. Tämä maahanmuuttaja mies oli ahdisteluaikana n. 40v. Aikuisena olen kuullut uudelta ystävältäni, että sama mies juotti hänet 15v. ja raiskasi hänet :/ Poliisit kuulemma tarkkailevat miestä :O
vaikka oon ollutkin aina poikatyttö. minua on myös luultu vanhemmaksi, muistan kerran täräyttäneen eräälle miehelle uimarannalla meneväni seuraavana päivänä rippileirille. suurin osa minusta kiinnostuneista olivat vilpittömiä, eivätkä pedofiileja, ja ovat lopettaneet "ahdistelun" kun olen kertonut heille ikäni.
enkä nyt muista oliko kukaan minusta kiinnostuneista miehistä oiekasti niin vanhoja, teininähän kaikki yli kakskymmpiset on ikäloppuja ;)
olivat töissä eräässä kauppaliikkeessä.
Työkaveri oli samoja ikiä ja siis alle nelikymppinen. Itsellään pieniä lapsia kotona, tytärkin. Ohi kulki tyttöjä 12-14 -vuotiaita ja kaveri oli tuumannut, että pääsispä nussimaan noita..
Olen aina ollut nätti ja vähän erikoisen näköinen, pistän silmään väkijoukossa. Jonkun aikaa olin aivan ihmeissäni, että mitä tää nyt on, ja ällöttihän se aikuisten miesten huomio. Muutaman vuoden halveksin ja vihasin miehiä, noita ala-arvoisia olentoja, jotka kuolaa ja matelee nuoren tytön edessä. Oikeastaan vasta opiskeluaikana tapasin miehiä, jotka vakuuttivat älyllään. Yhden kanssa meninkin naimisiin. ;)
kun aloin olemaan 21 vuotiaan miehen kanssa. Naimisiinkin mentiin ja lapsi saatiin. 11 vuotta oltiin yhdessä ja kun meillä sitten alkoi menemään huonosti, halusin erota. Mies otti ja tappoi itsensä. Olen itselleni vannonut, ettei koskaan enää vanhempaa miestä. Nyt olen ollut 10 vuotta neljä vuotta nuoremman miehen kanssa ja yksi lapsikin ollaan saatu.
Paitsi jälkeenpäin saattoi joku tulla kertomaan, että oli ihastunut jne.
Olen miettinyt mistä se johtuu ja tullut siihen tulokseen, että kun omasin rintavan, reitevän ja persevän vartalon, se vetosi vanhempiin miehiin eli olin aikuisemman näköinen kun oikeasti olin.
Minua on iskeneet aikuiset vanhat ukot, kun olin 13-17 vuotias. Silloin meni luottamus aikuisiin, tajusin ettei se ole järjen tae, että on ikää. Järkyttävää toimintaa aikuisilta ihmisiltä.
Minua kähmittiin pöydän alla juhlissa ym.
Tai ainakaan en itse sellaista koskaan huomannut.
Muutenkin kaikki kiinnostuneet ovat olleet ikähaarukassa 2 nuorempi - 5v vanhempi (ja tämä 5v vanhempikin vasta kun olin itsekin reilusti yli parikymppinen.
Noh, mulla on kuitenki aina ollut vain yksi ja ainoa mies, alettiin seurustelemaan kun olin 16v ja mies on minua vuoden vanhempi. Yhdessä, onnellisina edelleen (nyt 29v olen)
Olen kai aina näyttänyt ikäistäni vanhemmalta, vaikken siihen suuresti ole pyrkinytkään. 15-vuotiaana minua luultiin helposti juuri täysikäiseksi neidoksi, ja kommentteja tuli myös täysi-ikäistyneiltä miehiltä, sekä nuorilta että vanhoilta. Siinä iässä se tosin oli vain mukavaa, enkä mitään todella rumaa koskaan kuullutkaan,
Pahempi ongelma oli kun 12-vuotiaana näytin noin 16-vuotiaalta, ja silloin kaikenlainen huomio, katseet ja hymytkin, tuntui tosi ahdistavilta.
niin heitti onpas sulla hyvin muodostuneet keuhkot (rintani olivat isot)... Kummastuttaa ettei kukaan ikinä sanonut asiasta hänelle. Itse olin ujo ja tuijottelin naama punaisena varpaankärkiä.
Kerran jäin heille yöksi ja vaimonsa käytyä nukkumaan yritti lähennellä (oli juonut jonkun verran) onneksi lopetti kun torjuin hänet (istuin tuolilla ja nousin äkkiä ylös ja menin nukkumaan). Eipä aamulla kehdannut katsoa silmiin. En ole pitänyt heihin mitää yhteyttä tapahtuman jälkeen. Monesti mietin, että mahtoiko antaa tyttärensä kasvaa rauhassa aikuiseksi...
Itselläni myös kolme tytärtä ja jos joskus kuulen jonkun kommentoivan heidän ulkomuotoaan niin aion taatusti sanoa heille suorat sanat!
ellei sitten mukaan lasketa kaupungin kuuluisaa kauppakähmijää. Se oli sellainen keski-ikäinen äijä joka pitkä takki päällä kaupassa hiipi lähelle nuoria tyttöjä tuijottamaan samalla kun itse tumputti takin alla, yöks
saatika pukeutunut edes nuorekkaasti. Ei silloin pikkutytöt näyttäneet 5 euron huorilta uloslähtiessään niin kuin nykyajan lapset. Lappuhaalareissa ja huppareissa itsekin liikuin. Ensimmäinen ehdottelija löytyi eläintarhasta jossa olin kaverini ja hänen vanhempiensa kanssa käymässä. Ikää oli se 12v ekalla kerralla kun hetken seistessämme sivummalla kaverini kanssa noin 30v tyyppi tuli ehdottelemaan minulleja seurasi perässä taaempana koko päivän. Olin 12 vuotiaana 172cm pitkä ja ei ne portillakaan meinanneet uskoa mua alle 16 vuotiaaksi lapsellisesta pukeutumisesta huolimatta.