Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 58 kiloinen ja käytän bikineitä. Haluatko kysyä minulta jotain?

Vierailija
26.06.2009 |

Lisäksi käytän myös minihametta, mikroshortseja ja pikkuruisia toppeja.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
26.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen 173cm ja painan 63?? olwn liian laiha niin kaikki sanovat ja lääkäri myös.. en nyt oikein ymmärrä miten joku 175cm haluaisi painaa 58?? vielä laihempi kuin minä YÖÖÖÖK!!:D toivoisin n. 4kiloa des lisää itseeni:( mutta ei se paino nouse:(((

Olen 175cm ja painan tätä nykyä 66kg. Olin ihan ok kuosissa painaessani 64kg ja nytkin tavoite on se 63-64kg eli turhat jenkkikset pois. Olen urheillut ja puntannut koko elämäni ja mussa on aika paljon lihasta. Jos lopettaisin raudan nostelun ja antaisin lihasmassan vähentyä, alle 60kg olisi vielä täysin terve paino. En siis nyt ole mitenkään siro tai laiha, vaan vahva, jäntevä ja toisinaan myös roteva on ne termit, joilla mua tavataan kuvailla.

Tästä voisi ehkä päätellä, että oikea paino on henkikökohtainen ja bmi:tä on ihan turha vetää kehiin - se ei kerro mitään. Sama pätee oman painon vertaamiseen muihin. Ruuminrakenne ratkaisee eivätkä numerot.

Vierailija
22/22 |
26.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla taas suht kapeat ja olen muutenkin vähän ruipelompi:D sitten kun kerron painavani 63 niin ihmiset ovat ihan että MITÄH?! LUULIN SUN PAINAVAN JOTAIN 50!! HAHA:D en tajua missä toi mun paino sitten oikein on mutta eipä sinänsä haittaakkaan:) painoindeksin mukaan olen terveen painonen(21) se riittää..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yhdeksän