Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Fuckbuddy

Vierailija
25.06.2009 |

Hei, onko teillä kokemuksia panokaveri-ideologiasta?

Itsellä ei, mutta tilanne saattaa muuttua joten tahtoisin kuulla kokemuksia. Käykö siinä yleensä niin että nainen ei pysty pitämään juttua tarpeeksi etäisenä? Ja sitten loukkaantuu kun asia ei etene. Entäs onko mustasukkaisia miehiä jotka sallivat itselleen vaikka mitä mutta eivät panokavereilleen?

-m41-

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
16.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olemme molemmat naimisissa ja harrastamme seksiä ja aivan mahtavaa onkin. Juttelemme kyllä kaikesta ja viestitellään lähes päivittäin. Yritetään tehdä muutakin,mutta ei pystytä pitään näppejä eros. Juu tunteet tuli mukaan,ei mikään tuntuisi miltään ilman tunteita,mies ne ensin ilmaisi että on rakastunut. Itse en halua muuta kun ihanat hetket hänen kanssaan,vaikka olenkin ihan hulluna häneen. Tämä vaan toimii näin parhaiten,ei arki pilaa tätä suhdetta.

Niin piti vielä sanoa, et hän ei halua että minulla muita seksikumppaneita,mieheni hän sulattaa juuri ja juuri,mutta huomaan että sekin vaivaa häntä. Minua taas kiihottaa se että hänellä vaimo.haluaisin kimppaa,jossa toinen nainen mukana,se sopii hänelle,mutta ei toinen mies,koska ei kestäisi.

Vierailija
22/32 |
16.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olemme molemmat naimisissa ja harrastamme seksiä ja aivan mahtavaa onkin. Juttelemme kyllä kaikesta ja viestitellään lähes päivittäin. Yritetään tehdä muutakin,mutta ei pystytä pitään näppejä eros. Juu tunteet tuli mukaan,ei mikään tuntuisi miltään ilman tunteita,mies ne ensin ilmaisi että on rakastunut. Itse en halua muuta kun ihanat hetket hänen kanssaan,vaikka olenkin ihan hulluna häneen. Tämä vaan toimii näin parhaiten,ei arki pilaa tätä suhdetta.

Niin piti vielä sanoa, et hän ei halua että minulla muita seksikumppaneita,mieheni hän sulattaa juuri ja juuri,mutta huomaan että sekin vaivaa häntä. Minua taas kiihottaa se että hänellä vaimo.haluaisin kimppaa,jossa toinen nainen mukana,se sopii hänelle,mutta ei toinen mies,koska ei kestäisi.

Tässä alkaa olla varmaan aika lähellä se, että jotakuta sattuu, jos / kun suhde loppuukin. Totta kai joitakin tunteita on mukana oltava, mutta tuo ns. omistushalukkuus alkaa olla merkki jo muustakin sitoutumisenkaipuusta. Oletteko olleet kauankin fuckbuddyja? :)

Tämä fuckbuddy-ilmiö on mielenkiintoinen. Siinä saa olla aika sinut ajatustensa kanssa, että se toimii. Ja kuitenkin omalla tavallaan turvallista, kun ei tarvitse raahata sänkyyn ketään tuntematonta. :)

N35v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
16.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä alkaa olla varmaan aika lähellä se, että jotakuta sattuu, jos / kun suhde loppuukin. Totta kai joitakin tunteita on mukana oltava, mutta tuo ns. omistushalukkuus alkaa olla merkki jo muustakin sitoutumisenkaipuusta. Oletteko olleet kauankin fuckbuddyja? :)

Tämä fuckbuddy-ilmiö on mielenkiintoinen. Siinä saa olla aika sinut ajatustensa kanssa, että se toimii. Ja kuitenkin omalla tavallaan turvallista, kun ei tarvitse raahata sänkyyn ketään tuntematonta. :)

N35v.

Ollaan vuoden verran tunnettu/tutustuttu työkuvioissa ja alusta asti ollu sähköä välillämme. Seksisuhde on nyt kestänyt 4kuukautta vasta.seksimme on muuttunut rakasteluksi kuitenkin ihan selvästi. Aika näyttää mitä tapahtuu.

Vierailija
24/32 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasimme sokkotreffeillä :) mies ei ollut yhtään minun tyyppinen eikä olisi ulkoapäin uskonut sänkytaituriksi :D Mutta se seksi oli jotain aivan räjähdyttävää! Hän oli ulkomailla paljon töissä ja tapasimme aina kun hän oli Suomessa. Hän lennätti myös minua pari kertaa maailmalle kun ei päässytkään Suomeen lomailemaan.

Muutamia vuosia pidimme taukoa kun seurustelin toisen miehen kanssa ja uskollinen halusin todellakin olla. Sen suhteen päätyttyä sitten jatkoimme taas pari vuotta mutta nyt aikaa on kulunut 10 vuotta jo viime tapaamisesta.

Omassa liitossa miehellä tuntuu olevan milloin mitäkin syitä ettei seksi haluta. Itse kaipaisin kyllä ja samaa olen miettinyt. Ennen kuin tapasin aviomieheni minulla oli muutaman kuukauden ajan seksi suhde mieheen. En olisi voinut kuvitellakkaan mitään enempää suhteesta ja tapasimme joka vkl hänen luonaan.

Vierailija
25/32 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se fuckbuddy ole enemmänkin sinkun panokaveri parisuhteessa olevilla on sitten rakastajia tai salapareja yms.Fuckbuddyn kanssa voi puuhastella julkisestikin kaikenlaista ja kyseessä on siis "kaveri", jonka kanssa naidaan mutta ei haluta parisuhdetta

Vierailija
26/32 |
30.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nykyisen kanssa ei toimi, se asia selväksi ja sitten uusi avoin suhde tilalle.

Vierailija
27/32 |
30.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä ihastuin fuckbuddyyni ja vuodatin monet kyyneleet hänen vuokseen,ensin meillä oli juttua puolisen vuotta ja sitten pari vuotta taukoa ja sitten taas hieman juttua, tässä vaiheessa olin jo päässyt hänen ylitseen aika hyvin. Oli tosin miehellekin epäselvää, että seurustellaanko me nyt vai ei.

Vierailija
28/32 |
30.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en tunne yhtäkään naista, joka ei olis ihastunut tai rakastunut mieheen, jonka kanssa harrastaa hyvää seksiä kerta toisensa jälkeen. Kyllä sellaisiakin naisia varmaan on, jotka voi pitää panon panona? Mutta harvassa niitä on!

Yhdenillan jutut on eri asia; monikaan nainen ei tunne tunteita vasta yhden illan jälkeen.

Vierailija
29/32 |
06.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä oli sinkkuaikana yhtäaikaa montakin panokaverisuhdetta: yksi kaverin kanssa, jonka kanssa homma oli kokoajan selkeä; toinen oli aluksi yhden illan juttu, jolle päädyin vähän väliä harrastamaan ehkä elämäni parasta seksiä. Jälkimmäisen kanssa emme koskaan puhuneet mistään henkilökohtaisesta, näkihän sen, että mies oli idiootti muuten. Kolmannessa suhteessa tunteet kävivät puoleltani mukana, mutta menivät ohi pian. Sitten oli vielä erikseen unikavereita pari, joilla kävin vain nukkumassa läheisyydenkaipuussani. Fuckbuddy-juttu toimi siis omalla kohdallani erittäinkin hyvin, sain kaiken seksin ja läheisyyden minkä halusinkin useammalta mieheltä.

N21

Vierailija
30/32 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on kaveri joka on vain seksiä varten. Emme käy missään emmekä tee mitään muuta. Harrastamme seksiä n. pari kertaa kuukaudessa jomman kumman luona. Yleensä hän vain panee mua ja hän ottaa minulta suihin. Tätä on jatkunut jo yli 10 vuotta joten kaiketi tämä on hyvä järjestely, kumpikin saa mitä haluaa. - m 47 -

Vierailija
31/32 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin juuri eronnut pitkä aikaisesta kihlatustani ja en todellakaan kaivannut parisuhdetta. Sitten tapasin miehen joka oli myöskin juuri päässyt eroon huonosta suhteesta ja tapailimme ihan kavereina. Tilanne tietenkin johti siihen että päädyimme samaan sänkyyn. Sovimme että olemme vaan panokavereita. Vietimme kuitenkin paljon aikaa yhdessä koska nautimme toistemme seurasta ja harrastimme elämäni parasta seksiä. Loppujen lopuksi oli pakko myöntää että olin syvästi ihastunut/rakastunut mieheen. Mies osotti myöskin merkkejä ihastumisesta ja hän sitten myönsi asian, jonka jälkeen uskalsin itsekin myöntää ihastuneeni.

Nyt ollaan onnellisesti yhdessä ja odotan esikoistamme (vko 25)! Niin siinä vaan sitten kävi, ei pitänyt ihastua tai ryhtyä suhteeseen...

Omalla kohdalla en näköjään osannut pitää tunteita pois pelistä, ehkä jotkut pystyy. Voi olla myöskin että jos kyseessä olisi ollut toisenlainen mies niin silloin pelkkä fuckbuddy homma olisi toiminut. Nyt vaan sattui kohdalle mies jonka kanssa kemiat toimi muutenkin kuin sängyssä. En missään tapauksessa pidä fuckbuddy hommaa huonona asiana kunhan molemmat osapuolet on samalla aaltopituudella siitä että missä mennään. Se ken leikkiin ryhtyy, leikin kestäköön.

Vierailija
32/32 |
13.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos löytyy oikea vastapeluri niin TOIMII ja hyvin

Nimim. torstaina taas :D