havahduin tänään siihen että olen yrjöttävä ihrakasa!
käteni ovat ihan löllyt ja selluliittiset. olen niin saatanan läski että hyi vittu ja vasta 22 v. nään kohta kavereita puistossa ja hävettää mennä sinne niiden kauniiden ja laihojen ilosten nuorten joukkoon lyllertämään.
Kommentit (7)
kohta mulla on varmaan naamassakin tota selluliittia. hyvi helvetti!
vaikka mulla on myös lihasta läski kerääntyy epämääräisiin paikkoihin esim. just nuo roikkuvat allit ja polvien päälle ja sisäreisiin.
olen laihduttanut 10 kg ja bmi on 25 mutta kädet on ihan järkyt. tosi kiva näin kesällä kun muuten vaatteet näyttää hyvältä mutta sitten nuo läskit roikkuu hiansuista
Ja eikun elämäntavat remppaan - se on todellakin ihana pukeutua kesävaatteisiin, kun ei paikat hylly. Tsemppiä!
paino ja pituus?
166 cm ja 81 kg. Nyt rv28 88 kg.
paino ja pituus?
166 cm ja 81 kg. Nyt rv28 88 kg.
Siis oot raskaana? Et tarttee kuin yhden leipäpalasen ja lasin maitoa ekstraa päivässä. Ajattele lasta, sillekään ei ole eduksi jos lihot raskausaikana älyttömästi. Tosin sellainen 10 kg lisää raskausaikana on ihan normaalia. Mutta sulla on tuo lähtöpainokin aika korkea, joten lihomisen pitäis olla maltillisempaa.
Mutta älä kuitenkaan ala näännyttämään itseäsi. Äläkä stressaa, se on varmasti haitallisempaa. Synnytys ja imetys vie osan kiloista, mutta raskauden jälkeenkin on hyvä pitää huolta terveellisistä elämän tavoista. Heti vaan vauvan kanssa vaunuilemaan kun pystyy. Ja nyt, oman kunnon ja jaksamisen mukaan yritä vaikka mahd. paljon kävellä joka paikkaan.
Tsemppiä!
jotta saisit itsesi ruotuun ja laihtumaan? Tältä palstalta sitä taatusti irtoaa. :)