Pystyisitkö nukkumaan levollisesti miehesi kanssa
Kommentit (30)
Viimeksi mökillä nukuttiin 70cm leveällä laverilla ja siinä tuntui pientä ahtautta..=) Minä olen pieni, alle 160cm, mutta mieheni 184cm ja painoa reilu sata....
mutta jos ei muuta vaihtoehtoa ole, niin yhden yön voisin torkkua. Tavallisesti käytössä 180cm leveä vesisänky. Lapset nukkuu omissaan. Esikoinen jo iso ja kuopus sen verran levoton nukkuja, etten viereen huoli, toisaalta ei kyllä haluakkaan, kun "oma sänky on tilavampi".
Ekat 10 v nukuttiinkin aina 120 cm sängyssä. Juuri mökillä nukuttiin siinä vanhassa sängyssämme enkä yön aikana edes huomannut miehen olemassaoloa. Emme siis edes koskeneet toisiimme vahingossa. 80-senttisessä sängyssä tunnelma on jo turhan tiivis. Teininä sekin oli ok.
ja hyvin mahdutaan. En halua isompaa, eikä mieskään. Ja olen raskaana :) .
millaisia pirun nirppanokkia joillakin miehillä valitettavasti on vaimoinaan!!!!
80 senttisessä olisi jo tiukempaa, mutta ollaan me aikanaan nukuttu sellaisessa pari kuukautta yhdessä. :)
Mutta niinhän me nukutaan kotonakin:)
Naapuri kyllä kerran kysyi kun tamppasin meidän sängyn petauspatjaa, että onko tuo teidän sängystä..ja kun vastasin että juu on, niin hän nauroi ja sanoi, että no ei ihme että teillä on niin monta lasta;D
Ja tuo siis ihan huumorilla ja ollaan hyviäkin ystäviä tuon naapurin kanssa;)
T. suurperheen äiti
Ensimmäinen vuosi yhdessä nukuttiin lähes joka yö 80 senttisessä sängyssä eikä kumpikaan valittanut. Sillon kyllä oltiin vielä rakastuneita, mutta edelleen tykätään nukkua aika lähekkäin. Nykyisin nukutaan 160 senttisessa kera yhden lapsen.
nukumme aina 120cm vuoteessa ja lisäksi siellä on aina vähintään toinen lapsistamme, aamulla yleensä molemmat. Ihan hyvin mahdutaan.
Meillä 200cm leveä runkopatjasänky.
120cm+ 80 cm. Nyt riittävästi tilaa.