Sain tarpeekseni tästä parisuhteesta nyt rv 33
Ei helvetti enää jaksa tätä uusioerhehelvettiä, jossa mies kakaroineen pistää perseelleen kaikki sovitut suunnitelmat.
Jääköön kakaroineen lösöttämään vaikka vuosiksi, minä synnytän tämän lapsen yksin ja yksin myös kasvatan.
Kommentit (8)
teinejä odotella jos ovat yöllä valvoneet eivätkä jaksa herätä.
Nyt on saatana odotettu kohta puoli tuntia että vitun teinit viitsivät nousta ylös. Ukko ei usko, että teinejä eivät lasten eläinpuistot kiinnosta.
Voi hyvä ap... Odotahan kunhan omat lapsesi ovat teinejä.
Miehesi on selvästikin hyvä isä, joten jos tuo teini-ongelma on ainoa, pidä hyvästä kiinni!
kuulostaa hyvältä mieheltä!
Lapset kyllä pakottaisin nousemaan. Pakkohan niitten on kouluunkin noustava, niin on sitten muutenkin.
omistan kasan kavereita siis ihan aikuisia ihmisiä, jotka käyttäytyvät kuten kuvailemasi teinit ja vannon joka kerta kun joku lähtö taas menee pipariksi kun on niin väsy ja jäkä jäkä eten enää ikinä koskaa millonkaaan tee mitään sopimuksia ko ihmisten kanssa, mutta aina löydän itseni samasta tilanteesta ;)
asia arsyttää sitä enemmän mitä enemmän lapsen kasvoilta näkee pettymyksen merkkejä jonkun toisen laiskuuden vuoksi...
Leppoisaa lomapäivää teille vaan!=D Mitä hiton väliä sillä on, jos lähtö viivästyy puol tuntia? Mee ulos ottamaan aurinkoa siks aikaa!
Oliskohan nyt raskaushormonit saaneet vallan ja teet kärpäsestä härkäsen?
Toki olen samaa mieltä, että kaikki pitävät kiinni sovitusta ajasta ja jos ei teini nouse ajallaan, niin jääköön kotiin makaamaan.
Onko minkä ikäinen teini?
Meillä ainakin 13-v teini saa jäädä kotiin, jos ei halua lähteä ja makaa mieluummin. Riippuu tietysti ajastakin, että miten kauan teillä reissussa menee; koko päivä vai vain pari tuntia?
Mutta sinähän olet toinen aikuinen teidän uusperheessä (meilläkin uusperhe) ja meillä molemmat aikuiset hoitavat kasvatusta ja ohjeiden/sääntöjen antamista. Tee sinä seuraavalla kerralla teinille selväksi seuraavan päivän aikataulu. Teini voi sitten itse päättää, että haluaako lähteä vai ei. Toki kannattaa ensiksi miehelle sanoa, että sinusta on ok, että teinit lähtevät mukaan, mutta sovistusta aikataulusta pidetään kiinni. Ja että sinä voit kertoa teineille seuraavan päivän aikataulusta.
päähänsä että hänen läskipääteininsäkin pitää saada mukaan. Ja sitten suunnitellut aikataulut mättävät, koska mies alkaa repimään läskipääteinejä sängystä, eikä usko ettei heitä kiinnosta lähteä meidän kanssa esim. lasten eläinpuistoon.
Vitun paksupääukko ei usko ja meidän suunniteltu reissu menee vituiksi, koska 3-vuotias väsyy kun ei lähdetä tarpeeksi ajoissa ja minä vittuilen ukolle koko matkan jos matkaan ylipäänsä päästään. Ukko pilaa kaikki reissut, koska ei pidä kiinni siitä mitä on sovittu.
Paskat, muutan 3-vuotiaan kanssa muualle vielä ennenkuin vauva syntyy.