Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein lapsen voi mielestäsi jättää jumpan lapsiparkkiin?

Vierailija
24.06.2009 |

Mulla ei ole lastenhoitajamahdollisuutta, mutta haluaisin alkaa käydä jumpassa. Kuntokeskuksessa on lapsiparkki, jonne lapset voisi jättää jumpan ajaksi leikkimään. Lapseni ovat reippaita ja sosiaalisia 3- ja 5-vuotiaita poikia. Käyn päivisin töissä ja he ovat sillä aikaa perhepäivähoitajalla.

Haluaisin tietää teidän mielipiteitänne, miten usein viikon aikana (ma-la, su ei parkkia) voisi lapset jättää lapsiparkkiin ja itse käydä jumpassa? Ehdotuksia?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö isä voi hoitaa lapsia vai oletko yh?

Vierailija
2/6 |
24.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olen kyllä sitä mieltä, että jos olet yksinhuoltaja, niin kyllä sinäkin tarvitset liikuntaa ja omaa aikaa, joten pari kertaa ainakin viikossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nm.baby 5kk eikä äiti ikinä jumpassa tai missää terveellisessä :(

Vierailija
4/6 |
24.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikuntaa tosiaan pitäis harrastaa jo terveydenkin puolesta. Eihän se jumppa toisaalta kestä kuin sen tunnin, joten kai sitä raaskisi jättää pari kertaa viikossa. ap

Vierailija
5/6 |
24.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on vähintäänkin kohtuullista! Jos siis lapset pääsääntöisesti sulla just sen ma-la - ettet siis voi liikkua, kun lapset esim. isällä to-ma tms. Itsekin erotilanteessa ja suunnittelen käytännön juttuja eteenpäin. Mulle on tärkeetä hahmottaa, millasta elämä sitten olisi...no, en nyttenkään pääse mihinkään, joten se ei muuttuisi:-)

Vierailija
6/6 |
24.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauemmaksi ajaksi. Sitä varten sulla lapset hoidossa: joku vahtii yhdessä paikassa kun et lapsia itse vahdi (oli syy että makaat kotona kotiäitinä -niinkuin minä- tai käyt töissä).

Jos lapsilla hoitoaika ei ylity yli 9 h niin ihan jees. Asia ei kuulu hoitajalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kahdeksan