Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Martinan synnytys televisioidaan - täh

Vierailija
25.06.2009 |

Olin muutaman päivän reissulla ja törmäsin tällaiseen Iltalehden sivuilla, onko tästä keskusteltu.

Minua ei kyllä kiinnosta kenekään tyhjänpäiväisen pikkujulkkiksen synnytys.

http://www.iltalehti.fi/viihde/200906229808432_vi.shtml

Martina Aitolehden vauvan syntymä televisioidaan

Maanantai 22.6.2009 klo 13.20

Tosi-tv-sarjassa Martina & Esko: Vauvakuumetta seurataan julkkisparin odotusaikaa synnytyssaliin saakka.

Martinan ja Eskon esikoisen syntymä nähdään keväällä tv:ssä.

ota kantaa

Onko synnytys sopivaa tv-viihdettä?

O

Kyllä Ei

8% 92%

Ääniä 11047

keskustele

Onko synnytys sopivaa tv-viihdettä?

Martina Aitolehden ja Esko Eerikäisen valmistautumisesta vanhemmuuteen tehdään tosi-tv-sarja, joka nähdään Sub-kanavalla ensi keväänä.

Pariskunnan esikoisen laskettu aika on marraskuussa. Tosi-tv-sarjassa nähdään, miten perheenlisäys vaikuttaa avioparin väleihin ja kuinka Martina pärjää pyöristyvän vatsansa kanssa bikinikuvauksissa ja tanssikeikoilla.

Tänään julkaistussa tiedotteessa lupaillaan, että kamerat seuraavat Martinaa synnytyssaliin asti ja että myös vauvan syntymä tullaan näkemään tv-ohjelmassa.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei Martinan synnytystä voisi videoida ja näyttää? Tuleehan telkusta mm. Kätilöt ja Synnytyssairaala.Kyllä mä ainakin tykkään katsoa synnytysohjelmia,joten kyllä mulle käy myös Martinan synnytys siinä missä muutkin.

Vierailija
2/25 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä hemmettiä? Eikö sen pitänyt synnyttää joskus syksyllä? Onko tää joku suunniteltu sektio vai miten tietää ajan noin tarkkaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joillakin. Surullista.

Riskihommaa koska ensisynnyttäjä, ei tiedä itsekään millaista se on.

Kovin on henkilökohtainen ja intiimi asia.

Kohta varmaan tekevät seksivideon ja koko kansa katsoo! Viihdettä parhaimmillaan.

Vierailija
4/25 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten tänne kirjoitellaan pahansuopia ketjuja ja päivitellään kuinka se Martina nyt sillai..

Vierailija
5/25 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siinä hän sanoi, ettei kamerat pääse synnytyssaliin. Eli se siitä.

Vierailija
6/25 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunsin jo lasta kohtaan sääliä. Karmea ajatus, että kuulisi vähän väliä isompana, kun joku kaverin äiti ilahtuneena muistelisi "Joo, mä näin, kun sä synnyit!". Ikävä ajatus jo ilman synnytystäkin "mä kuule seurasin telkkarista, kun sua odotettiin". Lapsiparka.

Vierailija
7/25 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

- tappeluita muiden tyhjäpäiden kanssa

- leikelty

- julkisuustyrkky

Kyseiset tavat ei aiheuta kateutta pikemminkin sääliä ettei ihmispolo olo tyytyväinen itseensä eikä elämäänsä.

Vierailija
8/25 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

- tappeluita muiden tyhjäpäiden kanssa

- leikelty

- julkisuustyrkky

Kyseiset tavat ei aiheuta kateutta pikemminkin sääliä ettei ihmispolo olo tyytyväinen itseensä eikä elämäänsä.

Vierailija
9/25 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että koko elämä pitää myydä lehdille ja televisioon. Mitään yksityistä ei sitten jääkään enää jäljelle.

Vierailija
10/25 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satuinpa olemaan Kättärillä yhtäaikaa kuvausryhmän kanssa eikä ne ainakaan ultraan tulleet mukaan kuvaamaan. En tunnistanut ko. rouvaa vaan ihmettelin vaan, että mitähän nuo täällä kuvaa. No selvisi sekin, kun luin lehdestä.

Vierailija
11/25 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kornia, myydä raskaus ja synnytys telkkarille, mutta kyllä se mua voisi kiinnostaakin..jos siis ohjelmassa on mitään katsottavaa, niin katson kyllä.

Vierailija
12/25 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ei täällä Suomessa ole oikeastaan ketään tosi julkkiksia, jotka ryhtyisivät moiseen hömpötykseen ja kun kerran tv ja seiskalehdet tekevät juttuja tämän maailman Martinoista ja Nykäsistä, niin antaa palaa! Kyllähän kansa niitä lehtiä lukee :)

Aika vähänhän Martinalla on annettavaa, joten vanhemmaksi kasvuhan on ihan kiva aihe! Vaihteeksi niiden baaritappelujen jälkeen :)

Vierailija
13/25 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä hemmettiä? Eikö sen pitänyt synnyttää joskus syksyllä? Onko tää joku suunniteltu sektio vai miten tietää ajan noin tarkkaan?

Mitä sä oikein tarkoitat? Eihän tossa mitään synnytysaikaa ole... :-D

Vierailija
14/25 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

toistv , ovat eronneet. Maailmalta esimerkkejä, jessica simpson, hoganit j kun ottaa huomioon martinan taustan vaihtuvine miehineen....

Vierailija
15/25 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
16/25 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siinä se kyllä sanoi että, synnytyssaliin ei kamerat tule, siinä menee raja. Lähdön sairaalan voi vielä kuvata, sitten se on siinä.

Vierailija
17/25 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku kateellinen tyhjänpäiväisille varttijulkkiksille, jotka esittelevät koko elämänsä jossain tyhjänpäiväisessä reality-ohjelmassa?

Vierailija
18/25 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku kateellinen tyhjänpäiväisille varttijulkkiksille, jotka esittelevät koko elämänsä jossain tyhjänpäiväisessä reality-ohjelmassa?

Vierailija
19/25 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

suhteellisen pitkään hän on kuitenkin julkisuudessa jo pyörinyt.

Ja vielä tuohon realitysarjaan, ihan mielelläni minä ainakin sitä katsoisin! Olen katsellut "meille tuli vauva"- ja "vauva tulossa"-sarjoja, sekä kätilöt-sarjaa ja neloselta tullutta sairaalaakin oikeastaan vaan siinä toivossa, että näytettäisiin taas synnytys... :) Eli ihan mielelläni seuraan Martinankin raskautta :)

Vierailija
20/25 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te ette vaan jossain ihme vihassanne/kateudessanne huomaa sitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi