Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Oliko sinusta kukaan aikuinen mies kiinnostunut kun olit alle 16v?

Vierailija
26.06.2009 |

Minua yritti vokotella kaksi isäni kaveria ja naapurin setä.

Hyi helvetti... lisäksi sain "kyseenalaisia kohteliaisuuksia" aika usein kaupungilla liikkuessani.

En silloin sitä tajunnut muuten kuin pysymällä ko. tyyppien läheltä poissa. Nyt aikuisena ihmetyttää kovasti, että miten ihmeessä niin moni aikuinen vanhempieni ikäluokkaa oleva mies (ihan kunniallisia isiäkin) oli selvästi kiinnostunut lapsesta.

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
26.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät ett luulivat vanhammaksi? Nämä kuvailemani tyypit tunsivatkin minut ja tiesivät taatusti ikäni suurinpiirtein. Ja 13v varmaan olin kun alkoi tulla tuota ei-toivottua huomiota.

Nykyään kyttään aikuisia miehiä ja ihmettelen, että haaveileekohan nekin ihan täysjärkisen oloiset ihmiset pikkutytöistä...

Puistatus.

Vierailija
2/49 |
26.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tarinanne on totta olette ilmeisesti pedofiilien kanssa kimpassa. Toivottavsti teillä ei ole omia lapsia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
26.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

16v olin itse ihastunut opettajaani

sain vastakaikua, mut ei ollu sutinaa kun olin niiin ujo

14v 40v aina asemalla tuppautu seuraan

meni lopulta kihloihin yhden 17v tytön kanssa

juoppo oli ja hyötymismielessä (monessakin suhteesssa) etti nuoria tyttöjä

Vierailija
4/49 |
26.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja toinen niistä (about 40v) veti mut sivuun ja puhu juttuja mitkä ei ihan 14v korville sopinut ja lääppi vielä perseestäkin

Vierailija
5/49 |
26.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä poikia ajelutti aina "kiva" setä "kivalla" autollansa. Kundi oli ehkä n. 25.

Vierailija
6/49 |
26.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle 1500 mk että viettäisin yön hänen kanssaan.

Vierailija
7/49 |
26.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla myös yököttäviä kokemuksia. Yksi tuttu setä kännissä yritti saada mua niille yöksi. Olin 15v, mies n. 45.

Vierailija
8/49 |
26.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kuudennella kun läheisen lukion pojat huutelivat tisseistäni, seiskalla tuttujen kaverien isät olivat ottaneet maitoa vahvempaa ja tulivat kehumaan "keuhkojani", kertoen samalla tyttäristään (eli minun kavereistani). :( Yök!! Persettäni on puristeltu metroasemalla, tissejäni "kehuttu" (kerran kehuja oli 80-vuotias pappa!!) jne.

Vierailija
9/49 |
26.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

valitettavasti :( Oma kummisetä,kun olin kahdeksan vuotias ja yökylässä.Saunassa yritti kähmiä ja otti kuvia.Yritti istuttaa syliinsä "leikitäänkö aikuisten leikkejä".Myös myöhemmällä iällä yritti käydä kiinni.

En ole kertonut kenellekään,silloin en uskaltanut, nykyään en näe sille tarvetta.

Käyn kusella sen haudalla jahka kuolee...

Muutenkin olen saanut kyseenalaista huomiota vanhemmilta miehiltä,johtuu varmaan kun olen aika lapsenkasvoinen ja -oloinen.

Vierailija
10/49 |
26.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa näistäkin ehdottelijoista on tavallisia perheenisiä, kuten teidänkin miehet...

Puistattavaa.

Vierailija
11/49 |
26.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En meikannut ja muutenkin olin aika lapsen näköinen. Niitä ehdotteluja taitaa saada enempi ne tytöt, jotka on ikäistään vanhemman näköisiä. Meikkaavat ja jne. Kun olin nuori tytötkin pukeutui löysiin vaatteisiin ja sekin varmaan vaikutti asiaan. Pukeutuminenkin kun on aika iso tekiä siinä kiinostuuko miehet siinä mielessä.

Vierailija
12/49 |
26.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En meikannut ja muutenkin olin aika lapsen näköinen. Niitä ehdotteluja taitaa saada enempi ne tytöt, jotka on ikäistään vanhemman näköisiä. Meikkaavat ja jne. Kun olin nuori tytötkin pukeutui löysiin vaatteisiin ja sekin varmaan vaikutti asiaan. Pukeutuminenkin kun on aika iso tekiä siinä kiinostuuko miehet siinä mielessä.

Minä pukeuduin ylisuuriin lappuhaalareihin ja marimekon raitapaitoihin noihin aikoihin. Enkä meikannut. Olin kyllä kai sievä, mutta mikä oikeutus se muka pervoille äijille on?? Ja vaikka meikkaakin tytöt niin entä sitten?

ap

Vierailija
13/49 |
26.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sellaisille kilteille perhetytöille kyllä kukaan eikä varmaan uskaltanutkaan ehdotella.

Vierailija
14/49 |
26.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joopa joo. Olin kiltti perhetyttö ihan ehjästä tavallisesta kodista (isä, äiti ja kaksi lasta, kissa ja koira)

ap

Vierailija
15/49 |
26.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

senkin vamppi. =DD

Vierailija
16/49 |
26.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin kilteimmästä päästä ja silti sain ukkoja kimppuuni jo ala-asteella!! En todellakaan meikannut saati pukeutunut provosoivasti- miksi me naiset aina syytämme toisiamme asioista, jotka ovat MIESTEN ongelmia??

Vierailija
17/49 |
26.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

14v lapselle jos lapsi meikkaa? Tai käyttää paljastavia vaatteita?

Vierailija
18/49 |
26.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä hetkestä kun täytin 14 oli pakko potkia innokkaimpia pois. Inhottavia, keski-ikäisiä äijiä vaunujen kanssa, ilman niitä, sormuksella varustettuna-tai sitten ei, kännissä tai selvänä. Kaikilla samat jutut ja traumat jäi, todellakin. Kaiken huippu oli kun vein koiraa verkkareissa ja keski-ikäinen lenkkeilijämies pyysi puhelinnumeroa, olin silloin tosiaan 14.

Mistä näitä miehiä sikiää, jotka eivät erota lasta ja aikuista toisistaan?

Vierailija
19/49 |
26.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

]

Ei sellaisille kilteille perhetytöille kyllä kukaan eikä varmaan uskaltanutkaan ehdotella.

ja kyllä tuli ehdotuksia mm. isäni juoppokavereilta.

Vierailija
20/49 |
26.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin matikanope tuijotteli usein rintojani. Halusi jutella kahdenkesken tunnin jälkeen jne.

15-vuotiaana olin erään kaupan konttorissa töissä ja siellä oli kaksi miesmyyjää jotka ehdotteli kaikenlaista.

Inventaariota tehdessä kaupan yläkerran varastossa rautaosaston myyjän kanssa (hän sanoi mitä tavaraa ja minkä verran ja minä olin kirjurina) tuli lähelle ja puristeli tissejä ja pussasi.

Näitä vastaavia tapauksia sattui muulloinkin että joku kävi kiinni. 7-luokalla ollessani eräs oman luokan poika kuolasi perääni ja kun olin järjestäjänä tuli luokkaan välkällä ja pussasi ja kopeloi tissejä. Samoin eräs 9-luokan poika tuli luokkaan kun olin järkkäri ja pyrki iholle.

Nyt kun katselen nuoruuskuvia en ihmettele yhtään miksi jouduin tuollaisiin tilanteisiin, näytän aikas kuumalta kissalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kolme