Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä haluan miehen, nyt!

Vierailija
25.06.2009 |

Olen kyllästynyt tähän yksinäisyyteen. Kaipaan hellyyttä ja rakkautta, sylin johon mennä jos on paha mieli. Saako niitä tilata jostain? Ylipainoinen yh-äiti ei ole varsinainen menestys noilla biitsimarkkinoillakaan ;)

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin täältä saat. Ehkä osaisin taas arvostaa häntä kun olisin hetken ilman...

Vierailija
2/13 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kyllä se sullekkin mies kohdalle vielä osuu,ihan varmasti! Hyvää metsästysonnea! ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

suklaasilmäinen 192cm musikaalinen hellän kiihkeä mies ;-)

Eli annetaan vuokralle, hakemuksia saa laittaa!

Vierailija
4/13 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei lohtakaan voi pyydystää ahvenvieheellä..."

Vierailija
5/13 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitat vaikka tuon saman otsikon ilmoitukseesi.

Vierailija
6/13 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ylipainoinen mies. Sopisitte hyvin toisillenne?

Vierailija
7/13 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin mäkin. Annetaan vaihdossa keskenkasvuinen itsekäs paskiainen..

Vierailija
8/13 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun blogilla on ikävä nimi abortti, mutta se käsittelee kaikkea suomalaisessa yhteiskunnassa olevaa kummallisuutta kuten myös laajenevaa yksinäisyyden ongelmaan...

Eikö Hesarissa ollut just joku artikkeli, että täällä 10 % porukoista ei olisi koskaan edes kokenut mitään seksiä...

Olisin niin iloinen, jos tulisit sinne...laitetaan joku aloitus tuosta sun aiheesta...laita viesti sinne ihan mihin kohtaan vain...

Onko sulla perhe? Juurettomuus ja perheettömyys on vähän niin kuin tätä samaa asiaa...minäkin olen ihan juureton ja osaton ja rooliton...

Blogin osoite on

abortti.blogspot.com

Vierailija
9/13 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset vasten tahtoaan yksin elävät ovat syrjäseutujen miehiä. Tutkittua tietoa.

Vanhemmiten tietysti keikahtaa, kun ukot kuolevat pois.

Vierailija
10/13 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen löytää aivan varmasti miehen, jos tahtoo. Suomalaiset vasten tahtoaan yksin elävät ovat syrjäseutujen miehiä. Tutkittua tietoa.

Tarkoittaako tuo "jos tahtoo" nyt sitä, että on valmis ottamaan kenet tahansa? Siitähän nimittäin on kirjoiteltu, että esim. korkeasti koulutetut naiset joutuvat "tyytymään" alemmin koulutettuihin miehiin, ja että suurissa kaupungeissa nimenomaan on tällaisia naisia, joille ei löydy välttämättä ihan helposti samanhenkistä seuraa. Harva on valmis ottamaan kenet tahansa, miettikää vain omalla kohdallanne.

Vierailija
11/13 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä kohtaan tunnen ihan eri tavalla (lue: en lainkaan) sympatiaa kuin niitä kohtaan, jotka ovat aidosti yksinäisiä ja tahtoisivat suhteen.

Vierailija
12/13 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi pakottaa itseään pitämään jostakusta, olen kyllä yrittänyt. Voihan sitä aina esittää, mutta onko siinä sitten mitään järkeä.

Vierailija
13/13 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jne.

Kyllä nyt jotain rotia saa olla siinäkin. Ei ihan ketä tahansa tarvitse huolia. Ja johan se on väärin kumpaakin osapuolta kohtaan, jos suhteeseen aletaan vain "no sä nyt satuit siihen" periaatteella sen kummemmin kumppanuutta tuntematta.

Tätä kohtaan tunnen ihan eri tavalla (lue: en lainkaan) sympatiaa kuin niitä kohtaan, jotka ovat aidosti yksinäisiä ja tahtoisivat suhteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme