Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärsyttävin (yksi) piirre tuntemassasi ihmisessä, joka jaksaa aina ihmetyttää?

Vierailija
26.06.2009 |

Mulla mun exän sisko, jonka kanssa jonkun verran ollaan tekemisissä.30-vuotias nainen, jolla on NIIN iso itsekehun ja pätemisen tarve, että toista ei ole! Jään aina haavi auki kuuntelemaan:o

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
26.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sit näitä juhlissa möläytteleviä (ja muuallakin) äitejä on muillakin

Vierailija
2/22 |
26.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenessä tahansa. Tyhmyydenkin vielä kestää, "jos on lusikalla annettu, ei voi kauhalla ottaa".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
26.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoi kuka hyvänsä mitä hyvänsä, sille on aina tapahtunut jotain ihan vastaavaa, ja siitä on ihan pakko ruveta kertomaan hetipaikalla niin ettei se jutun alkuperäinen kertoja saa enää suunvuoroaan takaisin.

Sitä ei edes haittaa se jos kaksi ihmistä vuorotellen alkaa kertoa ihan päinvastaisia juttuja, sille ne molemmat ovat just niin kuin hänen elämästään. Esim. jos toinen kertoo pelkäävänsä koiria ja välttelevänsä niitä, tämä tyyppi myös pelkää koiria. Jos minuutin kuluttua toinen sanoo rakastavansa koiria ja haluavansa hankkia sellaisen niin tämän tyypin tarina muuttuu siihen muotoon että vaikka hän pelkääkin koiria ja välttelee niitä niin kyllä hän oikeasti haluaisi silti koiran kun ne on niin ihania.

Aihe kuin aihe. Kaikki käy. Niin negatiiviset kuin positiivisetkin jutut.

Vierailija
4/22 |
26.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. Miniä, joka sai anopilta lahjaksi laminoidun BMI-taulukon

Vierailija
5/22 |
26.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka jaksaa piikitellä ja vähätellä aina minua ja perhettäni joka tilaisuudesta minkä saa. Olemme nykyisin vain pakon saneleman verran tekemisissä (kummius velvoittaa). On aina olevinaan parempi ja hänen lapsensa fiksumpia ja osaavampia (todistetusti tekevät selän takana konnuuksia, joista jopa meidän lapsia on syytetty, selvisi sitten onneksi ketkä olivat syylliset, mutta sekin sitten käännettiin niin, että eivät olisi tehneet, jos ei olisi olleet meidän lapset läsnä). Meidän tai minun saavutukset eivät ole mitään, koskaan vaikka hän itse ei ole peruskoulua kummempaa käynyt, edennyt kyllä urallaan työtä tekemällä, mutta tavallinen "puotipuksu" silti. AAArrghh, että ottaa aivoon koko porukka.

Pätemisen ja piikittelyn tarve kasvoi kasvamistaan kunnes en jaksanut enää kuunnella.

Vierailija
6/22 |
26.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi, nelikymppinen perusihminen, käyttäytyy kuin äitiään uhmaava teinix.

Äitini valittaa kaikesta, siis ihan KAIKESTA!!

Ystäväni kysyy selityksen jälkeen joka kerta "häh?". Raivostuttavaa!!

Vierailija
7/22 |
26.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa mut näkemään punaista. Yleissivistyksen puute, yksinkertaisuus, möläyttely, toisen lapsen suosiminen, lastenlasten ominaisuuksien ja "vikojen" suulas ruotiminen lasten kuullen...

Vierailija
8/22 |
26.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka soittelee päivittäin, vaikka sillä ei ole mitään asiaa, ja jaarittelee silti aina vähintään 20 min.

Vierailija
9/22 |
26.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyhmyys, aikuisella ihmiselle pitää puhua kuin pienelle lapselle kaiki tosi tarkkaan selittäen, sit hän kyselee niin ihmeellisiä ihan itsestään selvistä asioista,

sisarukset jotka vihaavat toisaan jatkuvan kilpailun takia, pakko aina ostaa aina hienompi auto kuin toisella, harvinaisempi koira yms.. kaikki pitää aina osata paremmin ja jos ei osata niin sit valehdellaan jne..

Vierailija
10/22 |
26.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on joka sukujuhlassa ja kissanristiäisissä pakonomainen tarve "mollata" lapsiaan esim. kertomalla jotain noloja lapsuus-juttuja. Tai ihmettelemällä suureen ääneen jotain tekemiämme valintoja.

Vierailija
11/22 |
26.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen joutunut monesti myötähäpeään sen "möläytysten" takia.

Toinen kaveri on jatkuvassa velkakierteessä ja ihan omasta syystään. Pistää rahat turhaan, lihankin pitää olla aina sisäfilettä. Istuu kapakoissa ja tissuttelee kotona päivittäin kaljaa. Ei kuitenkaan koskaan vie lapsiaan mihinkään, koska ei ole varaa!?

Vierailija
12/22 |
26.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisinaan törmään lapsuudenkaveriini, ja aina jään hoomoilasena ihmettelemään että miten joku voi olla kuin suoraan jostain blondivitsistä!

Vierailija
13/22 |
26.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka jaksaa piikitellä ja vähätellä aina minua ja perhettäni joka tilaisuudesta minkä saa.

Olemme nykyisin vain pakon saneleman verran tekemisissä (kummius velvoittaa).

On aina olevinaan parempi ja hänen lapsensa fiksumpia ja osaavampia (todistetusti tekevät selän takana konnuuksia, joista jopa meidän lapsia on syytetty, selvisi sitten onneksi ketkä olivat syylliset, mutta sekin sitten käännettiin niin, että eivät olisi tehneet, jos ei olisi olleet meidän lapset läsnä).

Meidän tai minun saavutukset eivät ole mitään, koskaan vaikka hän itse ei ole peruskoulua kummempaa käynyt, edennyt kyllä urallaan työtä tekemällä, mutta tavallinen "puotipuksu" silti.

AAArrghh, että ottaa aivoon koko porukka.

Vierailija
14/22 |
26.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

osti hieman vanhemman autoa ja siinä oli peräti kolme (3) vaihdetta.

sanoi, että se riittää mainiosti ja ihmetteli, että miksi joku haluaa enemmän vaihteita autoonsa.

Voi herran tähden että mä vihaan ihmisiä, jotka ovat aina tyytyväisiä, eivätkä koskaan halua parempaa.

Vierailija
15/22 |
26.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

elää sikolätissä, eikä edes häpeä kun tulee vieraita kylään. Siellä on oikeasti niin törkyistä että tekee mieli alkaa siivoamaan, vaikka en itsekkään ole mikään siisteysintoilija.

Vierailija
16/22 |
26.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaatimattomuudessa on?

taidat olla vaan katellinen ihmisille jotka ovat elämäänsä tyytyväisiä ja osaavat tyytyä vähempään. minä olisin onnellinen jos olisi varaa ostaa minkäänlaista autoa vaikka ilmankin on pärjätty.

osti hieman vanhemman autoa ja siinä oli peräti kolme (3) vaihdetta. sanoi, että se riittää mainiosti ja ihmetteli, että miksi joku haluaa enemmän vaihteita autoonsa. Voi herran tähden että mä vihaan ihmisiä, jotka ovat aina tyytyväisiä, eivätkä koskaan halua parempaa.

Vierailija
17/22 |
26.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisänä vielä erittäin huono yleissivistys ja se että mukisematta uskoo ihan älyttömiäkin asioita.

Vierailija
18/22 |
26.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

autosta? :D Ettei vain olisi automaatti; pakki, drive ja ykkönen? :D

Vierailija
19/22 |
26.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koen välttämättä ahdisteluna sen, että joku kutsuu aina käymään, aina soittaa, eikä käsitä odottaa joskus minun yhteydenottoani! Ihan hirveän ahdistavaa. Normaalisti soitellaan ja kutsutaan puolin ja toisin!

Vierailija
20/22 |
26.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulkitsee kaikki normaalit keskustelun aloitukset ja puheenaiheet siten, että kyse on avun pyynnöstä. Keskustelee siis vain antamalla neuvoja toisille.

eräs=kälyni