Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä elän syödäkseni.. :( ja se vituttaa! Muita? Voiko siitä päästä eroon?

Vierailija
24.06.2009 |

Aamulla kun herään, on ensimmäisenä mielessä ruoka; nousen innokkaammin jos tiedän, että aamupalalla jotain hyvää (vaikka tuoretta vaaleaa leipää ruisleipäkäntyn sijaan)

Mietin monta kertaa tunnissa, mitä seuraavaksi söisin. Odotan innolla seuraavaa ruokailuhetkeä.

Olen n.7kg ylipainoinen, mutta yritän päästä niistä eroon. Tuntuu todella tuskalliselta,kun AINA on mielessä ruoka.

Onko sellaisia ihmisiä, jotka EIVÄT mieti näin paljoa syömistä? Kaipa niitä on...

Kadehdin heitä suuresti...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan ruokaa. Ja herkkuja. En ole (onneksi!) vielä ylipainoinen.

Vierailija
2/6 |
24.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt olen oppinut jopa katsomaan telkkaria syömättä mitään. olen oikeesti tosi ylpeä. tuntui että olen "koukussa" syömiseen. nyt on BMI 25, ennen oli lähemmäs 30. Tosi vaikeaa on kyllä ollut päästä syömishimosta eroon mutta ei se mahdotonta ole. Pääsin jopa karkkihimosta eroon kun joku viisas kertoi, että yleensä jos tekee makeaa mieli, on "puute jostain" ja itse olen huomannut että esim. hedelmät auttaa hyvin siihen makeanhimoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

koko ajan mietin mitä söisin... ylipainoa reilu kymmenen kiloa. Viisi kiloa sain pois mutta nyt ei onnistu millään laihdutus

Vierailija
4/6 |
24.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt olen oppinut jopa katsomaan telkkaria syömättä mitään. olen oikeesti tosi ylpeä. tuntui että olen "koukussa" syömiseen. nyt on BMI 25, ennen oli lähemmäs 30. Tosi vaikeaa on kyllä ollut päästä syömishimosta eroon mutta ei se mahdotonta ole. Pääsin jopa karkkihimosta eroon kun joku viisas kertoi, että yleensä jos tekee makeaa mieli, on "puute jostain" ja itse olen huomannut että esim. hedelmät auttaa hyvin siihen makeanhimoon.

Vierailija
5/6 |
24.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsekin mietin ruokaa ja suunnittelen mitä tekisin ruoaksi, itselle ja jos tulee vieraita niin heillekin. ja teen seuraavaksi päiväksi ruokaa ja laadin ruokalistoja ym. en kuitenkaan ole ylipainoinen. odotan aina väh 3-4 tuntia aterioiden välillä ja syön ruokaa yhden annoksen.

joskus yölläkin herään miettimään ja haaveilemaan ihanasta aamiaisesta ja toisinaan illalla kummittelee joku ihana ruoka mielessä enkä saa sen takia unta. luen kokkikirjoja ja katson kokkausohjelmia kuola valuen. mainoksistakin tulee nälkä.

olen nyt keksinyt muutakin tekemistä, opiskelua ja käyn joka päivä lasten kanssa jossain retkellä ja kirjastossa ym ja ne uudet rutiinit ja tavat ovat vähentäneet ruoan ajattelemista ja haaveilua.

sinunkin täytyy keksiä jokin muukin mielenkiinnon kohde ruoan lisäksi. siis TÄYTYY. vain jatkuvasti teet/alat tekemään jotain muuta, joak ei liity ruokaan niin äkkiä siitäkin tulee tapa ja se ottaa osansa siitä ruoan-ajattelu/-haaveilu ja syömis ajasta.

Vierailija
6/6 |
24.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla samaa vikaa. Mä olen vain niin kulinaristi että ruoka on todella herkkua. Nyt kyllä olen päättänyt, että keskityn syömään vähemmän. Ylipainoa mulla varmaan 18 kg, joten pudotettavaa piisaa. Voisin sanoa, että mies pilasi elämäni, vaikkei se tietty ole totuus. Hän on samanlainen herkkuperse kuin minäkin.