Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Fuckbuddy

Vierailija
25.06.2009 |

Hei, onko teillä kokemuksia panokaveri-ideologiasta?

Itsellä ei, mutta tilanne saattaa muuttua joten tahtoisin kuulla kokemuksia. Käykö siinä yleensä niin että nainen ei pysty pitämään juttua tarpeeksi etäisenä? Ja sitten loukkaantuu kun asia ei etene. Entäs onko mustasukkaisia miehiä jotka sallivat itselleen vaikka mitä mutta eivät panokavereilleen?

-m41-

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
13.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miehiä on ollut aika lailla... Tietysti vähän olen saattanut ihastua, mutta ikinäkoskaan en ole rakastunut vakipanoihini tai halunnut mitään enempää. Mun kokemuksen mukaan miehet alkaa haluta enemmän tai olemaan mustasukkaisia... Yleensä otankin vakkareiksi vain varattuja, silloin vaara noihin em. juttuihin on pienempi kuin sinkkujen kanssa.

N33

Vierailija
2/32 |
14.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni 52 v pitää aina muutamaa Fuckbyddya itsellään.Miten tähän on tultu on pitkä tarina jota en jaksa kertoa mutta tähän pisteeseen ollaan ajauduttu mutta näin meillä.Idea on että aina kun haluttaa niin menee ja panee, minua tämä ei haitaa päin vastoin näiden jälkeen on seksimme tosi kiihkeää ja kiimaista.Alun mustasukkaisuua on vaihtunut itsellä kivaan kiimaiseen tärinään kun pääsen maistelemaan jälkiliukasta.

Pienellä jälkiviiveellä kuulen sitten kaikki seikkailut,nuori poju 20 v"kun halutti kokeilla" tai musta muna"ihanan iso".

Itseltäni vaimo vaatii ehdotonta uskollisuutta ja on sanonut että kerrasta poikki ja minä tietenkin tottelen.

Olen niin sanottu hyvä aviomies käyn kaupat siivoan ym.vast.

Joku tietenkin ihmettelee mutta näin meillä toimitaan ja tähän on vaan ajauduttu en edes jaksa alkaa selittelee mutta molemmat ovat tyytyväisiä.

Kaikki perustuu luottamukseen nämä vaimon panot ovat vain panoja ja aina on tullut takaisin,ei se käytössä kulu.

Jospa ihmiset tietäisi mutta kun ei tiedä ja meitä pidetään erittäin onnellisena ja harmoonisena parina mitä me ollaankin.

Naiset kertokaa (vaikka tiedän )mitä tarkoittaa kun vaimoni otti kahden yön työ reissulle mukaan halkio pöxyt ja mustat verkkosukat,jos te ottaisitte niin mikä teillä olisi mielessä.

Minä kyllä varmaan kuulen sen jossain vaiheessa.

Onnellinen m56

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
14.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eipäs mennyt kauakaan, kun mies otti ja rakastui ja aloitti kamalan kosiskelun. Osoitti siis selvästi haluavansa olla kanssani forever ja vain ja ainoastaan elävämme toisillemme. Noh, aikani harasin avioeron läpikäyneenä vastaan, mutta eihän sitä jaksa loputtomiin inkuttaa vastalauseita (varsinkin kun seksi oli takuuvarmaa tyydytystä)ja näin sitten muutimme yhteen, sikisimme ja menimme naimisiin. :D

Että kai se mieskin voi päästää itsensä rakastumaan. :) Ja kyllä, tällä hetkellä rakastan miestäni enemmän kuin mitään muuta.

Vierailija
4/32 |
14.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällä hetkellä rakastan miestäni enemmän kuin mitään muuta.

Kuinkahan pitkään menee, ennenkuin löydyt täältä vinkumasta kun on niin tavallista ja tylsää...

Vierailija
5/32 |
16.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itselläni on ollut vuosien mittaan muutama fuckbuddy, ja hyvin homma toiminut. Tapaamme vain seksin merkeissä, ja jos vietämme aikaa muuten, huomaan kuinka idiootteja ovat todellisessa elämässä, Eli ota petikaveriksi sellainen, johon et voi missään nimessä rakastua ja homma toimii, mikäli kemisat petissä kohtaavat..

Vierailija
6/32 |
17.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutama kerta vasta tavattu. Kyseessä ei ole sellainen suhde, jolla olisi mitään realistisia mahdollisuuksia toteutua suhteenna (mm. lähes 20 v. ikäero ja mies naimisissa).

Nyt olen löytänyt uuden miehen, jonka kanssa voisi olla tulevaisuuskin, mutta huomaan ajattelevani tätä naimisissa olevaa miestä koko ajan:( Tahtoisin hänet pois mielestäni, jotta voisin helpommin keskittyä tähän uuteen, jonka kanssa voisi olla vaikka koko elämä yhteinen.

Kuitenkin, mietin vain tätä toista, tahtoisin kutsua hänet tänne vaikka heti, mutta sitä en voi enään tehdä...

Vierailija
7/32 |
17.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on fuckbuddy.

tavattuamme menin yllättävän nopeasti miehen kanssa sänkyyn ja sehän olikin aivan ihanaa. Meillä kemia toimii todella hyvin. Tietysti ihastuin mieheen ja harmitti, kun huomasin, että mies ei ihastunut samalla tavalla muhun. Otin (itseäni suojellakseni) etäisyyttä, joka oli helppoa, koska asumme eri maissa (ei kumpikaan Suomessa). Säilyimme välimatkasta huolimatta kavereina ja pidimme tasaisesti yhteyttä, emme vaan tavanneet. Välillä mies seurustelikin muutaman kuukauden, kunnes se loppui.

Puolitoista vuotta meni, että emme nähneet ja kun sitten taas näimme, huomasin ilokseni, että vaikka haluan miestä edelleen, olenkin päässyt ihastuksesta yli. Että tykkään kyllä tyypistä, onhan hän pitkä ja komea ja himoitsen häntä melkein kuin nymfo, hän todella saa mut kuumaksi hetkessä ja haluan koko ajan lisää... Ja parasta, voimme jatkaa nyt näin, fuckbuddyina, ollen samalla tykkäämisen ja himon tasolla molemmat! Tapaamme silloin tällöin, noin kuukauden-parin välein ja harrastamme ihanaa seksiä ja nautimme toisistamme :-)

Meille tämä sopii varmaan siksikin, koska tykkäämme samantyylisestä seksistä. Olemme seksinnälkäisiä ja haluamme erilaisia kokemuksia. Hänen kanssaan esim olen kokenut ensimmäiset peppupanoni, ja ihanaa oli!

Molemmat haluaisimme kokea myös kimppakivaa, ja parasta on, että mies ei ole pätkääkään mustasukkainen, vaan käy jo siitä tosi kuumana, jos kerron mitä olen jonkun toisen miehen kanssa tehnyt! Meidän molempien unelma olisi saada mulle kaksi miestä, mutta toistaiseksi sitä toista ei ole vielä löydetty. Mitkä mahikset maailmassa mulla olisi löytää mies, joka ajattelee niinkuin minä tästä, ja haluaa samaa? Ja sama pätee häneenkin. Moniko nainen haluaisi kimppakivaa, käydä sexclubeilla, naturistirannoilla jne?

Ihastuksen laannuttua olen huomannut, että loistavan seksin lisäksi olemme edelleen kavereita, ja puhumme esim muustakin kuin seksistä, mutta hän on sängyn ulkopuolella kyllä suoraan sanottuna vähän tylsä tyyppi.. ;-)), joten tää fuckbuddykaveruus sopii meille paljon seurustelua paremmin! :-P

Sinkkuja olemme molemmat, ja niin kauan kuin olemme sinkkuja, tää voi jatkua. En kysy, eikä mies kerro mulle muista naisistaan, en halua eikä kiinnosta kuulla. Mutta kuten sanottua mies kysyy mun jutuista ja on ihan kiihkeänä kun kerron yksityiskohtia.

Kesällä pyysin yhtä tuttua ihanaa miestä mukaamme kimppaan, mutta hän ei suostunut, oli mustasukkainen ja olisi halunnut minut yksin. Fuckbuddyni sanoi, että siitä vaan mies, ota ja pane :-) Hän olisi maksanut meille hotellihuoneen, ja lähtenyt itse kävelylle, koska toinen mies ei halunnut häntä mukaan. Olisi ollut niin, että toinen mies panisi mua hotellihuoneessaan ja fb:ni pääsisi sitten liukkaille. Ajatus kiihottaa muakin valtavasti ja haluan tämän kokemuksen hänelle antaa ja häneltä saada!!

Vierailija
8/32 |
18.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta homma alkoi kypsyttää juuri siksi, ettei mitään tunnesidettä kehenkään tullut. Seksi on parempaa, jos on vähän ihastunut ja meillä oli näiden kanssa ihan pelkkää kylmää seksiä. Ei suutelemista, hyväilyjä, vain mekaaninen suoritus.

Kemiaakan ei ollut, sehän on sitä että haluaa toista ihan hulluna. Mulle oli ihan sama, kuka sillä kertaa pani tai nuoli. Viestit joilla tapaamisita sovittiin, oli tasoa: panettaa. Ok.

Kesän jälkeen lopetin kaikkien kanssa ja nyt tapailen kahta uutta, joiden kanssa on enemmän henkistäkin yhteyttä, jutellaankin jopa jotain ja seksi on parempaa.

Vierailija
9/32 |
18.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

panokaveri (mies) alkoi vahtimaan minua ja minun tekemisiä. Ei siis osannut pitää juttua panokaveritasolla, vaan alkoi omistavaksi ja mustasukkaiseksi. Itse en taas kyseisen tyyppiseen ihmiseen voisi ikinä edes rakastua.

Panokaveriksi pitääkin valita mies joka ei miellytä muualla kuin sängyssä.

Vierailija
10/32 |
18.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällä hetkellä rakastan miestäni enemmän kuin mitään muuta.

Kuinkahan pitkään menee, ennenkuin löydyt täältä vinkumasta kun on niin tavallista ja tylsää...

Enpäs usko. Tuossa miehessä ei valitettavasti ole mikään tavallista ja tylsää. Ja housuissakin on sellainen jörmy, että en todellakaan aio pikkukummassa miestä vaihtaa. Valitan, mutta negatiivinen asenteesi meni nyt harakoille. Pidän sulle peukkuja, että löydät myöskin sielunkumppanisi niin hyvässä kuin pahassa. Vaikka sitten fuckbuddysta.

Vierailija
11/32 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyi sanon minä.

Oksettaa ihan kun luen tätä ketjua.

En ikinä pystyisi moiseen, en voisi kuvitellakaan hellyyttä saatika seksiä ilman rakkautta. Vaimoni kanssa oltiin tunnettu yli puoli vuotta ennen kun harrastettiin seksiä. Silloin olimme tunteneet niin pitkään ja rakastuneet niin syvästi, että halusimme jakaa sen. En koskaan voisi mennä naisen sisälle, jota en rakastaisi yli kaiken. Mieluummin selibaatti, vaikka seksi onkin niin ihanaa.

M26

Vierailija
12/32 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei vaan kyllä on niitä naisia, jotka rakastuu esim jos on komea mies tai nuorempi tms...jos saa kunnon miestä joka osaa rakastella ei vaan pano hommia..kyl siitä vou rakastua...

Vierailija
13/32 |
11.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tääkin ketju poistoon. Ylläpitäjille fuckbuddyt tabuja tjtn?

T:buddya miettinyt arkajalkanainen

Vierailija
14/32 |
11.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

(tosin jo 12 vuodessa suomettunut) fuckbuddy. seksi hänen kanssaan on aina jännittävää ja ihanaa, ottaa aina ensin minut huomioon. syödään ja nautiskellaan yhteisistä hetkistä kerran, pari kuukaudessa.

tunnettu ollaan jo monta vuotta aikaisemmin, suhteeksi kehittyi sitten pikku hiljaa...

olen erittäin tyytyväinen nainen!!

Vierailija
15/32 |
11.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

(tosin jo 12 vuodessa suomettunut) fuckbuddy. seksi hänen kanssaan on aina jännittävää ja ihanaa, ottaa aina ensin minut huomioon. syödään ja nautiskellaan yhteisistä hetkistä kerran, pari kuukaudessa. tunnettu ollaan jo monta vuotta aikaisemmin, suhteeksi kehittyi sitten pikku hiljaa... olen erittäin tyytyväinen nainen!!

Oletko muutoin sinkku? Miten ystävyytenne kestäisi sen, jos lopettaisitte seksin? Oletteko keskustelleet asiasta..

Uteliaana kyselen.

N35v

Vierailija
16/32 |
12.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin etsinyt fuckbuddya mut kukasn ei ota tosissaan.. :( Haaveeksi jää. -Mies 24

Vierailija
17/32 |
12.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

(tosin jo 12 vuodessa suomettunut) fuckbuddy. seksi hänen kanssaan on aina jännittävää ja ihanaa, ottaa aina ensin minut huomioon. syödään ja nautiskellaan yhteisistä hetkistä kerran, pari kuukaudessa. tunnettu ollaan jo monta vuotta aikaisemmin, suhteeksi kehittyi sitten pikku hiljaa... olen erittäin tyytyväinen nainen!!

Oletko muutoin sinkku? Miten ystävyytenne kestäisi sen, jos lopettaisitte seksin? Oletteko keskustelleet asiasta..

Uteliaana kyselen.

N35v

Hän se asian otti esille, ja mikäs siinä. silloin oltiin molemmat sinkkuja.

...ja ollaan edelleenkin. Tosin mulla on ollut yksi puolen vuoden pituinen suhde tässä välillä, jonka aikana en tapaillut toista. Mutta suhteen päätyttyä, me jatketaan... :)

Sopimus on, ettei kysellä mitään, mitä olet puuhaillut ja kenen kanssa tapaamisten välillä.

Mustasukkaisuus ei kuulu tähän suhteeseen.

Ei olla keskusteltu, kestäisikö ystävyys ilman seksiä, mutta kyllä se kestäisi.

Vierailija
18/32 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvin toimii, kaikki osapuolet tyytyväisiä ja turvallisuuskin taattu (ei sukupuolitautien vaaraa).

Näin siis ainakin meidän järjestelyt toimivat.

Vierailija
19/32 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

saada fuckbuddyn mutta sitten hän löysikin itselleen ehkä sen oikean. Ehdimme harrastaa seksiä kolme kertaa ja jutella sitäkin enemmän mieltymyksistämme, jotka sattuivat osumaan täysin yksiin. Pidämme molemmat rajummasta seksistä ja hän on "top" ja minä "bottom". Kävin jo aivan kuumana ajatuksesta, että hän sitoisi minut ja alistaisi minua. Näin oli tarkoitus tehdäkin mutta sitten hän totesi, että ei pysty sitoutumaan tähän naiseen, jos tapailee minua. Kunnioitettavaa tietysti. Eli läheltä liippasi mun fantasioiden toteutus:(

Ikävä on myös, että minulla synkkasi tämän miehen kanssa kaikilla tasoilla, ja juteltavaa riitti tuntikausiksi. Ehkä olisin sitten ajan mittaan rakastunut, tiedä häntä... Toisaalta olen tietysti onnellinen miehen puolesta, jos hän (pitkän etsinnän jälkeen) on löytänyt sen oikean.

Vierailija
20/32 |
16.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olemme molemmat naimisissa ja harrastamme seksiä ja aivan mahtavaa onkin. Juttelemme kyllä kaikesta ja viestitellään lähes päivittäin. Yritetään tehdä muutakin,mutta ei pystytä pitään näppejä eros. Juu tunteet tuli mukaan,ei mikään tuntuisi miltään ilman tunteita,mies ne ensin ilmaisi että on rakastunut. Itse en halua muuta kun ihanat hetket hänen kanssaan,vaikka olenkin ihan hulluna häneen. Tämä vaan toimii näin parhaiten,ei arki pilaa tätä suhdetta.