Pystyisitkö nukkumaan levollisesti miehesi kanssa
Kommentit (30)
Minulla on 120cm sänky. Eli tuttua puuhaa ;-)
Miksi en? Nukun normaalistikin hänen kanssaan 120cm levyisessä sängyssä. Olemme kyllä hoikkia ja rakastuneita ;-).
vaikka kolmekin yötä. Pidempiä aikoja en mielellään nukkuisi, kun ahdastahan siinä on
Juuri viime viikonloppuna nukuimme makeasti mökillä aitassa 120 cm sängyssä. Lapset olivat päämökissä isovanhempien hoivissa. Enpä olekaan nukkunut niin hyvin kuukausiin.
mutta mä en kyllä muutenkaan pysty nukkumaan kenenkään kanssa kun oon niin huono nukkumaan, yksin nukun aina. Parisuhde voi silti loistavasti, pakko lisätä :)
Mutta kun anoppilassa se on sellainen rautarotisko niin siinä on hyvin vaikea nukkua kahden ihmisen. Yhdellekin se kitinä on ärsyttävää, kahden kanssa yöunet jäävät erittäin huonoiksi.
En välttämättä, en pysty edes 160 cm sängyssä, koska minulla on ajoittain nukahtamisvaikeuksia. Yksin nukun huomattavasti paremmin.
mä olen meistä se leveästi nukkuja. :)
yritän kyllä vältellä viimeiseen asti. Yhden yön nukkuisin, mutta huonosti ja puutuneena.
Meillä itsellä 180cm leveä sänky ja on ihanaa, kun on tilaa kääntyillä. En ole tosin koskaan tykännyt nukkua kiinni toisessa ihmisessä, tulee kuuma ym.
Mutta pidempi aika tuottaisi varmaan ongelmia, meillä on nyt 180 cm leveä sänky ja se tuntuu mulle liian pieneltä joskus.
Me ollaan nukuttu monet yöt 80cm leveässä sängyssäkin.
Itellä onneks 180cm sänky, mahtuu hyvin ;)
120 cm leveä sänky ja vain 2 nukkujaa. Tällä hetkellä sänkyn on 180 cm ja siinä nukkuu yleensä 2 aikuista ja 3 lasta.
meillä on kotona 140 cm, ja siinä on hyvin tilaa.
ja tilaakin olisi. Nukutaan nyt miehen kanssa 105cm sängyssä kun ei mahdu isompaa. Kun vieraisilla nukutaan isommassa sängyssä tuntuu kun toinen "häviäisi" jonnekkin. Mutta ei kyllä muuten varmaan onnistuisi pysyvänä ratkaisuna ellen olisi näin pienikokoinen.
Nyt 160cm ja meillä niin erikoinen ratkaisu että lapset nukkuvat OMISSA sängyissään joten hyvin mahdutaan tuohon 160 senttiin...
Nykyään sängyllä leveyttä 180 cm, mutta käytetään siitä varmaan juuri tuo 120 cm, kun nukutaan ihan kiinni toisissamme. Arjen kiireissä ei välttämättä paljon ehditä hellitellä toisiamme, mutta tankataan sitten läheisyyttä öisin nukkumalla sylikkäin.
Joskus päiväkausiakin. Eihän se mitään luksusta ole, mutta ennemmin ahtaasti yhdessä kuin esim. toinen sohvalla.
varsinkin kyläpaikoissa samassa sängyssä haluavat nukkua turvaa hakeavat lapsetkin. Niitä ei kyllä 120 senttii nenää mahdu.