Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä suolaista syötävää ristiäisten jälkeisiin aikuisten bileisiin?

Vierailija
25.06.2009 |

Olis tarkoitus pitää aikuisten bänditapahtuma ristiäisten yhteydessä heti kun pappi ja pahimmat uskovaiset sukulaiset on saatu kahvitettua ja pihalle juhlapaikasta.

Mitähän suolaista tarjottavaa voisi ajatella n. 20-40 hengelle?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

erilaista elämästä kuin mitä suurinosa tekopyhistä marttyyrimammoista täällä. Ei kiinnosta elää normien mukaan, kun kerran täällä vain eletään. Ja kuka määrittelee säännöt milloin äiti saa lähteä juhlimaan synnytyksen jälkeen tai millaiset normiristiäisten pitää olla?

Ristiäisiä ei tule ollenkaan jos minulta kysytään, ja baariin lähden vaikka synnytystä seuraavalla viikolla jos sattuu sopiva bändi keikalle. On sillä vauvalla isäkin.

Vierailija
22/34 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on minullakin oikeus juhlia eikä vain homehtua vauvan kanssa kotona kun mies kulkee keikoilla viikonloput. Ja kerrankin on lapsenvahteja tarjolla. Ja ristiäiset ovat vain välttämätön paha, ne järjestetään miehen toivomuksesta. Minä ilmoitan lapsen nimen maistraattiin heti kun synnäriltä pääsen. En kuulu itse kirkkoon enkä järjestäisi ristiäisiä jos ne olis vaan luterilaista peruskamaa,jotain erikoista pitää saada, sekä vauvalle että vanhemmille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähemmän poraamista ja moralisointia! Enemmän vastauksia alkuperäiseen kysymykseen!

Vierailija
24/34 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä kun en löydä niitä yhtään :( .

Meillä oli ristiäiset, viimeiset vieraat lähti kolmen jälkeen yöllä, papilla jäi liperit ja auto meille, haki kyllä seuraavana iltana, ja 50 ihmistä kävi bilettämässä, hauskat ristiäiset oli, vaikken itse juonut mitään ja tästä on aikaa 26 vuotta. Eli järjestä oman näköiset juhlat, ja ne muistat vielä vanhemmallakin iällä, Onnea sulle ja kaikkea parasta!!

Vierailija
25/34 |
26.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauva oli vajaan kuukauden vanha ja jäi isänsä hoitoon. Imetän ja olin siis lypsänyt maitoa varastoon. En juonut keikalla alkoholia, vaikka olisin voinut juodakin, en vain viitsinyt, koska jonot vessoihin ovat aina valtavat stadionin keikoilla.

En käsitä, miksi vauvan syntymän pitäisi tehdä äidistä kotihiirimarttyyri? Mulla on omakin elämäni, vaikka tietenkin suurimman osan ajastani vietän vauvan kanssa. Välillä on mukava tuulettua.

Vierailija
26/34 |
26.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mummi jäi vauvan kanssa kotiin ja me vieraiden kanssa firman saunatiloihin saunomaan ja syömään ja käytiin vielä yökerhossakin. Mä olen varmaan huono äiti, pitäisikö ripotella tuhkaa päälleni? Toisista ristiäisitä mies lähti ambulanssilla sairaalaan, silloin ei biletetty, eikä ollut edes suunnitelmissa.

Vierailija
27/34 |
26.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikuisten bileisiin ja olla kertomatta ristiäisistä :)

Vierailija
28/34 |
26.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta ihmeessä se on tabu, koska suomalaiset EI osaa juoda sivistyneesti! Se on sitä humalahakuista örveltämistä. Ja kyllä, suomalaiset on hyviä keksimään aihetta juhlaan(=juomiseen).

On aivan turha verrata meitä Irlantiin.

Ei olisi kyllä tullut mieleenkään ristiäisitä sännätä "jatkoille".

Vierailija
29/34 |
26.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

taitaa olla 18v jos kerran ristiäisiäkin pitää viettää ryyppybileinä :O

Vierailija
30/34 |
26.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mahtava äiti tässä :/

miksi sä teet lapsia? äiditm vaan ei enää saa olla noin itsekkäitä, vaan lapsen paras on aina laitettava etusijalle. en oo tekopyhä enkä marttyyri vaan äiti, ihan oikea lapsiani rakastava ja ajatteleva äiti. voi yök mua voi ällöttää tollaset ihmiset.

ei meidänkään lasta kastettu ole, siitä ei oo kyse vaan sun asenteesta, mitäs sillä kakaralla on väliä, äiti juhlii jos siltä tuntuu.

helvetti kaikki sitä lapsia tekeekin, anna mieluummin adoptoitavaks jollakin perheelle joka oikeesti lastasi rakastaisi ja hänestä huolehtisi, sinä olet selvästi lapsen tehnyt vain koska muillakin on.

erilaista elämästä kuin mitä suurinosa tekopyhistä marttyyrimammoista täällä. Ei kiinnosta elää normien mukaan, kun kerran täällä vain eletään. Ja kuka määrittelee säännöt milloin äiti saa lähteä juhlimaan synnytyksen jälkeen tai millaiset normiristiäisten pitää olla? Ristiäisiä ei tule ollenkaan jos minulta kysytään, ja baariin lähden vaikka synnytystä seuraavalla viikolla jos sattuu sopiva bändi keikalle. On sillä vauvalla isäkin.

Vierailija
31/34 |
26.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennenkuin nuorin lapsi on rippikouluiässä. Yhden lapsen kokemuksella sanon että enemmän tuo 3-vuotias minua ikävöi, kuin vastasyntynyt vauva.

Ja miten se eroaa siitä että jos olen kaupungilla omilla asioilla päivällä 5 tuntia, kuin että olen keikalla illalla klo 22-03?

Tukehtukaa ahdasmielisyyteenne, minä ainakin elän ja lapsiani silti rakastan.

Jaksan olla paljon parempi äiti lapsilleni kun pääsen välillä pois pullomaidon ja paskavaippojen tuoksusta.

Vierailija
32/34 |
26.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joillekin äitiys on näköjään yhtä kuin "pullomaitoa ja paskavaippojen tuoksua". Meille joillekin se tarkoittaa jotain vähän muuta.

Vierailija
33/34 |
26.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

taitaa olla 18v jos kerran ristiäisiäkin pitää viettää ryyppybileinä :O

Vai ap 18 v.?! Ap, olet rohkea kun teet tällaisen aloituksen. Ristiäisethän ovat niin pyhä juhla, että kiviä tulee!

Olin 33 v. kun lapsi syntyi. Olimme odottaneet häntä useita vuosia, ja luovuttaneet jo tuloksettomien lapsettomuushoitojen jälkeen. Lapsi sai kuin saikin vihdoin alkunsa. Ruokaisia ristiäisiä vietettiin mukavasti seurakuntasalissa ja jatkot oli meillä kotona, koska asuime lähellä kirkkoa. Ja kyllä, lapsi uinui, kun me aikuiset joimme kuohuviiniä. Minä maistelin, koska imetin, muille ystäville oli tarjolla heidän makunsa mukaisesti. Hyi meitä, en tajunnut tekeväni jotakin pahaa :)

Vierailija
34/34 |
26.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi uskovainen täti-ihminen, joka kyllä mielellään ottaa joskus viinaakin ja tanssii ja bailaa, aina kun mahdollista! Lapsia on viisi ja heidänkin kanssa tanssitaan ja hölmöillään päivittäin (ilman alkoholia tietenkin silloin toim. huom.)

Kiva kun ei-uskovat ovat aina niin avarakatseisia ja suvaitsevia.. ;-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi viisi